Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@18:56:55 GMT

آغاز بکار دوباره طرح‌های عمرانی لرستان

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۹۲۴۱۸

آغاز بکار دوباره طرح‌های عمرانی لرستان

سیدموسی خادمی شامگاه یکشنبه در جلسه ویدئو کنفرانس ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا ضمن تبریک روز جوان با اشاره به مصوبات ستاد ملی در رابطه با فاصله گذاری اجتماعی و نحوه ادامه آن، افزود: فعالیت عمرانی و طرح های زیرساختی باید با رعایت نکات بهداشتی و توجه ویژه کارفرمایان و کارگران از سرگرفته شد.

 وی با بیان اینکه دانشگاه‌ها و مدارس تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند اظهار داشت:‌ تردد ماشین‌های شخصی بین استان‌ها  همچنان ممنوع است و با توجه به لزوم کنترل بیشتر بیماران مبتلا به کرونا در برخی از شهرهای استان باید به منظور جلوگیری از ورود این افراد به دیگر مناطق استان از روش‌های مختلف فرهنگی و ظرفیت بخشداری‌ها، دهیارها، نیروهای بسیج و روحانیون استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با تاکید بر جمع آوری زباله‌گردها از سطح شهرهای استان افزود: این موضوع در کمیته امنیت، اجتماعی استانداری مطرح و تصمیمات لازم به منظور جمع‌آوری این افراد اتخاذ خواهد شد.

خادمی بر لزوم ادامه جلوگیری از برگزاری اجتماعات، مراسم ترحیم عروسی و جشن‌ها تاکید کرد و گفت: فرمانداران به منظور اجرای این طرح از ظرفیت ائمه جمعه، روحانیون، شوراها و دهیاری‌ها استفاده کنند.

استاندار لرستان با تشکر از اقدامات سازمان صنعت؛ معدن و تجارت به منظور تامین ماسک مورد نیاز استان تصریح کرد:‌ هنوز تا رسیدن به وضعیت مطلوب فاصله داریم و این سازمان باید برای تامین دستکش مورد نیاز مردم اقداماتی انجام دهد.

خادمی از ایجاد ستاد مشارکت‌های مردمی در استان خبر داد و گفت: این ستاد به منظور ساماندهی مشارکت‌های مردمی در رابطه با کمک به دانشگاه و اقشاری که از روش‌ها و اجرای طرح‌های مقابله با بیماری کرونا آسیب دیده‌اند تشکیل شده تا علاوه بر مساعدت‌های دولت از کمک‌های مردمی نیز استفاده شود.

برچسب‌ها ویروس کرونا استانداری لرستان لرستان پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا استانداری لرستان لرستان ویروس کرونا استانداری لرستان لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۲۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران در لرستان

 پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران در مقاطع سطح دو (کارشناسی)، سطح سه (کارشناسی ارشد) و سطح چهار (دکتری) برای سال تحصیلی ۱۴۰۳ - ۱۴۰۴ در لرستان آغاز شد.

دارا بودن مدرک دیپلم و بالاتر، داشتن حداکثر ۴۰ سال سن و موفقیت در آزمون کتبی و گزینش از شرایط پذیرش در حوزه‌های علمیه خواهران است.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در این دوره از پذیرش می‌توانند به مدارس علمیه خواهران سراسر استان به صورت حضوری مراجعه کرده و یا به سایت http://paziresh.whc.ir مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات ارتقای تصفیه خانه آب رامسر
  • روایتی حقوقی و هنری از کارگران کارخانه چیت‌سازی بهشهر 
  • بهسازی ۳۰۰ کیلومتر از راه‌های عشایر استان مرکزی آغاز شد
  • آغاز پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران در لرستان
  • بهره برداری و آماده بکار بودن ۱۶ دستگاه دیزل ژنراتور در خراسان شمالی 
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • افزایش ۲۰ درصدی تولید محصولات زراعی دیم در لرستان
  • پیشنهاد بزرگان اهل تشیع به آغاز پروژه‌ای عمرانی در غرب کابل
  • ثبت‌نام اولیه بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ آغاز شد
  • ضرورت استفاده از مشوق ها برای بازسازی و توانمندسازی بافت های فرسوده لرستان