Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-23@09:25:33 GMT

موسوی: همواره قدردان چین در این شرایط دشوار هستیم

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۹۱۷۲۸

ساعت 24 - سخنگوی وزارت خارجه ایران، دولت و ملت چین را پیشگام مبارزه با ویروس کرونا و اعطای کمک های سخاوتمندانه به سایر کشورها خواند و گفت: همواره قدردان چین در این شرایط دشوار هستیم.

سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه ایران امشب (یکشنبه) در توئیتی نوشت: «دولت و ملت چین پیشگام مبارزه با ویروس کرونا و اعطای کمک های سخاوتمندانه به سایر کشورها در اقصی نقاط جهان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی با بیان اینکه شجاعت، تعهد و حرفه‌ای‌گری چین در مهار کرونا شایسته تبریک است، اظهار داشت: «ایران همواره قدردان چین در این شرایط دشوار بوده است.»

به گزارش فارس، در پی شیوع ویروس کرونا در ایران، دولت و ملت چین اقدام به ارسال محموله هایی شامل اقلام پزشکی و بهداشتی به ایران کردند.

در همین خصوص «محمد کشاورززاده» سفیر جمهوری اسلامی ایران در پکن دیروز (شنبه) اعلام کرد که شنبه شب طی دو پرواز از شهر پکن کمک‌های چین برای مقابله با ویروس ⁧‫کرونا‬⁩ به ایران ارسال خواهد می شود.

سفیر ایران با بیان اینکه «تاکنون کمک‌های دولتی و مردمی چین با ۲۸ پرواز طبق جدول پیوست از شهرهای پکن ، شانگهای و گوانجو به کشورمان ارسال شده است،» خاطرنشان کرد:« بیش از ده میلیون ماسک،  ۵۰۰ هزار کیت تشخیص کرونا، ۳۰۰ هزار جراحی و لباس ایزوله، دو میلیون و ۲۰۰ هزار دستکش، ۳۵۰ ونتیلاتور، ۵۰۰ اتاق پیش ساخته بیمارستانی و انواع دارو و تجهیزات بیمارستانی از جمله این کمک‌ها می‌باشد.

فارس

منبع: ساعت24

کلیدواژه: سید عباس موسوی احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۱۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناگهانی و غافلگیرکننده ؛ دست رد کاپیتان به سینه تیم ملی

به گزارش همشهری آنلاین، سید محمد موسوی کاپیتان تیم ملی والیبال ایران که در فصل گذشته لیگ برتر والیبال ایران عنوان ارزشمندترین بازیکن لیگ را به دست آورده بود و لیگ را تحت تاثیر دفاع‌های خود قرار داد در لیگ ملتهای والیبال ایران را همراهی نخواهد کرد.

موسوی در جلسه‌ای که با موریسیو موتا پائز سرمربی تیم ملی والیبال داشته، به او اعلام کرد به تیم ملی نخواهد آمد و تصمیمش به رای عدم حضور قطعی است. موسوی حتی قرار است در روزهای آینده به همراه خانواده برای تعطیلات به خارج از کشور بروند تا دیگر بحث حضور او در تیم ملی کاملا منتفی شود. البته مصدومیت کهنه او یکی از دیگر دلایل موسوی برای انصراف از تیم ملی است.

سید محمد موسوی که بارها اعلام کرده بود قصد دارد با حضور در المپیک پاریس پایان خوشی برای دوران ملی خود رقم بزند حالا برای دومین بار در سه سال گذشته از حضور در تیم ملی والیبال انصراف خواهد داد تا سال ۲۰۲۳ آخرین بازی‌های او در تیم ملی باشد.

اگرچه خبر انصراف او به مسئولان فدراسیون نرسیده اما عدم حضور او در تیم ملی تقریبا قطعی است و تنها یک معجزه می‌تواند تصمیمش را عوض کند تا او را به تیم ملی بازگرداند.

کد خبر 846484 منبع: ورزش سه برچسب‌ها ویژه ورزشی والیبال - ایران

دیگر خبرها

  • تصمیم شوکه کننده و غیرمنتظره کاپیتان تیم ملی؛ موسوی رفت
  • ناگهانی و غافلگیرکننده ؛ دست رد کاپیتان به سینه تیم ملی
  • دست رد کاپیتان به سینه تیم ملی
  • به مردم پاکستان که همواره از حق دفاع کرده‌اند افتخار می‌کنیم
  • آلومینیوم قدردان سوپر سیو‌های گوهری نبود!
  • همواره از حضور هنرمندان ترکیه در کشورمان استقبال می‌کنیم
  • رهبر معظم انقلاب: نوآوری در تسلیحات، شیوه‌ها و شناخت روش‌های دشمن همواره در دستور کار باشد
  • نوآوری در تسلیحات و شناخت روش‌های دشمن همواره باید در دستورکار نیرو‌های مسلح باشد
  • درمان هپاتیت سی رایگان شد/ تخمین وجود ۲۰۰۰۰۰ بیمار در ایران
  • شیرمردان و شیرزنان سپاهی در خط مقدم حراست از ایران