Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-23@10:21:30 GMT

حجم آب ورودی به سدهای تهران ۵۱درصد کاهش یافت

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۹۲۳۹۹

حجم آب ورودی به سدهای تهران ۵۱درصد کاهش یافت

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، به گزارش روز دوشنبه شرکت آب منطقه ای تهران، محمد شهریاری در این باره اظهار داشت: اکنون ۶۸۴ میلیون مترمکعبی آب پشت سدهای پنجگانه تهران ذخیره شده است.

وی افزود: حجم ذخیره آب سدهای امیرکبیر، لتیان، لار، طالقان و ماملو به ترتیب ۱۲۷، ۴۵، ۲۹، ۳۱۰و ۱۷۴ میلیون مترمکعب می باشد که امیدواریم با توجه به ذخیره برفی مناسب در سطح حوضه آبریز سدهای مذکور و بارش های بهاری بتوانیم آبگیری مناسبی را در سدهای تامین کننده آب شرب کلانشهرهای تهران و کرج داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به کاهش ۱۲ درصدی ورودی سدها از ابتدای مهر ۹۸ تا نیمه اول فروردین ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه گذشته اشاره و بیان داشت: در این بازه زمانی ۵۶۳ میلیون مترمکعب آب ورودی به مخازن سدهای پنجگانه تهران داشتیم که این حجم در سال آبی گذشته ۶۴۱ میلیون متر مکعب بوده است.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: برق تهران آب سدها سدهای آبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۲۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد ورودی بنا‌های تجاری غیرمجاز در غرب تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ تهران گفت: در ادامه مقابله با ساخت و ساز‌های غیرمجاز در ناحیه سه منطقه با استقرار بلوک‌های سیمانی از ادامه ساخت بنا‌های تجاری غیرمجاز و فعالیت آنها جلوگیری شد.

حسین اخگر پور افزود: در دو عملیات ۱۵ عدد بلوک سیمانی مقابل بنا‌های تجاری غیرمجاز در محله نعمت آباد مستقر و در دو عملیات دیگر از ساخت و ساز‌های غیرمجاز ۷۰ متر سقف و ۲۰ متر تیغه چینی در بلوار شهید ورامینی جلوگیری و در ورودی و تیغه‌های طبقه همکف و اول درشهرک احمدیه تخریب شد.

سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ گفت: بیشتر تصرفات غیرقانونی و بدون مجوز انجام شده بود. حسین اخگر پور از شهروندان خواست درصورت مشاهده هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز مراتب را به شهرداری منطقه ۱۹ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • رفتار عجیب یک شهروند در مترو تهران ؛ پارک موتور مقابل پله‌های ورودی ایستگاه! | ویدئو
  • حجم آب ورودی سد‌های استان کرمان در بارندگی‌های اخیر ١٠ میلیون متر مکعب بود
  • افزایش حجم آب ورودی به سد‌های کرمان در بارندگی‌های اخیر
  • انسداد ورودی بنا‌های تجاری غیرمجاز در غرب تهران
  • ایران بالاخره حقابه خود از افغانستان را دریافت کرد
  • نیمی از ورودی آب سدها در یک ماه اخیر تامین شد
  • بومی سازی مخازن ذخیره آب
  • ذخیره سازی۱۴۰هزارمترمکعب اب طرح های ابخیزداری شهرستان قوچان
  • ذخیره ۱۸ میلیون مترمکعب آب در پشت سازه‌های آبخیزداری نیکشهر
  • این ۱۱ سد کشور کاملا پر شدند