Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالهاشم دهقانی گفت: با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، 200 خودرو با اعمال قانون در استان فارس، متوقف شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالهاشم دهقانی رئیس پلیس راه شمال فارس در گفتگو با شیرازه، با بیان اینکه در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی یک هزار خودرو جریمه نقدی 500هزار تومانی و 200خودرو هم متوقف و اعمال قانون شدند، یادآور شد که این طرح، از 8فروردین آغاز و تا بیستم این ماه ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، در اجرای این طرح که در مبادی ورودی و خروجی استان و شهرها، بخصوص شهر شیراز در حال اجراست، نیروی انتظامی، بسیج، هلال احمر، اورژانس و همچنین دانشگاه علوم پزشکی، فرمانداری و دادستانی حضور مداوم و همکاری دارند.

دهقانی با تأکید بر اینکه این طرح توسط نیروی انتظامی به صورت توصیه ای و ارشادی درحال اجراست تصریح کرد: در این راستا، اگر راننده ای تمکین نکند و اصرار به ادامه مسیر داشته باشد، اعمال قانون خواهد شد.

رئیس پلیس راه شمال فارس همچنین به کاهش بیش از 50درصدی ترددها در جاده های استان فارس خبر داد و اظهار داشت: در این طرح، ما ملزم به اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا هستیم، اما خروجی این طرح در مهار کرونا را علوم پزشکی باید پاسخ دهد.

وی گفت: با توجه به طرح فاصله گذاری اجتماعی، خودروهای غیر بومی حق ورود به استان را ندارند، مگر برای رفتن به مقصدی غیر از فارس با این شرط که وارد شهرها نشود و از کمربندی ها خارج شود.

دهقانی ادامه داد: خروجی ها هم به همین شکل است و خودروهای استان فارس، به ویژه شهر شیراز، حق خروج ندارند و براساس شماره پلاک خودرو و آدرسی که در بیمه نامه قید شده، می توانند وارد شهر شوند، اما حق خروج ندارند؛ مگر آن دسته از افراد که مجوز دارند. مثلا محل کارشان خارج از آن شهر مورد نظر است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: طرح فاصله گذاری اجتماعی اعمال قانون استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۱۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش برای بازنشستگان/ زمان اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست عصر امروز این کمیسیون، توضیحاتی درباره آخرین وضعیت همسان‌سازی حقوق بازنشستگان داد.   به گزارش مهر، ولی اسماعیلی، نماینده مردم گرمی و رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست این کمیسیون عنوان کرد: نشست امروز (دوشنبه، سوم اردیبهشت‌ماه) کمیسیون اجتماعی با محوریت و موضوع بحث متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی با حضور رئیس سازمان تأمین اجتماعی کشور، معاونان این سازمان و رئیس کانون بازنشستگان کارگران برگزار شد.   وی ادامه داد: در جریان این نشست بحث مختلفی درباره وضعیت و شرایط اعمال افزایش حقوق بازنشستگان در اجرای قانون برنامه هفتم توسعه انجام شد؛ با توجه به اینکه هنوز برنامه هفتم توسعه ابلاغ نشده است، مسؤولان سازمان تأمین اجتماعی منتظر ابلاغ رسمی این قانون هستند تا بر اساس آن بتوانند حکم‌ها را اجرا کنند.    رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس تاکید کرد: البته بر اساس قانون، احکام برنامه هفتم توسعه از ابتدای سال ۱۴۰۳ لازم‌الاجرا است، بنابراین هر زمان که قانون ابلاغ شد، معوقات ماه (های) گذشته بازنشستگان هم پرداخت خواهد شد؛ اما از آنجا که تا به الان حکمی ابلاغ نشده، هنوز مشخص نیست که این مناسبات و تنظیمات و متناسب‌سازی حقوق بر چه اساسی خواهد بود.   اسماعیلی در ادامه گفت: در جریان این نشست بحث مفصلی پیرامون این موضوع صورت گرفت که کمک حال بازنشستگان تأمین اجتماعی باشیم. قرار بر این شد که اگر در این یک ماه زمان باقی‌مانده مجلس یازدهم احکام ابلاغ و متناسب‌سازی اعمال شود، مجدداً جلسه‌ای برگزار کنیم و وضعیت و شرایط احکام را بررسی کنیم. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ضرورت حمایت از هم‌افزایی مراکز نوآوری برای ایجاد «مراکز هم‌آفرینی»
  • خبر خوش برای بازنشستگان/ زمان اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد
  • برخورد قانونی با ۶۰هزار خودرو در سمنان/ تخلفات رانندگی رشد داشت
  • امتناع تامین اجتماعی از اجرای قانون مرخصی زایمان دوقلوها!
  • حقوق اردیبهشت بازنشستگان با اعمال افزایش حقوق پرداخت می‌شود
  • حقوق اردیبهشت‌ بازنشستگان با اعمال افزایش حقوق پرداخت می‌شود
  • توقیف و اعمال قانون ۵۷۴ خودروی شوتی و تغییر وضعیت در بم
  • خودرو‌ها در این شرایط دچار تخلف ساکن می‌شوند
  • تخلف ساکن چیست؟  
  • برخورد قانونی با سودجویان در اراضی کشاورزی وباغی شهرستان نیشابور