Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریافت 2 MB

به گزارش همشهری آنلاین، محمدرضا نقی پور سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به برگزاری مراسم جشن برای کادر درمانی استان گیلان اظهار کرد: از روزهای اول شیوع کرونا در استان گیلان کادر درمانی بیمارستان‌های این استان به‌ویژه بیمارستان رازی رشت به‌طور شبانه‌روزی در حال فعالیت بوده و باید از آنان قدردانی می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تکذیب برگزاری جشن پایان کرونا در استان گیلان گفت: یک گروه و شرکت هنرمند خصوصی برای قدردانی از کادر درمانی استان و یک برنامه هنری را با هماهنگی‌های لازم در محوطه بیمارستان رازی برگزار کردند و این به معنای جشن پایان کرونا در گیلان نیست.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، با اذعان به اینکه مردم باید همچنان کرونا را جدی بگیرند، تصریح کرد: کرونا در کشور هنوز وارد مرحله کنترل نشده است و باید مردم همچنان مراقبت‌های پزشکی را رعایت و خود قرنطینه کردن را اجرایی کنند.

نقی پور با ابراز نگرانی از امکان بازگشت موج دوم کرونا در حد گیلان افزود: امروز ترددها در شهرستان رشت نسبت به‌روزهای گذشته با افرایش مواجه بوده است که ما را بسیار نگران کرده است و اگر مردم کرونا را جدی نگیرند موج دوم آن آغازشده و کنترل آن بسیار سخت می‌شود.

کد خبر 498212 برچسب‌ها استان گیلان كرونا در ايران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان گیلان كرونا در ايران استان گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۲۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صداوسیما، آگاهی مردم درخصوص سلامت را افزایش داده است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، موسوی میرزایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در جلسه‌ی هم افزایی متولیان دانشگاه علوم پزشکی با عوامل تولید برنامه‌های سلامت محور صداوسیمای استان با بیان این مطلب گفت: صداوسیمای استان، حامی دانشگاه علوم پزشکی است و آموزش‌هایی که از رسانه ملی پخش می‌شود، آگاهی مردم را افزایش می‌دهد.

جعفرزاده معاون سیمای، صداوسیمای استان هم با بیان اینکه در سال جاری یکی از ستون‌های شبکه سلامت هستیم گفت: این موضوع، سبب اعتماد و حضور شبکه‌ی استانی در شبکه یک سیما هم شده است.

برخی از تهیه کنندگان صداوسیما هم در این جلسه نظرات خود را بیان کردند.

دیگر خبرها

  • ۱۳ پرونده تخلف پزشکی به اداره تعزیرات دزفول ارسال شد
  • ارسال ۱۳ پرونده تخلف در حوزه پزشکی به تعزیرات حکومتی دزفول
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به بیماران هموفیلی
  • صداوسیما، آگاهی مردم درخصوص سلامت را افزایش داده است.
  • بهره‌برداری از ۷۱ طرح درمانی طی دو سال گذشته در لرستان
  • بهره برداری از ۷۱ طرح درمانی طی دو سال گذشته در لرستان
  • پلمب اماکن غیرمجاز درمانی در اردبیل
  • بهره مندی بیش از یک هزار و ۵۰۰ بیمار هموفیلی از خدمات درمانی و مراقبتی
  • افتتاح ۱۲ پروژه بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم در کردستان
  • برطرف کردن نیازهای استراتژیک بهداشتی و درمانی از اولویت های برنامه ریزی کلان در کردستان است