Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سید قاسم میر روز یکشنبه در جلسه بسیج ملی مبارزه با کرونا ادامه داد: کارکنان این فروشگاه در وضعیت روحی بسیار بدی قرار دارند و ما تنها برای جلوگیری از به هم خوردن وضعیت عمومی شهر، فروشگاه را فعال نگه‌داشته‌ایم.

در  هفته های اخیر گزارش های متعددی از سوی رسانه از جمله ایرنا در خصوص صف های طولانی مردم بدون رعایت نکات حفاظتی در فروشگاه های بزرگ قم از جمله کوثر، جانبازان و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. منتشر و همزمان برخی مسوولان نیز در این خصوص اظهار نگرانی کرده بودند. 

میر با اشاره به برخی انتقادات در خصوص چرایی عدم تعطیلی این فروشگاه در ایام کرونایی اضافه کرد: مدیریت فروشگاه کوثر قم با تعطیلی این مرکز خریدوفروش کاملا نظر موافق دارد و ازنظر اقتصادی این کار به سود ما است. ما با اکراه از کارمندان خود برای حضور در فروشگاه درخواست کمک می‌کنیم.

وی ابراز داشت: اگر شما مسئولان استان فقط نشسته و پروتکل تنظیم می‌کنید ما در فروشگاه کوثر با جان خودمان بازی می‌کنیم.

وی عنوان کرد: برخی از مسئولان نباید با مواضع خود فروشگاه‌های جانبازان و کوثر خود را تکفیر کرده و خدمات آن‌ها را از یاد ببرند.

میر ادامه داد: رییس جمهوری، استاندار و فرماندار قم که مردم را به در خانه ماندن توصیه  می‌کنید؛ نفس شما از جای گرم درمی‌آید، بیایید خرج مردم را بدهید.

وی مدعی شد: فروشگاه کوثر باوجود راه‌اندازی بازار اینترنتی به دلیل کمبود زیرساخت‌ها نمی‌تواند پاسخگوی نیازهای مردم باشد. مسئولان استانداری قم به‌جای تامین نیازها فقط گوشه‌ای نشسته و پروتکل تدوین می‌کند.

مدیر فروشگاه کوثر خاطرنشان کرد: اگر مسئولان دستور بدهند ما این فروشگاه را تعطیل می‌کنیم باید به این وضعیت توجه کنند که مردم بسته‌های مواد غذایی را همین‌الان هم به‌صورت عمده خریداری می‌کنند.

به زعم وی، مسئولان قم چون فروشگاه کوثر به یک‌نهاد خاص وابسته است سخت‌گیری‌های بیشتری نسبت به آن روا می‌دارند.

وی گفت: مردم برای حضور در فروشگاه‌ها مسائل بهداشتی را رعایت نمی‌کنند و شرایط در این فروشگاه‌ها وخیم است و اگر بودجه‌ای در این زمینه به قم اختصاص‌یافته باید آن را در رونق کسب‌وکارهای اینترنتی و همچنین  افزایش نیروهای این فروشگاه صرف شود.

مدیر فروشگاه کوثر قم بیان کرد: اگر بودجه‌ای برای ساماندهی فروشگاه‌های زنجیره‌ای وجود دارد امروز باید هزینه شود، و نشود مانند کشور ایتالیا بشویم که مجبور شویم پول‌های خودمان را در سطح خیابان رها کنیم.

میر یادآور شد: مجموعه مدیریت فروشگاه کوثر در این شرایط در حال له شدن هستند و اما همچنان مشغول خدمات‌رسانی هستند.

وی در پایان گفت: روزانه ۳ هزار ماسک در بین کارکنان و مشتریان فروشگاه کوثر قم توزیع‌شده و چند مرتبه این فروشگاه ضدعفونی می‌شود.

کد خبر 498252 برچسب‌ها كرونا در ايران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كرونا در ايران فروشگاه کوثر فروشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۱۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکستان آماده استقبال از رئیس جمهور ایران

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از اسلام آباد، در آستانه سفر رئیس جمهور کشورمان به پاکستان، خیابان‌ها و مسیر‌های منتهی به کاخ نخست وزیری و ریاست جمهوری این کشور با بنر‌ها و پرچم‌های دو کشور، تزیین شده است. 
مردم پاکستان این سفر را پس از جواب دندان شکن ایران به رژیم صهیونیستی بسیار به موقع می‌دانند و خواهان تشکر از ایران هستند.
البته استقبال گرم و به یاد ماندنی از مقام‌های ایران در سفر به پاکستان از دیر باز یکی از آداب و سنت‌های مردم این کشور است.
اشتراکات فرهنگی، دینی، تاریخی و مردمی بین دو کشور موجب شده است، طبق یک نظرسنجی، پاکستانی‌ها بیشترین علاقه را در جهان به مردم ایران داشته باشند.
مردم پاکستان عقیده دارند که این سفر می‌تواند آینده‌ای بهتر برای مردم دو کشور همسایه و برادر رغم زند.

دیگر خبرها

  • دیجی کالا ؛ بزرگ ترین بازار آنلاین موبایل ایران
  • آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد
  • هشدار بزرگ لهستان درباره حمله نظامی روسیه به همسایگان
  • مخبر: کشور در وضعیتی است که چشم انداز روشنی برای توسعه دارد
  • تعطیلی یک کتابفروشی دیگر در خیابان انقلاب
  • لیگ یک/ فرصت‌سوزی بزرگ تیم اخباری در خانه
  • آقای وزیر می‌دانید مردم باید ۷ ماه قبل خودرو‌های خود را تحویل می‌گرفتند؟
  • پاکستان آماده استقبال از رئیس جمهور ایران
  • سپاه پاسداران؛ از سربلندی در آزمون کرونا تا امداد به سیل‌زدگان
  • تقدیر از کارکنان علوم آزمایشگاهی در انتقال خون یزد