Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی‌پوش فوتسال بانوان قرار گرفتن در لیست برترین بازیکنان جهان را بهترین خاطره خود از سال ۹۸ می‌داند.

سارا شیربیگی، ملی‌پوش فوتسال ایران در گفت‌وگو با ایسنا به وضعیت پیگری تمرینات خود در شرایطی که سالن‌های ورزشی به دلیل شیوع کرونا بسته شده‌اند، اشاره و بیان کرد: در حال حاضر نمی‌توانیم به سالن برویم اما مربی بدنسازی تیم ملی به ما روزانه برنامه می‌دهد تا در خانه انجام بدهیم، یعنی تمریناتمان را زیر نظرش پیگیری می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در مورد تاثیر تعطیلی مسابقات بر کیفیت لیگ گفت: تاثیری زیادی می‌گذارد چون تیم‌های حاضر در پلی‌آف آمادگی ۱۰۰ درصد داشتند. البته امسال بازیکنان آسیب دیده زیادی داشتیم که این تعطیلی به نفع آنها بود. در کل چهار تیم از شرایط آرمانی و خوبی که در سال  ۹۸ داشتند، دور می‌شوند چون به جز تعطیلی، شرایطی پیش آمده که بازیکنان امکان پیگیری درست تمرینات خود را ندارند، کسی الان تمرین دویدن ندارد و فقط تمرینات قدرتی را انجام می‌دهیم در نتیجه آمادگی بازیکنان کمتر می‌شود.

فرصت آمادگی برای جام ملت‌ها را داریم

ملی‌پوش فوتسال بانوان در مورد به تعویق افتادن جام ملت‌های آسیا و فرصت تمرین تیم‌های حاضر در این مسابقات اظهار کرد: دراین مورد هنوز چیزی رسمی اعلام نشده است اما مثل سایر مسابقاتی که به تعویق افتاد، زمان بازی‌های آسیایی هم تغییر می‌کند. هر چه عقب‌تر بیفتد به نفع تیم ما است چون چند بازیکن آسیب دیده داریم و اردوی‌هایمان هم برگزار نشد در نتیجه اگر برنامه‌ریزی درستی داشته باشیم، وقت برای آمادگی هست.

بانوان ایران در جهان حرفی برای گفتن دارند

شیربیگی در مورد قرارگرفتن در جمع برترین‌ بازیکنان فوتسال سال ۲۰۱۹ گفت: از این موضوع خیلی خوشحال هستم. فکر می‌کنم این نتیجه زحمتی بود که در دو سال اخیر کشیده بودم. نه تنها من بلکه در بخش‌های داوری و دروازه‌بانی نیز نمایندگانی داشتیم و دیدم که بانوانمان می‌توانند در جهان حرفی برای گفتن داشته باشند. امیدوارم سال‌های بعد باز هم شاهد چنین اتفاقاتی باشیم و رتبه‌ها را بالاتر ببریم.

او به شانس دیگر بازیکنان ایران برای قرار گرفتن در جمع برترین‌های جهان اشاره کرد و گفت: مسابقه‌ای با تیم‌های اروپایی نداشتیم و فقط سال گذشته به تورنمنت روسیه اعزام شدیم، همه فکر و ذکرمان مسابقات آسیایی است چون فقط آنها را داریم. اگر در مسابقات بیشتری شرکت کنیم تعداد بیشتری از بازیکنان در این لیست قرار می‌گیرند و ممکن است رتبه‌ها هم بهتر شود.

بهترین خاطره‌ام حضور در جمع برترین‌های فوتسال جهان است

این بازیکن به بهترین و بدترین خاطره ورزشی خود در سال ۹۸ اشاره و بیان کرد: بهترین خاطره‌ام به اواخر سال مربوط می شود که جز ۱۰ بازیکن  برتر جهان قرار گرفتم. در مورد بدترین خاطره هم باید بگویم که سال ۹۸ در کل سال خوبی نبود اما از نظر ورزشی اتفاق بدی نیفتاد چون مسابقه‌ای نداشتیم.

پاداشی که پرداخت نمی‌شود!

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتسال بانوان ایران در اردیبهشت ماه ۹۷ برای دومین بار قهرمان جام ملت‌های آسیا شد. قرار بود به هر کدام از اعضای تیم، ۲۰ میلیون تومان به عنوان پاداش پرداخت شود اما با وجود گذشت نزدیک به دو سال هنوز این اتفاق نیفتاده است. شیربیگی در این مورد گفت: هنوز پاداش‌مان را نداده‌اند و هیچ خبری هم در این مورد نیست.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم ملی فوتسال بانوان ليگ برتر فوتسال بانوان سارا شیربیگی جمع برترین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۲۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خشم بی‌سابقه پوچتینو: بی‌احترامی بازیکنان چلسی دیگر تکرار نمی‌شود

پوچتینو از این که مادوئکه و جکسون به شکلی عجیب قصد داشتند مانع از پنالتی پالمر شوند، عصبانی است. 

طرفداری | هفته سی و سوم لیگ برتر با پیروزی 6-0 چلسی مقابل اورتون به پایان رسید.

چلسی در ادامه بازی‌های پر گل خود، اورتون را از استمفوردبریج با شکست سنگین بدرقه کرد تا در واپسین هفته‌ها در منطقه کسب سهمیه اروپایی قرار بگیرد. آن‌ها سه امتیاز تا جایگاه ششم فاصله دارند. در دیدار امروز، کول پالمر (4)، نیکولاس جکسون و آلفی گیلکریست گلزنان آبی‌ها بودند. مائوریسیو پوچتینو در مورد بازی به نکات زیر اشاره کرده است. 

درگیری بازیکنان چلسی بر سر پنالتی 

بعد از بازی باید در مورد کل جریان صحبت کنیم، اما اول قصد دارم برای شفاف‌سازی، یک نکته را کاملا روشن کنم: همه‌ی بازیکن‌ها و اعضای کادر فنی آگاه بودند که پنالتی‌زن تیم، کول پالمر است. اما چیزی که بعد از اعلام پنالتی اتفاق افتاد، یک بی‌نظمی و بی‌احترامی محض بود. من به شدت از این وضعیت ناراحت و عصبانی هستم. فکر کنید، برای هرکسی که بازی را تماشا می‌کرد، این صحنه‌ جنجالی و غیرحرفه‌ای، یک شرمندگی تمام‌عیار بود. به همین خاطر، می‌خواهم صمیمانه از هواداران چلسی عذرخواهی کنم. 

انضباط مهم‌ترین مسئله در تیم ماست و بازیکنای هجومی باید نشان دهند که برای گل زدن گرسنه هستند، اما این نوع از رفتارها... ما باید این وضعیت را شفاف‌سازی کنیم، ولی من این نوع رفتار را نمی‌پذیرم. خیلی قاطع برخورد خواهم کرد. به آن‌ها این موضوع را گفتم و قول می‌دهم که این اتفاق دوباره تکرار نخواهد شد. وقتی یک تیم جوان دارید، گاهی اوقات اهداف فردی مقدم بر اهداف تیمی می‌شوند.

 

آیا بازیکنان چلسی تنبیه می‌شوند؟

نه، نه، هدف تنبیه نیست، بلکه یادگیری است. آن‌ها بازیکنان جوانی هستند. واکنش کانر گلگر خیلی خوب بود. ما نمی‌توانیم چنین رفتاری را به نمایش بگذاریم. این اتفاق، برای همه یک تنبیه محسوب می‌شود، چون همه‌ی بازیکنان می‌دانستند که پنالتی‌زن تیم چه کسی است. وقتی پالمر در زمین است، او پنالتی‌زن است.

 

بازیکنان ما هنوز باتجربه نیستند. آن‌ها جوان هستند و برای پیشرفت، نیاز به کسب تجربه از طریق مواجهه با موقعیت‌های مختلف دارند. این اتفاق، حکم یک درس آموزشی را برای آن‌ها دارد، درست مانند زمانی که در مدرسه هستیم و اشتباهات خود را می‌آموزیم. هدف ما این است که به آن‌ها خطای‌شان را نشان دهیم و شرایطی را فراهم کنیم تا از این تجربه بیاموزند. این نوع تجربه، عاملی برای پیشرفت و تبدیل شدن به بازیکنان بهتر است. 

در مورد کول پالمر 

هرگز بازیکنان را در زمان جذب قضاوت نمی‌کنم، بلکه همیشه انتظار بهترین عملکرد را از آن‌ها داریم. کول پالمر ما را غافلگیر نکرده است، چون می‌دانستیم که بازیکنی با توانایی گلزنی بالاست. عملکرد درخشان او در منچسترسیتی گواه این ادعاست، نه؟ عملکرد فوق‌العاده‌ی او در حال حاضر، هم برای تیم و هم برای خودش، بی‌نظیر است. این درخشش نشان می‌دهد که باشگاه با جذب او، تصمیم درستی گرفته است. 

از دست ندهید ????????????????????????

جشن قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا هواداران آرسنال از قهرمانی ناامید شدند اینتر مساوی کرد، رکورد تاریخی امتیازات لیگ‌های اروپایی دست‌نخورده ماند حضور فردوسی‌پور در مراسم ختم همسر مالک تراکتور

دیگر خبرها

  • اولین تمرین تیم ملی در تایلند: عالی(عکس)
  • جام ملت‌های آسیا محل جدال مربیان و سبک‌هاست
  • استوری مشترک بازیکنان تیم ملی فوتسال؛ تا پای جان برای ایران!
  • استوری مشترک بازیکنان تیم ملی فوتسال
  • سفال‌منش: جام ملت‌های آسیا محل جدال مربیان و سبک‌هاست
  • خشم بی‌سابقه پوچتینو: بی‌احترامی بازیکنان چلسی دیگر تکرار نمی‌شود
  • ثبت میمند به عنوان بهترین روستای گردشگری جهان باعث گسترش حضور گردشگران خواهد شد
  • کارشناس فوتسال ژاپن: ایران در ۲ پُست کمبود دارد
  • سلطه خُوری‌ها بر جام رمضان فوتسال لار
  • بهترین بازیکن بعد از عید استقلال | امسال، سال این خارجی است