Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@18:15:55 GMT

ویروس لیبرال دموکراسی غربی خطرناک‌تر از کرونا است

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۹۲۱۹۰

ویروس لیبرال دموکراسی غربی خطرناک‌تر از کرونا است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله عبادی شامگاه یکشنبه در ویژه برنامه زنده شمیم به مناسب روز جوان با بیان اینکه در شرایط فعلی، جهادگران حافظ سلامت جامعه مجموعه پزشکان و پرستاران اند، گفت: این قشر متصدیان اصلی دفاعی مقدس هستند.

وی همچنین به نقش قابل تقدیر و تأثیرگذار بسیج و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در مقابله با این بیماری گفت: که تقریباً در همه‌ی حوادث و در همه‌ی پیشامدها مصداق بارز حسون الرعیه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: نیروهای مسلح همواره در مقابل تهاجم جنگ‌های نظامی، انواع تهدیدهایی که از جنبه سیاسی و اجتماعی علی رغم اینکه دشمن می‌گوید همه گزینه‌ها روی میز ماست اما این نیروها با ایمان پاسخگوی همه گزینه‌های دشمن بوده و هستند.

وی با بیان اینکه بیشترین نقش را هم در عین حال خود مردم دارند و از جهت پذیرش و همکاری حرف اول را می‌زنند، تصریح کرد: ان‌شاءالله از این حوادث هم مردم و مسئولین در هر رده‌ای سرفراز بیرون خواهند آمد.

وی با بیان اینکه در این عالم ممکنات، خِیر محض و شَر محض نیست، گفت: این موجودات مثل سکه دو رو دارند در عین حالی که یک روی سکه ممکن است شَر باشد در عین حال آن روی دیگر سکه خِیر است.

وی اضافه کرد: این بستگی دارد به اینکه انسان‌ها با هوشیاری و علم و ایمان توفیق پیدا کنند و در هر زاویه‌ای از بُعد خیرش بهره برداری کنند.

آیت الله عبادی بیان داشت: آنچه که امروز در لسان رسانه‌ها با عنوان چالش و فرصت گفته می‌شود اگر از زاویه فرصتش استفاده شود بهره است.

وی با تاکید بر اینکه باید نسبت زاویه خِیر را شناسایی و بهره برداری کنیم، گفت: در همین بلای جهانی (کرونا) که امروز پیش آمده و مسلم زوایای ناگواری دارد؛ شایستگی خودمان را نشان دهیم و در هر بخش کارشناسی درست انجام دهیم خیر خواهد بود.

امام جمعه بیرجند اذعان کرد: باید توجه داشته باشیم اینها شَر محض نیستند و در آن‌ها خِیر خفته و باید آن‌ها را کشف و استخراج کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه آنچه که از ناحیه ذات پروردگار می‌آید خِیر محض است، اظهار داشت: دنیا محل آزمایش است و باید دید که در این آزمایش آیا وظیفه خود را انجام داده‌ایم یا خیر؟

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه تمامی حوادث عالم از جمله بیماری‌ها، فقر، غنا و توانگری و شهرت و سمت و مقام هر کدام یک زاویه‌ی خِیر و شَر دارند، عنوان کرد: باید از همه اینها سکوی کمال بسازیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی به قتل و غارت استکبار جهانی در دنیا و کشتار مظلومان عالم و از طرفی سکوت مرگبار مجامع جهانی اشاره کرد و افزود: در مقابل کرونا شرقی و غربی و اسماً و … کنار رفته و دنیا هماهنگ یک اقدام عقل پسند انجام داده است.

۸۰ سال کشتار مردم بیگاه دستاورد ویروس غربی

عبادی با بیان اینکه نامردی و نامردمی را در این دوره‌ی آخرالزمانی به وضوح می‌بینیم، گفت: مگر تلفات و ضایعات و مرگ و میر و کشتار مخصوص ویروس کرونا یا وبا و یا طاعون است؟

وی با بیان اینکه ویروس لیبرال دموکراسی غرب خطرناک‌تر از کرونا است، بیان کرد: لیبرال دموکراسی غرب از ۸۰ سال قبل تاکنون چه بلاهایی که سر مردم نیاورده است؟.

وی ادامه داد: با جنگ‌های بین‌المللی، دخالت و کودتا در بیش از ۵۰ کشور، جریان صدام و تا به امروز از یمن و سوریه و عراق و افغانستان و هندوستان و پاکستان و توطئه‌های عظیمی که در کشورهای مختلف از شرق دور تا شاخ آفریقا انجام داده‌اند میلیون‌ها انسان را به هر بهانه و اسمی کشته، آواره و خانه خراب کرده‌اند.

وی با اذعان به اینکه چرا بشر هماهنگی در مقابل ویروس تفکر لیبرال دموکراسی غرب نمی‌کند و از دور شاهد است که آنها به هر بهانه‌ای در مقابل بشر مظلوم هر توطئه‌ای را می‌کنند، گفت: طاعون، وبا و کرونا و بیماری‌های مسری دیگر به اندازه ویروس غربی به بشر ضایعات وارد نکرده است.

آفت‌های بزرگ انسانی را رها نکنیم

امام جمعه بیرجند عنوان کرد: امیدواریم که هرچه زودتر در مبارزه با ویروس کرونا جامعه بشری غالب شود و این مشکل را پشت سر بگذارد اما تعهد کند حالا که قرار است با آفت ها بجنگد آفت‌های بزرگ‌تر را رها نکند.

آیت الله عبادی با بیان اینکه کرونا دین و فرهنگ، ناموس، آبرو و خانه مردم و زیر ساخت‌های کشورها را از بین نمی‌برد، گفت: اگر بناست دنیا در مقابل آفت‌های بشری حرفی بزند، در مورد آفت‌های انسانی هم حرف بزنند.

وی ادامه داد: بعضی از صاحب نظرها در رسانه‌ها اعلام کرده‌اند که خود این ویروس را هم از روی اقراض شوم، لیبرال دموکراسی غرب به سرکردگی آمریکا پرورش داده است و از طریق خفاش و خوک به انسان منتقل کرده است.

وی با بیان اینکه این ویروس خودساخته، امروز گریبان خود غربی‌ها را هم گرفته است، اظهار کرد: بشر امروز باید مواضع خودش را روشن کند و برای نسل آینده یک زندگی شفاف انسانی ارائه دهد و جلوی انواع و اقسام تعدی‌ها و تجاوزها به هر اسم و نام و کیفیتی را بگیرد.

وی بیان داشت: قبل از انقلاب از ۱۹ تا ۲۰ میلیون جمعیت ایران حدود ۹ الی ۱۰ میلیون به خاطر همین مرض‌های وبا و گرسنگی هایی که ایجاد کردند، مُردند که این هم کار غربی‌ها بود.

وی بار دیگر بر مبارزه جدی همه مردم و مسئولان با ویروس کرونا و شکست آن تاکید کرد و گفت: امید است خداوند ظهور حضرت مهدی صاحب‌الزمان (عج) را نزدیک بفرماید و بشر را از شر ویروس‌های خطرناک آخرالزمانی و ویروس‌های دو پا نجات دهد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا دموکراسی دین کارشناسی نماینده ولی فقیه یمن بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی لیبرال دموکراسی غرب آیت الله عبادی آفت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۲۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا عملیات تنبیهی وعده صادق مشروع است؟

نیروی سپاه پاسداران کشورمان در پاسخ به تجاوز رژیم صهیونیستی به مقر دیپلماتیک کشورمان در دمشق، عملیات ترکیبی را با استفاده از موشک‌ها و پهپادها به اراضی اشغالی انجام داد و اثبات کرد تنبیه متجاوز وعده‌ای صادق و در عین حال مشروع است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، عملیات غرورآفرین «وعده صادق» بامداد ۲۶ فرودین در پی سکوت مرگ‌بار رسانه‌ای و عدم واکنش نهادهای حقوقی و حقوق بشری جهان به حملات پی‌درپی رژیم منحوس و مجعول صهیونیستی به مردم مظلوم غزّه و ترور ناجوانمردانه نخبگان و عزیزان این سرزمین و دست آخر تجاوز آشکار به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق و به شهادت رساندن فرماندهان راهبردی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به وقوع پیوست. این عملیات که نشان از درایت، مدیریت، دقّت، هوشیاری و عزم راسخ نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران دارد.

این عملیات بازتاب گسترده‌ای در سطح جهان داشت و نشان داد تنبیه متجاوز وعده‌ای صادق و در عین حال مشروع است.

در ادامه در با اشاره به مشروعیت عملیات تنبیهی «وعده صادق» به فهرستی طولانی از جنایات رژیم غاصب اسرائیل علیه کشورمان در ۴۵ سال گذشته پرداختیم:

۱- تیر ۱۳۶۱ ربودن احمد متوسلیان
۲- خرداد ۱۳۷۳ انفجار حرم امام‌رضا (ع)
۳- دی ۱۳۸۸ ترور مسعود علیمحمدی
۴- خرداد ۱۳۸۹ حمله ویروس استاکس نت
۵- آذر ۱۳۸۹ ترور مجید شهریاری و فریدون عباسی
۶- فروردین ۱۳۹۰ حمله ویروس ستارگان
۷- مرداد ۱۳۹۰ ترور داریوش رضایی نژاد
۸- آبان ۱۳۹۰ ترور تهرانی مقدم
۹- آذر ۱۳۹۰ ترور مصطفی احمدی روشن
۱۰- فروردین ۱۳۹۱ ویروس وایپر
۱۱- اردیبهشت ۱۳۹۱ ویروس فیلم
۱۲- آبان ۱۳۹۷ ویروس جدیداستاکس نت
۱۳- اردیبهشت ۱۳۹۹ حمله سایبری
۱۴- تیر ۱۳۹۹ انفجار نطنز
۱۵- آذر ۱۳۹۹ ترور شهید فخری‌زاده
۱۶- فروردین ۱۴۰۰ انفجار در نطنز
۱۷- آبان ۱۴۰۰ هک پمپ بنزین‌ها
۱۸- خرداد ۱۴۰۱ ترور احسان قدبیگی
۱۹- خرداد ۱۴۰۱ ترور مهدی عبدوس و علی کمانی
۲۰- بهمن ۱۴۰۱ پهپاد انتحاری
۱۳- فروردین ۱۴۰۳ حمله به کنسولگری ایران

کد خبر 745668

دیگر خبرها

  • نمایش «واپسین نفس» به جشنواره سراسری تئاتر ایثار راه یافت
  • دموکراسی هند در یک قدمی خط پایان
  • دولت سوسیال دموکراتیک چیست؟
  • نگرانی سازمان جهانی بهداشت از گسترش آنفلوآنزای پرندگان در بین انسان‌ها
  • پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • چرا عملیات تنبیهی وعده صادق مشروع است؟
  • ساخت واکسنی که می تواند با هر گونه ویروسی مبارزه کند
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • ارتش ۸ شهید مدافع حرم را تقدیم انقلاب کرده‌ است