Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، سرهنگ حسین پهلوان دلیر، معاون عملیات فرماندهی انتظامی گلستان در جلسه ستاد مقابله با کرونای استان گفت: در روز‌هایی که طرح محدودیت اجتماعی در خیابان‌های درون و برون شهری استان اجرا شد بیش از هزار و ۵۰۰ راننده متخلف شناسایی و بر اساس قانون برای آن‌ها برگ جریمه ۵۰۰ هزار تومانی صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ حسین پهلوان دلیر افزود: بیشترین جریمه مربوط به روز سیزدهم فروردین بود که ۷۰۰ نفر از رانندگانی که با نقض قانون قصد سیزده به در داشتند جریمه شدند و ۷۲ خودرو هم به پارکینگ منتقل شد.


پهلوان دلیر ادامه داد: برای اجرای این طرح ۹ هزار و ۳۳۹ نفر از نیرو‌های انتظامی به کار گیری شدند.


او گفت: ۴۱۲ واحد صنفی متخلف در استان به سبب نقض قوانین اعمال قانون و پلمب شدند.

 

معاون عملیات فرماندهی انتظامی گلستان به پایش مستمر فضای مجازی هم اشاره کرد و گفت: پلیس از زمان شیوع کرونا تاکنون فضای مجازی را رصد و از انتشار تبلیغات سوء و شایعات کرونایی جلوگیری کرده است.

 

انتهای پیام / فا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محدودیت اجتماعی سیزده به در ممنوعیت روز طبیعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۱۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار رادان به رؤسای پلیس: در توقیف خودرو بی حجاب ها زد و بندی برای یدک کشی و پارکینگ ایجاد نشود

 فرمانده فراجا خطاب به رؤسای پلیس گفت: «مراقب باشید به بهانه توقیف خودروها به‌دلیل بی‌حجابی، مراکزی برای اقدام‌های غیرقانونی ایجاد نشود.»   به گزارش عصر ایران؛ سردار رادان در جمع روسای پلیس که از شبکه خبر پخش شد، گفت: در توقیف خودرو بی حجاب ها وقتی راننده می تواند خودرو را به پارگینگ ببرد چه نیازی به یدکش است که هزینه ای هم متحمل شود. البته در مواردی که فرد مقاومت می کند یدکش باید بیاید و راننده تمام هزینه ها را بدهد.

وی افزود: ولی در توقیف خودروی بی حجاب ها این نباشد که یک عده ای به عنوان خودرو بر و یدک کش و پارکینگ دار باهم ببندند و کلونی نامیمونی ایجاد شود. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • هشدار سردار رادان درباره توقیف خودرو بی‌حجاب‌ها
  • هشدار رادان به روسای پلیس: در توقیف خودروی بی‌حجاب‌ها زدوبندی برای یدک‌کشی و پارکینگ ایجاد نشود (فیلم)
  • هشدار رادان به پلیس: در توقیف خودروی بی حجاب ها زد و بندی برای یدک کشی و پارکینگ ایجاد نشود (فیلم)
  • هشدار رادان به رؤسای پلیس: در توقیف خودرو بی حجاب ها زد و بندی برای یدک کشی و پارکینگ ایجاد نشود
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند
  • سایبان خودرو بدون پایه
  • سردار رادان: پلیس اصراری به انتقال خودرو‌های توقیفی با جرثقیل ندارد
  • طرح نور در کنار ماموریت‌های دیگر پلیس ادامه خواهد داشت/ پلیس اصراری به انتقال خودرو‌های توقیفی با جرثقیل ندارد
  • خودرو‌های متخلف طرح نور که راننده دارد با جرثقیل حمل نمی‌شود
  • انتقال املاک، خودرو، طلا و ارز مشمول مالیات بر عایدی سرمایه می‌شود