Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-18@13:42:08 GMT

بخشی از زندگی همایون شجریان! / استاد پدرته!

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۹۲۳۵۷

بخشی از زندگی همایون شجریان! / استاد پدرته!

‍‍‍‍‍‍

بخشی از مستند «شش قرن و شش سال» را می‌بینید که مراحل ضبط آلبوم «شوقنامه» همایون شجریان و محمدرضا درویشی را به تصویر کشیده است.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: همایون شجریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۲۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در دیدار آقای مدیر با آهنگساز پیشکسوت چه گذشت؟

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی موسسه هنرمندان پیشکسوت، سیدعباس عظیمی مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت روز سه شنبه بیست و هشتم فروردین ماه با حضور در منزل شاهین فرهت موسیقیدان و آهنگساز برجسته کشور دیدارهای خود در سال جدید را آغاز کرد.

در این دیدار که در فضایی صمیمی انجام شد شاهین فرهت خاطرات کودکی تا دانشگاه در ایران و کشورهای دیگر را بازگو و در بخش هایی از سخنان خود به موضوع موسیقی پرداخت و یاد و خاطره استادان و دوستانش را گرامی داشت.

فرهت در بخشی از صحبت هایش با اشاره به توان جسمانی‌اش در ۷۷ سالگی گفت که موثرترین راه برای حفظ سلامتی اش، نواختن پیانو و پیاده روی روزانه به طول ۶ کیلومتر است.

فرهت در ادامه این دیدار اتاق آرشیو خود را که از دست نوشته ها و پارتیتورهای موسیقی قدیمی تا فیلم های مهم و همچنین یکی از بی نظیر ترین پیانوهای رویال دنیا در آن بود به مدیرعامل نشان داد.

این آهنگساز پیشکسوت در بخشی از این دیدار یکی از سمفونی های خود را برای مهمانان اجرا کرد.

سیدعباس عظیمی در نیز با اشاره به ساحت هنر و هنرمند گفت: تکریم هنر و هنرمند باعث رشد فرهنگی اجتماع می شود. این هنرمندان هستند که فرهنگ و عظمت ایران اسلامی را با هنر خود به جهانیان نشان می دهند. ما در دولت به ویژه در موسسه هنرمندان پیشکسوت تمام تلاش خود را می‌کنیم تا شان هنرمندان که سرمایه های مهم فرهنگی کشور هستند حفظ شود.

وی افزود: دیدار در منزل، عیادت در بیمارستان، دعوت برای جشن های تولد، دورهمی های مناسبتی، برگزاری سفرها، تجلیل های انفرادی و گروهی از جمله برنامه های موسسه هنرمندان پیشکسوت برای ارتباط با اعضای موسسه است.

کد خبر 6080268 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • رهاسازی حقابه هیرمند به ایران
  • نقش پادگان دژ در دفاع از خرمشهر و حماسه مقاومت
  • پایان زمان ثبت نام از کاندیداهای شطرنج
  • ببینید | سالروز تولد استاد دکتر سیدعلی موسوی
  • نفت تهران قهرمان لیگ برتر شطرنج شد
  • در دیدار آقای مدیر با آهنگساز پیشکسوت چه گذشت؟
  • فابین بارتز، استاد بازی های روانی در ضربات پنالتی / فیلم
  • صدای گرم اسکویی برای همه شنوندگان رادیو خاطره انگیز است
  • اسکویی؛ صدایی آشنا برای شنوندگان رادیو
  • بخشی از مشخصات شیائومی ۱۴T و ۱۴T پرو فاش شد