Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@13:37:45 GMT

خانه‌مانی عامل اصلی قطع زنجیره شیوع کروناست

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۹۱۱۹۲

خانه‌مانی عامل اصلی قطع زنجیره شیوع کروناست

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز ،جواد رحمتی رییس کمیته بهداشت محیط ستاد مقابله با بیماری کرونا در آذربایجان‌شرقی روز یکشنبه در در جلسه کمیته بهداشت محیط ستاد استانی مدیریت و مقابله با بیماری کرونا، بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای قطع زنجیره انتقال کرونا تاکید کرد و خواستار همکاری همه جانبه مردم و تمامی دستگاه‌های مسئول برای تحقق این هدف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اهمیت افزایش فعالیت‌های اقناعی برای افزایش رعایت مسائل بهداشتی و در خانه ماندن از سوی مردم، افزود: متاسفانه برخی از مردم پس از روز ۱۳ فروردین به روال عادی زندگی خود بازگشته و پروتکل‌های بهداشتی و ایمنی را نادیده گرفتند.

رحمتی اضافه کرد: بی توجهی به رعایت مسائل بهداشتی، روند کنترل بیماری و قطع زنجیره این ویروس را با مشکل مواجه خواهد کرد که امیدواریم در روز‌های آتی شاهد همکاری و همراهی هرچه بیشتر مردم استان برای ریشه کن کردن این بیماری از استان و کشور باشیم.

او با قدردانی از اتحاد بخش‌های مختلف کشور برای مقابله با بیماری کرونا، اظهارداشت: علی رغم برخی کمبود‌ها و انتقادات، اقدامات بسیار خوبی برای مقابله با این بیماری انجام شده است که باید در کنار آن به موضوعاتی همچون استفاده از زیرساخت‌های الکترونیکی برای پاسخگویی به ارباب رجوع و برگزاری جلسات کاری بیشتر بهره جست.

رحمتی از تمامی دستگاه‌های اجرایی آذربایجان شرقی خواست تا با استفاده از زیرساخت‌های الکترونیکی، پاسخگویی فیزیکی به اقشار مختلف مردم را به کمترین میزان ممکن برسانند.

رضا علیخانی مدیرکل امور شهری و شورا‌های استانداری آذربایجان شرقی نیز در این جلسه با اشاره به بخش مهمی از عملکرد شهرداران استان در ارتباط با مقابله با بیماری کرونا، گفت: حدود ۲ ماه است که عملیات ضدعفونی شهر‌ها و سایر اقدامات بهداشتی و احتیاطی در تمامی شهر‌های استان در حال اجراست.

او با تاکید بر پرهیز از هرگونه حرکات نمایشی و اقدامات پوپولیستی به بهانه کرونا، افزود: این قبیل کار‌ها اعتماد عمومی را خدشه دار کرده و برآیند مناسبی در جامعه نخواهد داشت.

اوخواستار تدوین دستورالعمل مشخص در ارتباط با نحوه ضدعفونی کردن معابر در استان برای پرهیز از هرگونه ورود خسارات به محیط زیست شد.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا استانداری آذربایجان شرقی مقابله با بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۱۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار وزارت بهداشت غزه درباره شیوع بیماری‌های واگیردار

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ به گزارش کانال تلگرامی شهاب، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه درباره شیوع بیماری‌های واگیردار و مسری در این باریکه به علت فقدان آب سالم و بهداشتی و نبود آب مناسب برای شرب هشدار داد

دیگر خبرها

  • هشدار وزارت بهداشت غزه درباره شیوع بیماری‌های واگیردار
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • بخش عمد‌ه‌ای از سرماخوردگی‌ها کروناست
  • گشت ارشاد تنها راه مقابله با بی‌حجابی عامدانه/ امر به معروف با نگاه از بالا به پایین منجر به بی‌نظمی اجتماعی می‌شود
  • وضعیت شیوع بیماری‌های اورولوژی/ فشارخون و دیابت دو عامل نارسایی کلیه
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • شتر عامل مصدوم شدن ۸ نفر در تصادف زنجیره‌ای
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • رعایت توصیه‌های بهداشتی، ضامن تولید واحدهای مرغداری است
  • میکرو بمب‌افکن برای مقابله با تومور سرطانی ساخته شد