Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالحسن رفیعی‌پور عصر یکشنبه در نشست ویدئویی با مسئولان استان، گزارشی از آخرین وضعیت پروژه‌های عمرانی شهرستان ارائه کرد و اظهار داشت: پروژه‌های بسیار خوبی در حوزه‌های مختلف در شهرستان تنگستان از محل اعتبارات ملی، استانی و … فعال بوده که با تخصیص و تزریق به موقع اعتبارات می‌توانیم بیشتر این پروژه‌ها را در هفته دولت و دهه فجر امسال تکمیل و به بهره برداری برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حوزه آب به‌عنوان بزرگترین مشکل و دغدغه مردم، پروژه‌های متعددی چون سد خائیز، آب شیرین کن دلوار، مخزن شهر دلوار، مخزن بنه گز، دو حلقه چاه شهر اهرم و نوسازی و توسعه شبکه آب روستاهای بخش دلوار فعال که امیدواریم با نگاه ویژه استاندار و حوزه عمرانی استانداری با تخصیص به موقع اعتبارات پیشرفت فیزیکی این پروژه‌ها سرعت بگیرد و این پروژه‌ها در سال ۹۹ تکمیل و به بهره برداری رسیده و با بحران چندین ساله آب شهرستان بخصوص در روستاهای بخش دلوار خداحافظی کنیم.

بیشترین آمار مدارس تخریبی را داریم

فرماندار تنگستان ادامه داد: در حوزه راه‌های ارتباطی بیشترین حجم پروژه راه‌های ارتباطی استان مربوط به تنگستان است و از مطالبات دیرین مردم است.

وی خاطرنشان کرد: پروژه‌های راه آهن، اتوبان دلوار - دیر، اتوبان اهرم -برازجان، پل رودخانه باهوش، ورودی شهر دلوار، تقاطع گادوی، عالی حسینی - قبا کلکی، تقاطع جائینک، راه چاه تلخ - دلوار را داریم که بیشتر این پروژه‌ها فعال است ولی با کمبود اعتبار مواجه بوده و امیدواریم با تخصیص لازم شاهد بهره برداری از بیشتر این پروژه‌ها در سال ۹۹ باشیم.

رفیعی‌پور تصریح کرد: در حوزه فضاهای آموزشی بیشترین آمار مدارس تخریبی استان مربوط به تنگستان است و هم اکنون در تنگستان بالغ بر ۱۲ پروژه آموزشی و ورزشی دانش آموزی با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۵ درصد فعال است.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم تا پایان سال تمامی این فضاهای آموزشی و ورزشی دانش آموزی را تکمیل و به بهره برداری برسانیم که در این حوزه کمبود فضاهای ورزشی دانش آموزی، ساختمان اداره آموزش و پرورش تنگستان و … نیز از دیگر مشکلات این حوزه است.

تکمیل پروژه‌های عمران شهری

فرماندار تنگستان بیان کرد: حوزه عمران شهری اهرم، دلوار و آباد نیاز به توجه جدی داشته و تخصیص اعتبار پروژه‌های شهرداری‌های این شهرستان و مساعدت به پروژه تکمیل ساختمان شهرداری‌های اهرم و دلوار مورد استدعا بوده تا با تکمیل پروژه‌های عمران شهری، شهروندان تغییرات محسوسی در مبلمان شهری را ببینند.

وی افزود: در حوزه ورزش اقدامات بسیار خوبی در احداث فضاهای ورزشی در شهرها و روستاهای شهرستان صورت گرفته و پروژه‌های استخر شهر اهرم، سالن ورزشی گرگور، عامری، زمین چمن شهر آباد، تعمیرات و روشنایی ورزشگاه اهرم، دلوار و بنه گز از مطالبات شهروندان می‌باشد که امیدواریم استخر و ۲ سالن ورزشی با تخصیص به موقع اعتبارات در هفته دولت تکمیل و زمین چمن شهر آباد نیز آغاز عملیات آن شروع شود.

رفیعی‌پور تاکید کرد: مجموعه ورزشی کارگران اهرم نیز از محل اعتبارات سفر هیئت دولت، پیمانکار پروژه مشخص و در حال احداث سوله آن است.

وی اضافه کرد: در حوزه بهداشت و درمان نیز علیرغم اقدامات خوبی که صورت گرفته بیمارستان اهرم نیاز به توسعه داشته و پروژه‌های احداث خانه‌های بهداشت و پانسیون‌های پزشکان نیز فعال که امید به تکمیل آنها در هفته دولت داریم.

احداث درمانگاه تأمین اجتماعی دلوار 

فرماندار تنگستان ادامه داد: درمانگاه تأمین اجتماعی شهر دلوار نیز اقدامات لازم برای شروع عملیات اجرایی آن انجام شده است و انشاالله به زودی شاهد آغاز عملیات اجرایی آن خواهیم
بود.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه بنادر و اسکله‌ها با پیگیری‌های صورت گرفته پروژه تکمیل و توسعه اسکله‌های بنادر دلوار، محمد عامری، بوالخیر و عامری در حال انجام است که با تکمیل و بهره برداری از آنها تجارت و صیادی رونق و به تبع آن اشتغال بسیار خوبی در این حوزه شاهد خواهیم بود.

وی ادامه داد: امیدواریم در سال جدید شاهد رونق و توسعه بیش از پیش استان و شهرستان تنگستان باشیم.

کد خبر 4893218

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر تنگستان ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر ایلام فاصله گذاری اجتماعی شهرکرد گرگان طرح غربالگری روز طبیعت بارش باران سال جهش تولید ماسک طبی ضدعفونی پروژه ها بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۲۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۵ آیتم عمرانی برای تکمیل پروژه تقاطع غیر همسطح آذربایجان

به گزارش خبرگزاری مهر، سامان احمد زاده ضمن تشریح اقدامات شهرداری تبریز در خصوص دومین دستور جلسه یکصد و نود و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز مبنی بر تکمیل پروژه تقاطع غیر همسطح آذربایجان از اجرای ۵ آیتم عمرانی خبر داد.

طرح موضوع نواقص موجود پس از بهره برداری از فاز اول پروژه تقاطع غیر همسطح آذربایجان در سال ۹۶ از یک سو و پیگیری مدیریت شهری طی سال‌های اخیر موجب آغاز اقدامات عمرانی برای تکمیل این نواقص شد، در همین راستا از اجرای ۵ آیتم عمرانی و مطالعاتی برای تکمیل پروژه تقاطع غیر همسطح آذربایجان خبر داد.

وی با تاکید بر ضرورت تکمیل نمای میدان آذربایجان به عنوان یکی از ورودی‌های شهر تبریز گفت: حجم نمای این میدان ۱۰ هزار مترمربع سیمانکاری نیاز دارد که در حال انجام است.

احمد زاده افزود: دیوارنگاره و المان‌های بصری میدان آذربایجان نیز در مرحله اتمام مطالعات است و مقرر شده اجرای آن تسریع شود.

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز ادامه داد: ۶۰ درصد هندریل این میدان نیز طی سال ۱۴۰۲ اجرا شده و ۴۰ درصد آن تا پایان سال جاری اجرا می‌شود.

وی در ارتباط با چهارمین آیتم عمرانی پروژه تقاطع غیر همسطح آذربایجان اظهار کرد: درز گیری آسفالت میدان سال گذشته انجام شده است و امسال نیز آسفالت ریزی اساسی اجرا می‌شود.

به گفته احمد زاده اتصال محور مواصلاتی شهید بابایی به اتوبان پاسداران از طریق میدان آذربایجان توسط سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری تبریز وارد فاز مطالعاتی شده و مطابق با مطالعات اولیه نیازمند احداث ۴ پل ترافیکی در این میدان هستیم.

کد خبر 6084607

دیگر خبرها

  • تکمیل طرح‌های مسکن در تنگستان تسریع شود
  • اجرای ۵ آیتم عمرانی برای تکمیل پروژه تقاطع غیر همسطح آذربایجان
  • ورزشگاه کارگران شهر اهرم افتتاح می‌شود
  • تکمیل طرح پمپاژ دایجوند با تزریق ۷۰ میلیارد ریال اعتبار
  • تکمیل بیمارستان بهلول گناباد نیازمند هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار
  • افزایش بیش از ۲ برابری اعتبارات عمرانی ورزش اردبیل
  • تکمیل بزرگراه‌ها نیازمند ۳۰۰ هزار میلیارد ریال اعتبار است
  • تکمیل بزرگراه‌های استان اردبیل نیازمند ۳۰۰ هزار میلیارد ریال اعتبار است
  • تکمیل پروژه‌های عمران شهری بوشهر تسریع می‌شود
  • تکمیل چهاربانده همدان- بهار- گل‌تپه- علیصدر نیازمند تزریق اعتبار