Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@03:51:55 GMT

رشد ۲۵ درصدی بستری در بیمارستان‌های تهران

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۹۱۱۰۰

رشد ۲۵ درصدی بستری در بیمارستان‌های تهران

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران با بیان اینکه بار مراجعات بیمارستانی در تهران در حال افزایش است، گفت: مسئولان برخی ادارات به دستورالعمل دورکاری و کاهش ساعت کاری تمکین نمی‌کنند!

به گزارش مشرق، دکتر علیرضا زالی با بیان اینکه مراجعات بیمارستانی در ۴۸ ساعت گذشته افزایش یافته است، اظهار کرد: متاسفانه در زمانی شاهد افزایش ترددها هستیم که آمار تهران مانند گذشته در حال افزایش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه در بخش بستری عادی نسبت به روز گذشته با رشد ۲۵ درصدی و در بخش ICU با رشد ۱۵ درصدی در بیمارستان‌ها روبه‌رو بوده‌ایم.

وی افزود: میزان مراجعات عمومی به بیمارستان نسبت به روز گذشته ۲۸ درصد رشد داشته است‌.

بیشتر بخوانید: زالی: بیمارستان ۵۰۰ تخت‌خوابی سپاه در غرب آسیا کم نظیر است

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلان‌شهر تهران با بیان اینکه مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا مورد توجه برخی افراد قرار نمی‌گیرد، خاطرنشان کرد: برخی افراد در ادارات دولتی و خصوصی با تشخیص خودشان عمل می‌کنند و برخی مردم گلایه کرده‌اند که امروز به سر کار رفته‌ایم و حتی تقلیل ساعت کاری را برایمان اعمال نکرده‌اند. 

وی افزود: برخی مسئولان ادارات به دستورالعمل دورکاری تمکین نمی‌کنند که با همکاری استاندار تهران با آن‌ها برخورد خواهد شد.

زالی با تاکید بر اینکه مردم باید همکاری بیشتری داشته باشند، تصریح کرد: دولت نیز باید سریع‌تر، تمام مواردی را که می‌تواند منجر به حضور افراد در جامعه شود اعم از بسته‌های معیشتی و تسهیلات را فراهم کند.

وی افزود: از ستاد ملی مبارزه با کرونا درخواست کرده‌ایم که جنبه‌های بازدارنده و تشویقی را در این زمینه سریع‌تر عملیاتی کنند چون با این وضعیت، ما در خیابان شاهد استمرار حضور افراد به صورت پرتراکم هستیم و این نگرانی را در وضعیتی بیان می‌کنیم که بار مراجعان بیمارستانی در حال افزایش است‌.

وی خاطرنشان کرد: وضعیت تهران از نظر کنترل بیماری مطلوب نیست و مردم و مسئولان باید به این امر توجه داشته باشند زیرا در صورت ادامه این وضع، تیم درمانی ما خسته‌تر خواهند شد.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا مدافعان سلامت سال جهش تولید ویروس کرونا مشرق تهران علیرضا زالی ستاد مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۱۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۳ هزار خدمت در بیمارستان سوانح و سوختگی گناوه ارائه شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا شبانکاره بعد از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مراجعه کنندگان به این مرکز، ۲ هزار و ۶۵۳ خدمت سرپایی و ۴۲۲ خدمت بستری با مدت بستری طولانی دریافت کرده‌اند.

رئیس بیمارستان سوانح و سوختگی شهرستان گناوه افزود: از تعداد بیمار بستری شده، ۱۸۰ نفر در بخش ICU BICU، ۶۰ نفر در بخش ترمیم و ۱۸۲ نفر در بخش حاد بستری شده‌اند.

وی تصریح کرد: تا پایان سال ۱۴۰۲ مراجعان از خدمات جراحی، گرفت (پیوند پوست)، پانسمان نوین، ترمیم و مراقبت از زخم، ازون تراپی و پانسمان زخم دیابتیک و… بهره‌مند شده‌اند.

شبانکاره افزود: با توجه به اینکه این بیمارستان تنها بیمارستان سوانح و سوختگی در استان بوشهراست، سالانه شاهد مراجعه بیماران سوختگی با درصدهای مختلف هستیم که بطور میانگین ۷۰ درصد بیماران بستری شده درصد سوختگی ۲۰ تا ۵۰ داشته و ۳۰ درصد دیگر دچار سانحه ۵۰ تا ۱۰۰ درصد شده‌اند.

رئیس بیمارستان سوانح و سوختگی شهرستان گناوه گفت: به دلیل تخصصی بودن بیمارستان و ماندگاری چندین روزه و چند هفته‌ای بیمارانی که دچار سانحه سوختگی شده‌اند، همکاران ما در بخش‌های مختلف با ایثار و خوش رویی به التیام دردهای بیماران کمک می‌کنند و بعضاً شستشوی یک زخم سوختگی ساعت‌ها طول می‌کشد به طوری که پرستار ما صبح بر بالین بیمار حاضر می‌شود و وقتی کارش تمام شد عقربه ساعت بعد ظهر را نشان می‌دهد و همین صبر و حوصله و تخصص همکاران است که آنان را شایسته بهترین تقدیرها می‌کند، و من از همه آنها تشکر می‌کنم که انسانیت را به معنای واقعی نشان می‌دهند.

کد خبر 6084705

دیگر خبرها

  • سونامیِ بستری کودکان و نوجوانان انگلیسی به خاطر عوارض سیگار الکترونیکی
  • هافبک استقلال در بیمارستان بستری شد
  • دلیل اصلی بستری شدن ترانه علیدوستی در بیمارستان
  • افزایش ۲۰ درصدی تولید محصولات زراعی دیم در لرستان
  • خودروهای پلاک شهرستان چه قدر هوای تهران را آلوده می کنند؟ | تخفیف ۲۰ درصدی برای خودروهای دارای معاینه فنی برتر
  • ترانه علیدوستی در بیمارستان بستری شد
  • افزایش ۵۰ درصدی تعرفه گذاری خدمات پرستاری
  • بیش از ۳ هزار خدمت در بیمارستان سوانح و سوختگی گناوه ارائه شد
  • ترانه علیدوستی درگیر با بیماری سخت ؛ بستری در بیمارستان
  • بستری بیش از ۶ هزار و ۹۰۰ نفر در بیمارستان های استان یزد