Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@12:33:15 GMT

رعایت اصول بهداشتی در آرامستان‌ها

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۹۱۰۸۹

رعایت اصول بهداشتی در آرامستان‌ها

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علی‌رضا جندقی سرپرست سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری سمنان در نشست ویدئوکنفرانسی سازمان بازرسی کل کشور، درباره عملکرد سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری سمنان، گفت: برای اجساد کرونایی تمام موازین شرعی و اصول بهداشتی در آرامستان وادی‌السلام انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: با توجه به شرایط به وجود آمده دفن اجساد کرونایی بر اساس پروتکل‌های ابلاغی و با نظارت کارشناسان مربوطه انجام می‌شود.

مسئول آرامستان‌های شهرداری سمنان گفت: پذیرش، تغسیل، تکفین و خاکسپاری متوفیان در آرامستان وادی‌السلام با ضدعفونی کامل و رعایت موازین شرعی مربوطه انجام‌شده و تنها خدمات مربوط به خاکسپاری اموات با حضور اقوام درجه یک متوفیان انجام می‌شود.

جندقی بیان داشت: ضدعفونی روزانه سالن‌های تطهیر و محوطه آرامستان و خودرو‌های حمل اجساد کرونایی مطابق با دستورالعمل‌های ارسالی از وزارت بهداشت انجام می‌شود.

انتهای پیام / ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری ویروس کرونا مبارزه با کرونا انجام می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۱۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معدوم ۱۲ تن مواد غذایی فاسد در طرح نوروزی غرب خراسان

 

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر گروه سلامت محیط معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: در همین بازه زمانی ۱۳۸ مورد از اماکن عرضه مواد غذایی نیز به دلیل نواقص بهداشتی و بی توجهی در رفع این نواقص مهر و موم شدند.

هادی کرابی به افزایش ۲۳۰ درصدی پوشش بازرسی های دانشگاه در طرح سلامت نوروزی امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل اشاره کرد و گفت: در مدت زمان اجرای طرح، بازرسان بهداشتی بیش از ۲۳ هزار مورد بازرسی را از مراکز تهیه، توزیع و عرضه مواد غذایی، اماکن عمومی، مراکز و اماکن بین راهی و پایانه های مسافربری انجام دادند که در این ماموریت ها ۵۲ بازرس در قالب ۳۲ گروه وظیفه نظارت بر وضعیت مراکز و اماکن را به انجام رساندند.

کرابی تعداد کلرسنجی های انجام شده نوروزی از آب آشامیدنی غرب خراسان رضوی را حدود هشت هزار مورد اعلام و بیان کرد: با تجهیز بازرسان بهداشت به وسایل قابل حمل بررسی بهداشت محیط و بهداشت مواد غذایی، حدود ۲۴ هزار مورد سنجش و نمونه برداری از ۵۴۰ مورد آب و مواد غذایی مشکوک انجام شد.

مدیر گروه سلامت محیط معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار افزود: در قالب طرح سلامت نوروزی حدود هزار و ۶۰۰ مورد اقدام قانونی علیه متخلفان بهداشتی این منطقه صورت گرفت که به تعطیلی ۱۳۸ مکان انجامید.

در طرح سلامت نوروزی بازرسان بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی سبزوار علاوه بر انجام ۵۱۵ مورد بازدید مشترک با سازمان ها و ادارات مرتبط به ۳۶۷ مورد شکایات کتبی حضوری و همچنین از طریق سامانه ۱۹۰ نیز رسیدگی کردند.

دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با ۴۵ مرکز خدمات جامع سلامت فعال، ۳۱ پایگاه شهری و یک پایگاه روستایی، ۱۹۵ خانه بهداشت و ۶ بیمارستان زیر پوشش به بیش از نیم میلیون نفر جمعیت شهرستان‌های جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد در غرب خراسان رضوی خدمات بهداشتی و درمانی می‌دهد.

 
 

دیگر خبرها

  • آغاز طرح تکمیلی ایمن‌سازی فلج اطفال در نیشابور
  • دامداران ضوابط قرق مراتع را رعایت کنند
  • بیش از ۲ هزار عملیات سازمان آتش‌نشانی شهرداری بوشهر انجام شد
  • ترخیص بهداشتی ۹ میلیون تن نهاده دام وارداتی از بندر امام
  • یونیسف:اجساد متلاشی شده کودکان غزه دلیلی بر توحش اسرائیل است
  • ترخیص بیش از ۹ میلیون تن نهاده دام در بندر امام خمینی
  • معدوم ۱۲ تن مواد غذایی فاسد در طرح نوروزی غرب خراسان
  • ساختمان‌های تهران سبز می‌شوند
  • خوداتکایی ۹۵ درصدی در صنعت شوینده و بهداشتی
  • برای تبیین حجاب باید اقدام فرهنگی و تبلیغی انجام شود