Web Analytics Made Easy - Statcounter

روزنامه واشنگتن پست به نقل از متخصصان حوزه بهداشت و درمان آمریکا گزارش داد که میزان تلفات ویروس کرونا در این کشور بسیار بیشتر از آمارهای اعلام شده است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روزنامه واشنگتن پست در گزارشی درباره شمار مرگ و میر اعلام شده از سوی دولت آمریکا نوشت: به گفته متخصصان حوزه پزشکی و برخی مقامات دولت آمریکا شیوع سریع ویروس کرونا مطمئنا باعث کشته شدن شمار زیادی از آمریکاییهایی شده است که هرگز در لیست آمارها شمارش نشده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گزارش افزود: مراکز کنترل بیماری و پیشگیری از بیماریها فقط فوتی‌هایی که آزمایش آنها در آزمایشگاهها تایید و ثبت شده است را ثبت می‌کنند. 

«کریستین نوردلند» سخنگوی مرکز پیشگیری از بیماریهای آمریکا می‌گوید که ما میدانیم که این آمار به نوعی حداقلی محسوب می‌شود. 

واشنگتن پست در ادامه افزود: اپیدمیلوژیست‌ها می‌گویند، کمبود گسترده دسترسی به امکانات تست در هفته‌های اول شیوع ویروس در آمریکا به این معنی است که مبتلایان به بیماریهای تنفسی بدون اینکه در لیست فوتیهای کرونا ثبت شوند مرده‌اند. 

به گفته مسئولان گورستانها و نمایندگان پرستارهای خانگی، حتی اکنون نیز افرادی که در خانه یا در مراکزی که بیماران به دلیل کمبود تخت در بیمارستانها در آنجا نگهداری می‌شوند، و می‌میرند مورد آزمایش قرار نمی‌گیرند.

این گزارش به نقل از کارشناسان افزود: آزمایشهای پس از فوت نیز در سراسر کشور بسیار متفاوت انجام می‌شود و برخی مقامات می‌گویند که آزمایش مردگان هدر دادن امکانات کم است که می‌تواند برای آزمایش افراد زنده مورد استفاده قرار بگیرد. 

واشنگتن در پایان می‌نویسد، در نتیجه مقامات بهداشت عمومی و رهبران سیاسی در روند ارزیابی‌های خود دید بسیار کمی در زمینه میزان مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا دارند.  

بر اساس آخرین آمار، تا کنون ابتلای بیش از ۳۲۷ هزار نفر در آمریکا به ویروس کرونا قطعی شده که از این تعداد ۹ هزار و ۳۲۵ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مرگ و میر مبتلایان به کرونا دولت آمریکا ویروس کرونا واشنگتن پست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۲۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحریم‌های جدید آمریکا علیه برنامه موشکی و پهپادی ایران

آفتاب‌‌نیوز :

 «جک سالیوان» مشاور امنیت ملی آمریکا گفت که واشنگتن طی روز‌های آتی تحریم‌های جدیدی را علیه ایران اعمال خواهد کرد.

او گفت که این تحریم‌ها برنامه موشکی و پهپادی و سازمان‌ها و نهاد‌هایی که از سپاه پاسداران و وزارت دفاع ایران پشتیبانی می‌کنند را در بر خواهد گرفت و واشنگتن انتظار دارد تا متحدانش نیز از این اقدام آمریکا پیروی کنند.

سالیوان افزود: «به توسعه پدافند هوایی و موشکی خود در خاورمیانه برای مقابله و سرکوب توانایی موشکی و پهپادی ایران ادامه خواهیم داد».

 «جنت یلن» وزیر خزانه‌داری آمریکا نیز روز گذشته (سه شنبه) گفت که واشنگتن قصد دارد طی روز‌های آینده در واکنش به حمله پهپادی و موشکی ایران به رژیم صهیونیستی تحریم‌های جدیدی را علیه صادرات نفت ایران اعمال کند.

پیش از این روزنامه واشنگتن‌پست نیز نوشته بود که آمریکا در واکنش به حمله موشکی و پهپادی ایران به فلسطین اشغالی، در حال آماده کردن بسته تحریم‌های جدید علیه تهران است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • وتوی واشنگتن علیه فلسطین لکه ننگ دیگری در کارنامه آمریکا ثبت کرد
  • همه‌چیز در مورد یک ویروس بهاری؛ بیشتر مراقب کودکان خود باشید
  • هشدار واشنگتن به تل آویو درباره عواقب تشدید تنش
  • هشدار واشنگتن به تل آویو درباره عواقب تشدید تنش با ایران
  • نگرانی سازمان جهانی بهداشت از گسترش آنفلوآنزای پرندگان در بین انسان‌ها
  • وبسایت اکسسیوس: هشدار واشنگتن به تل آویو درباره عواقب تشدید تنش با ایران
  • نابودی ۱۳ فروند هواپیمای مدرن اسرائیل/ تلفات و مجروحان بسیار زیاد است
  • بارندگی‌های اخیر، خشکسالی خراسان جنوبی را جبران نمی‌کند
  • واشنگتن تحریم‌های جدید علیه ایران وضع می‌کند
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه برنامه موشکی و پهپادی ایران