Web Analytics Made Easy - Statcounter

اینطور به نظر می آید که باشگاه تاتنهام قصد دارد برای تقویت خط دفاعی خود مدافع اروگوئه ای اینتر یعنی دیگو گودین را جذب کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دیگو گودین بعد از گذراندن ۹ فصل فوق العاده در اتلتیکو مادرید نهایتاً در تابستان ۲۰۱۹ از این تیم جدا شد و به اینتر پیوست. این مدافع اروگوئه ای اما نتوانسته روزهای فوق العاده گذشته را در نراتزوری نیز تکرار کند؛ موضوعی که باعث شد شایعات زیادی درباره جدایی احتمالی او از تیم ایتالیایی به گوش برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

از طرف دیگر تیم انگلیسی تاتنهام در این فصل از نظر دفاعی بسیار ضعیف عمل کرده و گفته می‌شود که سرمربی پرتغالی این تیم یعنی ژوزه مورینیو بیشتر تمرکز خود را در تابستان پیش رو برای تقویت خط دفاعی تیمش خواهد گذاشت.

موضوعی که باعث می شود ژوزه مورینیو به جذب یک مدافع خوب بیشتر نیازمند باشد، پایان یافتن قرارداد ستاره بلژیکی این تیم است. یان فرتونگن در تابستان بازیکن آزاد خواهد بود و به به نظر نمی‌رسد که هیچ قصدی هم برای تمدید قرارداد با باشگاه لندنی داشته باشد.

 

در همین رابطه حالا کالچو مرکاتو گزارش داده که باشگاه تاتنهام قصد دارد در تابستان پیش رو برای جذب مدافع اروگوئه ای اینتر یعنی دیگو گودین اقدام کند تا به نوعی او را جانشین یان فرتونگن کرده باشد.

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: گودین اینتر تاتنهام ایتالیا اینتر تاتنهام گودین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۱۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی هوایی اینتر بر فراز شهر میلان پس از کسب ستاره دوم / فیلم

اینتر دوشنبه شب موفق شد با پیروزی مقابل میلان، قهرمان زودهنگام رقابت های این فصل سری آ لقب گیرد و ستاره دوم را نیز بر روی پیراهن خود حک کند. ویدیوی زیبای باشگاه اینتر به همین مناسبت را مشاهده می کنید.

دانلود (5.5MB)

دیگر خبرها

  • امباپه مغلوب وینی شد؛ رضایت به پست «شماره 9»
  • کشتی هوایی اینتر بر فراز شهر میلان پس از کسب ستاره دوم / فیلم
  • قهرمانی اینتر در سری آ؛ مسیر نراتزوری در راه کسب ستاره دوم / فیلم
  • در صورت رضایت باشگاه: ستاره بارسا آماده جدایی
  • ستاره سیتی دیوانه انتقال به بارسلونا
  • اینتر کهکشانی؛ ستاره ای جدید در آسمان / فیلم
  • ستاره ۲۱ ساله یوونتوس در رادار الاتحاد
  • تیزر زیبای باشگاه اینتر پس از قهرمانی در سری آ و ثبت ستاره دوم / فیلم
  • ابراز تمایل ستاره سیتی برای حضور در عربستان
  • تیاگو سیلوا در انتهای فصل از چلسی جدا می شود