Web Analytics Made Easy - Statcounter

هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج فرهنگیان استان سمنان خطاب به دبیر محترم شورایعالی انقلاب فرهنگی کشور نامه ای تنظیم و ارسال کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج فرهنگیان استان سمنان خطاب به دبیر محترم شورایعالی انقلاب فرهنگی کشور نامه ای تنظیم و ارسال کرده است.

متن این نامه به شرح ذیل است:


هر کاری که در این دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه شهید رجائی انجام میگیرد ،بایستی موجب تربیت دینی و انقلابی معلمین باشد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

......فشار این و آن را هم قبول نکنید . شنیده ام که گاهی اوقات اعمال فشار میشود از طرف مراکز قدرت زیر فشار قرار می گیرید مر قانون عمل کنید.  رهبر معظم انقلاب ۱۳۹۸/۲/۱۱

حضور دبیر محترم شورایعالی انقلاب فرهنگی کشور_ برادر ارجمند جناب آقای دکتر سعید رضا عاملی                                
بدینوسیله به استحضار می رساند: اخیرا نامه ای در فضای مجازی منتشر شده است  که حاکی از درخواست دانشگاه پیام نور از دبیر خانه کمیسیون علمی، تحقیقاتی و فناوری ریاست جمهوری مبنی بر واگذاری خدمات دانشگاه فرهنگیان به دانشگاه پیام نور می باشد که بر این اساس ما اعضای هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج فرهنگیان استان سمنان بر این باوریم که این عمل معنائی جز به تعطیلی کشاندن  و از بین بردن  تدریجی دانشگاه فرهنگیان ندارد و به بیان دیگر این عمل موید هشدار رهبر حکیم و فرزانه انقلاب میباشد که متن آن را در صدر این نامه آورده ایم. مبینی براین که: فشار این و آنرا قبول نکنید و هرکاری که در این دانشگاه فرهنگیان ، شهید رجائی انجام میگیرد بایستی موجب تربیت دینی و انقلابی معلمین باشد.
سوال ما اعضای هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج فرهنگیان استان سمنان این است که آیا دانشگاه پیام نور با ساز و کار فعلی  آموزشی آن میتواند تحقق بخش مطالبات رهبری معظم مبنی بر تربیت دینی و انقلابی معلمین باشد؟در صورتیکه یک فضای حرفه ای بنام دانشگاه فرهنگیان که فلسفه وجودی آن تربیت معلم در  تراز انقلاب می باشد، وجو دارد چه نیازی است که فعالیت این دانشگاه به پیام نور منتقل شود؟
در ادامه تاکید می نمائیم بر اساس دیدگاه رهبر معظم انقلاب که در بیانات ۹۷/۲/۱۹ بدان اشاره فرمودند :یکی از مصادیق تحقق اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ، به عنوان یکی از مطالبات معظم له همین دانشگاه فرهنگیان می باشد که جهت تائید ،عین بیانات رهبر معظم انقلاب ،تقدیم میگردد:
حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(حفظه ا... تعالی) فرمودند :(( آنچه من مطالبت میکنم و توقع دارم از دستگاه های آموزش و پرورش این است که زمان بندی کنید یک زمانی را مشخص کنید و بگوئید تا چه مدتی این سند، تحقق کامل پیدا می کند)) .معظم له در ادامه همان بیانات فرمودند : (( همه باید کمک کنند .یک بخش مربوط به همین دانشگاه فرهنگیان و دستگاه های تربیت معلم است)).
در ادامه معروض می داریم که علاوه بر مطالب گذشته،  توجه به نظرات بعضی از کارشناسان دلسوز در امر فرهنگی خالی از لطف نیست که این عمل را متاثر از افکار کسانی میدانند که دیدگاه اقتصادی نسبت به آموزش وپرورش دارند که نظرات این آقایان را مبنای عمل قرار دهیم  به دلیل عدم تمکین مالی توسط آموزش و پرورش برای اداره این دانشگاه   باید بدان چوب حراج زد .
لذا همچنانکه در اطلاعیه  اخیر روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان جهت انتقال بعضی از وظایف دانشگاه فوق به دانشگاه پیام نور مخالفت شده است، اعضای هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج فرهنگیان استان سمنان نیز ضمن تاکیدمجدد بر اینکه واگذاری خدمات دانشگاه فرهنگیان به دانشگاه پیام نور معنایی جز ازبین بردن دانشگاه فرهنگیان ندارد؛  از آن برادر محترم تقاضا دارد به وظایف انقلابی خود در راستای مصوبات آن شورای محترم، از حذف تدریجی دانشگاه فرهنگیان به عنوان یک موضوع حاکمیتی  به نحو مقتضی جلو گیری نماید. توفیق روزازون همه خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از درگاه خداوند متعال خواستاریم.     

        
             ومن ا... التوفیق_ هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج فرهنگیان استان سمنان

 

منبع: دانا

کلیدواژه: دانشگاه فرهنگیان دانشگاه پیام نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۱۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس بدون حضور بانوان+عکس

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، سازمان لیگ در نامه ای به هیات فوتبال استان مرکزی اعلام کرد دیدار تیم های آلومینیوم اراک و پرسپولیس بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

در نامه سازمان لیگ به هیئت فوتبال استان مرکزی و باشگاه آلومینیوم اراک آمده است:

احتراماً به دلیل مشکلات ساختاری و نبود دستورالعمل مشخص در کنترل مبادی ورودی استادیوم امام خمینی (ره) اراک که منجر به عدم تامین و بکارگیری استاندارد در رویه مهمان‌پذیری بانوان گردیده است و همچنین نظر به عدم رفع کامل نواقص در زیرساخت ورزشگاه و عدم تامین ایمنی بانوان محترم، به استحضار می‌رساند ورزشگاه مذکور تا رفع نواقص و بهبود موارد خواسته شده، فاقد شرایط پذیرش بانوان محترم می‌باشد.

بدیهی است، باشگاه موظف است سازمان لیگ را از برنامه و روند استقرار شرایط حضور بانوان هرچه سریع‌تر مطلع ساخته تا پس از ممیزی شرایط بهبود یافته، نسبت به حضور بانوان محترم تصمیم‌گیری شود.

تصویر نامه سازمان لیگ را مشاهده کنید:

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گرامیداشت روز معلم
  • بزرگداشت مقام معلم با اجرای صدها برنامه
  • لزوم آمادگی بسیج فرهنگیان برای حل مسائل آموزش و پرورش
  • ریل جذب در آموزش و پرورش توسط فرهنگیان جوان انقلابی تغییر کرد
  • برگزاری بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس بدون حضور بانوان+عکس
  • شاهد وحدت قابل توجهی بعد از وعده صادق هستیم
  • پیام تشکر بیت آیت الله امامی کاشانی ازرهبر معظم انقلاب وآحاد مردم
  • سازمان لیگ: ورزشگاه یادگار امام تبریز برای حضور بانوان ایمنی ندارد
  • خسروپناه: تعلیم و تربیت اولویت اصلی شورای عالی انقلاب فرهنگی است
  • پذیرش بدون کنکور استعدادهای برتر ملی ‌در دانشگاه فرهنگیان