Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@11:30:54 GMT

مصوبات جدید ستاد استانی مدیریت کرونا در کرمان

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۹۱۱۷۵

مصوبات جدید ستاد استانی مدیریت کرونا در کرمان

استاندار کرمان با اعلام مصوبات جدید ستادمدیریت کرونا گفت: اقتصاد کشور نباید تعطیل شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان، محمدجواد فدایی، شامگاه(۱۷ فروردین) در حاشیه برگزاری ستاداستانی مدیریت بیماری کرونا با تصریح به این مطلب که اقتصاد کشور نباید تعطیل شود؛ گفت: در این جلسه مقرر شد فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی همچنان طبق مصوبه ستادملی ادامه پیدا می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 



استاندار کرمان با بیان اینکه طبق نظر کارشناسان، مشکل خاصی از نظر اجرای دستورالعمل های تعیین شده برای واحدهای صنعتی و تولیدی در مجموعه گل گهر وجود ندارد؛ افزود: ادامه فعالیت این مجموعه از نظر قانونی مشکلی ندارد.
 

 

 




فدایی با اعلام اینکه نیروهای شرکتی که به مرخصی رفتند، هنگام ورود با هزینه خود واحدهای صنعتی، غربالگری و از کسانی که مشکوک به ابتلا به این ویروس هستند، تست گرفته می شود؛ اظهار داشت: مقرر شد در این جلسه روزانه 100 نفر از نیروهای غیربومی طبق دستورالعمل های مصوبه، غربالگری و به محل کار خود وارد شوند.
 

 




 وی با تصریح به اینکه در این جلسه مقرر شد اگر مدیران واحدهای صنعتی خلاف این مقررات عمل کنند، طبق ماده 688 قانون مجازات عمومی مجرم محسوب شده و محاکمه خواهند شد؛ گفت: کمیته ای هم تشکیل شد تا برای تولید و توزیع اقلام بهداشتی، پیشنهادات لازم را به ستاد ارائه دهد.

 

 

 



فدایی ادامه داد: کنترل ورودی های استان در 68 نقطه تا ۲۳ فروردین با قوت ادامه پیدا می کند و درباره ادامه یا لغو کنترل ها در آینده تصمیم گیری خواهد شد و تجمعات مذهبی هم تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهد بود اما برای برگزاری مراسم نیمه شعبان در کمیته ای این موضوع بررسی و بر اساس نظر آن کمیته مقرر شد مراسم نیمه شعبان در صورتی که مشکلی به وجود نیاید برگزار شود اما تاکید بر برگزاری مجازی مراسم است.

 

 



وی با افزودن اینکه درباره فعالیت مجدد 16 صنف از 56 صنفی که در گذشته تعطیل شده بود در این جلسه به جمع بندی نرسیدیم؛ ادامه داد: مقرر شد فعالیت واحدهای صنفی طبق مصوبات ملی باشد و در این باره به صورت استانی تصمیم نخواهیم گرفت.
 

 

 

 


استاندار کرمان بر اساس مصوبات این ستاد از ممنوعیت پروژه های شهری و  تجمع در پارک ها و تفرجگاه ها تا پایان فروردین خبر داد.

پایان پیام/80

منبع: شبستان

کلیدواژه: تصمیمات جدید ستاد مدیریت کرونا استاندار کرمان مقرر شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۱۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکلات چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی بوکان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، فرماندار بوکان پس از گفتگو با دست اندرکاران این واحدها، مسائل و مشکلات آن ها را در دستور کار قرار داد و درخصوص راهکارهای رفع مشکلات این واحدها ضمن بررسی سوابق و اقدامات، پیگیری های لازم را به انجام رساند.

خشایار صنعتی با اشاره به برنامه ریزی فرمانداری در کمیته کارشناسی رفع موانع تولید شهرستان، و همچنین سیاست های  عملیاتی کارگروه رفع موانع تولید استان و بازدید از واحدهای تولیدی، مشکلات واحدهای تولیدی و رفع موانع را از اولویتهای دولت سیزدهم برشمرد و گفت: در راستای حل مشکلات و همچنين اشتغال شهروندان، سعی داریم که توان واحدهای تولیدی را با پیگیری های استانی و کشوری به حداکثر رسانده و ضمن کاهش موانع زمینه توسعه فعالیت را برای سرمایه گذاران اهلیت دار فراهم نماییم.

در جریان این بازدیدها همچنین تکلیف ماشین آتش نشانی واگذاری به شهرک صنعتی در راستای ارایه خدمات از طریق عقد تفاهم نامه با سازمان آتش نشانی و شهرداری بوکان و همچنین اتمام و بهره برداری از مدول دوم تصفیه خانه شهرک صنعتی به لحاظ پیشرفت ۹۰ درصدی به منظور تسریع در بهره برداری مورد ارزیابی و پیگیری قرار گرفت.

خشایار صنعتی در راستای بهبود وضعیت و امنیت خاطر تولیدکنندگان دستورات کاری را به شهرداری، آتش نشانی، اداره صمت و مدیریت شهرک صادر و همچنین به منظور تسریع در تحویل پروژه مدول دوم تصفیه خانه با پیمانکار مربوطه توصیه های لازم را یادآوری و بازه زمانی اتمام کار نیز اعلام شد.

دیگر خبرها

  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • کارگروه اقتصاد دریامحور هنوز خروجی عملیاتی نداشته است
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران
  • مدارس زرند فردا تعطیل است
  • ستاد بحران: مدارس زرند فردا تعطیل است
  • بهره‌مندی ۱۱۶۳ واحد تولیدی همدان از مصوبات ستاد تسهیل استان
  • صادرات ۹ میلیارد دلاری استان تهران
  • بررسی مشکلات چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی بوکان
  • آغاز فرایند انتخاب واحد‌های نمونه صنعتی و معدنی استانی و ملی
  • برنامه‌های فرهنگی بر اساس برش استانی مهندسی فرهنگی اجرا شود