Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: سپاه از ابتدای شیوع بیماری کرونا در کنار مردم بوده در این راستا بیش از 300هزار ماسک در استان توزیع شده است.

جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) شامگاه امروز در جریان بازدید از گروه‌های جهادی دره شهر در گفت و گو با خبرنگار فارس در ایلام گفت: سپاه امیرالمومنین(ع) استان از ابتدا شیوع بیماری کرونا در کشور با هدف خدمت تمام قد در کنار مردم بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در همین راستا در حوزه‌های خدمات به مردم، توزیع بسته‌های معیشتی، توزیع مواد بهداشتی و گند زدایی معابر اقدامات موثری را انجام دادیم که توزیع ۳۰۰ هزار ماسک رایگان در بین مناطق آسیب پذیر تنها نمونه‌ای کوچک از اقدامات صورت گرفته است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام تصریح کرد: با توجه به بیکاری تعداد زیادی از مردم استان به دلیل شیوع کرونا، توزیع بسته‌های خوراکی ۵۰۰ هزارتومانی در کل استان در دستور کار قرار گرفت و در روزهای آینده با برنامه ریزی انجام شده مبلغی بالغ بر چهار میلیارد تومان بسته‌های خوراکی در بین افراد آسیب دیده توزیع خواهد شد.

وی بیان داشت: یکی از کارهای مهم و بزرگ، طرح ملی غربالگری بود که سپاه با ۴ هزار و ۷۰۰ نیروی بسیجی در قالب تیم‌های مختلف به کمک علوم پزشکی استان آمد و تاکنون غربالگیری ۹۰ درصدی مردم استان انجام شده است.

 

انتهای پیام/9807

منبع: فارس

کلیدواژه: غربالگری تولید استان ایلام سپاه سپاه امیرالمومنین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۱۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسدار البرزی در سوریه به شهادت رسید

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی سپاه استان البرز اعلام کرد که پاسدار بسیجی «بهروز واحدی» از نیروهای سپاه قدس و بسیجی حوزه شهید صدوقی ناحیه امام حسین (ع) کرج در راه دفاع از حریم اهل بیت (ع) و حضرت زینب کبری (س) به شهادت رسید.

وی که متأهل، دارای یک فرزند دو ساله و ساکن کرج بود، بامداد امروز سه شنبه همزمان با پانزدهم ماه مبارک رمضان بر اثر حمله هواپیماهای رژیم صهیونیستی به منطقه دیرالزور سوریه به فیض شهادت نائل آمد.

کد خبر 6063077

دیگر خبرها

  • این فرمانده بلندپایه سپاه، با سربازان افطار کرد +عکس
  • دیدار نوروزی فرماندهان نظامی با قالیباف
  • سی و ششمین سالگردشهادت سردار املاکی
  • بازدیدعیدانه فرمانده نیروی زمینی سپاه از مناطق مرزی جنوب شرق کشور
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مناطق مرزی جنوب شرق
  • بازدید سردار پاکپور از مناطق مرزی جنوب شرق + فیلم
  • جزئیات جدید درباره پاسدار نیروی قدس سپاه که در سوریه به شهادت رسید
  • مشارکت مردم تنها راه حل مشکلات کشور
  • پاسدار البرزی در سوریه به شهادت رسید
  • برنامه جدید فرمانده سپاه در آستانه روز قدس