Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@07:54:17 GMT

آخرین جزییات از واحد‌های مسکن ملی در پرند

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۹۲۶۲۳

آخرین جزییات از واحد‌های مسکن ملی در پرند

پدرام صمیمی‌فر عضو هیئت مدیره شرکت عمران پرند در گفت‌وگو با خبرنگار مسکن گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه در برنامه طرح اقدام ملی مسکن ساخت ۲۰۰ هزار واحد مسکونی در ۱۸ شهر جدید در دستور کار قرار گرفته‌است، گفت: در شهر جدید پرند ساخت واحد‌های طرح اقدام ملی در قالب دو بخش در دستور کار قرار گرفته است و در بخش فروش اقساطی ساخت ۲۰ هزار واحد مسکونی را تعهد کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



صمیمی‌فر توضیح داد: در شهر پرند واحد‌های طرح اقدام ملی مسکن در قالب فروش اقساطی و همچنین ثبت نام برای واحد‌های ۸۸ هکتاری و ۱۳۰ هکتاری در نظر گرفته شده و بخشی از ساخت این واحد‌ها را آغاز کرده‌ایم.

عضو هیئت مدیره شرکت عمران پرند افزود: ثبت نام واحد‌های فروش اقساطی را آغاز کرده‌ایم و در ۲ مرحله ثبت نامی که برای طرح اقدام ملی مسکن انجام شد در پالایش ثبت نام کنندگان مرحله اول حدود ۹ هزار و ۶۰۰ واحد متقاضیانشان واجد صلاحیت شدند و در همان ماه‌های ابتدایی از متقاضیان برای تشکیل پرونده دعوت شد.

او توضیح داد: متقاضیان مرحله اول تا دو ماه پیش در حال تشکیل پرونده و تکمیل اطلاعات خود بودند، اما متأسفانه با ورود ویروس کرونا فعالیت کارگزاری متوقف شد و ما از سیزدهم اسفند ماه مراحل تشکیل پرونده را متوقف کرده‌ایم.

صمیمی‌فر افزود: از اواخر اسفند ماه سال گذشته هم ثبت نام مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن را آغاز کردیم و در این دوره هم حدود ۲۰ هزار نفر برای فروش اقساطی ثبت نام کرده‌اند که هنوز پالایش اطلاعات متقاضیان را تکمیل نکرده‌ایم.

عضو هیئت مدیره شرکت عمران پرند با اشاره به اینکه بخش دیگری از واحد‌های طرح اقدام ملی مسکن در پرند در قالب پروژه‌های ۸۸ هکتاری و ۱۳۰ هکتاری با مشارکت بخش‌ها و دستگاه‌های مختلف در حال انجام است، گفت: در پروژه ۸۸ هکتاری ساخت ۳ هزار و ۴۲۰ واحد مسکونی کلید خورده و در پروژه ۱۳۰ هکتاری هم ساخت ۴ هزار واحد مسکونی آغاز شده است.

او افزود: در پروژه ۱۳۰ هکتاری با توجه به تفاهم‌نامه‌ای که بین وزارت راه و شهرسازی و وزارت دفاع برای بنیاد تعاون قرارداد منعقد شده احداث این واحد‌ها برای متقاضیان این بخش آغاز شده است.

صمیمی‌فر تأکید کرد: طبق این تفاهم‌نامه مقرر شده که بنیاد تعاون احداث واحد‌های مسکونی و همچنین خدمات رفاهی و محله‌ای از جمله مسجد، مراکز تجاری، درمانی و پارک را در قالب یک پکیج در این محدوده احداث کند.

عضو هیئت مدیره شرکت عمران پرند توضیح داد: در پروژه ۸۸ هکتاری هم بخشی از پروژه توسط شهرداری مجوز گرفته شده و ساخت حدود ۴۶۰ واحد از این محدوده انجام شده و برای سایر واحد‌ها هم در مرحله انعقاد قرارداد با شرکاء و دریافت پروانه برای ساخت هستیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسکن مهر مسکن طرح اقدام ملی مسکن واحد مسکونی فروش اقساطی صمیمی فر ثبت نام واحد ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۲۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت ۳۵۰۰ مسکن سازمان انرژی اتمی در بوشهر +تصویر

ساخت پروژه ۳ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی سازمان انرژی ایران در بوشهر با حضور معاون رئیس جمهور آغاز شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، با حضور رئیس سازمان انرژی اتمی ایران عصر امروز عملیات اجرایی ساخت 3 هزار و 500 واحد مسکونی در زمینی به مساحت 107 هکتار آغاز شد.

محمد اسلامی در آغاز ساخت این واحدهای مسکونی با اشاره به تحقق وعده داده شده برای کارکنان انرژی اتمی از جمله مجموعه نیروگاه اتمی بوشهر اظهار داشت: برنامه ما در بوشهر این بوده که کارکنان نیروگاه اتمی بوشهر فاقد مسکن از نعمت مسکن برخوردار شوند.

دانشجویان رشته هسته‌ای باید 10 برابر شود

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران با بیان اینکه طرح این سازمان در کشور سراسری است گفت: این هدف‌گذاری بر اساس تأکیدات مقام معظم رهبری که داشتند محقق شد چراکه معظم‌له فرمودند دانشجویان رشته هسته‌ای باید 10 برابر شود یعنی اندازه سازمان ما به‌صورت تصاعدی تغییر می‌کند زیرا عرصه‌ها و فعالیت‌های گوناگونی در حوزه هسته‌ای در سطح کشور طبق اهداف کمی و کیفی در دستور کار داریم و بر اساس آن باید دغدغه بزرگ مسکن را از کارکنان، محققان و کارشناسان این مجموعه بزداییم.

معاون رئیس جمهور با قدردانی از مدیرعامل نیروگاه اتمی و مجری طرح‌های ساخت 2 واحد نیروگاه جدید در بوشهر گفت: همه ظرفیت‌ها برای تکمیل این واحدهای مسکونی بکارگیری می‌شود تا بر اساس برنامه زمانبندی تکمیل شود.

ساخت شهرک جدید در بوشهر

احمد محمدی‌زاده هم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر از توسعه همه جانبه استان خبر داد و اظهار داشت: این استان در ابعاد گوناگون در حال رشد و پیشرفت است.

استاندار بوشهر با اشاره به افزایش جمعیت از ساخت شهرک جدید در حاشیه مرکز شهر بوشهر خبر داد و بیان کرد: با توجه به کمبود زمین مسکونی در مرکز استان، ساخت شهرک جدید در بوشهر در قالب نهضت ملی مسکن آغاز شده است.

وی پیروزی مومنان بر کفار را از وعده‌های الهی دانست و بیان کرد: با وجود تلاش دشمنان در راس آن آمریکا و کودک‌کشان صهیونیستی در نشان دادن ناکارآمدی انقلاب اسلامی، شاهد تسریع در روند توسعه و پیشرفت و عمران آبادانی در ابعاد گوناگون هستیم.

محمدی‌زاده با اشاره به پیروزی وعده صادق نیروهای مسلح پرداخت و اضافه کرد: به لطف خداوند متعال و برکت شهیدان اتفاق بزرگی رقم خورده و دشمنان ذلیل و ناتوان شده‌اند و  رژیم صهیونیستی رو به فروپاشی است.

50 هزار نفر در این محدوده اسکان پیدا می‌کنند

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر هم با اشاره به آغاز عملیات اجرایی 3 هزار و 500 واحد مسکونی سازمان انرژی اتمی در بوشهر خاطرنشان کرد: در یک رویکردی ارزشمند با نگاه بلند استاندار و همراهی وزارت راه و شهرسازی، 446 هکتار از اراضی محدوده شهر بوشهر در مسیر محله‌های تنگک - عالیشهر به طرح نهضت ملی مسکن اختصاص یافت.

محمدهادی رستمیان افزود: در این محدوده در کنار ساخت واحدهای مسکونی، سرانه‌های مختلف فضاهای آموزشی، بهداشتی، سبز و ورزشی طراحی شده است.

وی با بیان اینکه برای ساخت واحدهای مسکونی این منطقه نقشه‌های معماری متفاوتی تدوین و طراحی شده گفت: با ظرفیت موجود برای ساخت حدود 13 هزار واحد مسکونی جمعیت 50 هزار نفر در این محدوده اسکان پیدا می‌کنند.

تولید 65 میلیون مگاوات برق در نیروگاه اتمی بوشهر

رضا بنازاده هم با اشاره به اینکه نیروگاه اتمی بوشهر تاکنون بیش از 65 میلیون مگاوات ساعت برق تولید کرده است گفت: این میزان تولید برق در مناطق مختلف کشور استفاده شده است.

رئیس بهره‌برداری نیروگاه اتمی بوشهر با اشاره به ساخت 2 واحد نیروگاه اتمی نیز در کنار واحد نخست نیروگاه اتمی بوشهر تصریح کرد: با تکمیل آنها ظرفیت تولید برق نیروگاه اتمی بوشهر سه برابر می‌شود.

وی ساخت سه هزار و 500 واحد مسکونی سازمان انرژی اتمی در بوشهر را اقدامی ارزشمند و راهبردی دانست و بیان کرد: با توجه به اهمیتی که دارد ارمغان‌آور عمرانی و آبادانی در محدوده این شهر خواهد شد.

انتهای پیام/190

 

دیگر خبرها

  • زمین ۱.۸ میلیون واحد نهضت ملی مسکن تامین شد
  • ۴۴۶ هکتار از اراضی محدوده شهر بوشهر به نهضت ملی مسکن اختصاص یافت
  • آغاز ساخت ۳۵۰۰ مسکن سازمان انرژی اتمی در بوشهر +تصویر
  • مجید سلحشور مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان شد
  • جوابیه وزارت راه و شهرسازی به یک گزارش
  • پرداخت ۲۷ میلیارد تومان کمک بلاعوض به مسکن روستایی در استان بوشهر
  • آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی همزمان در سه نقطه شهرستان اردل
  • ساخت بیش از ۱۵۷ هزار واحد نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی شروع شده است
  • تحویل ۱۲۷ هزار و ۳۶۸ واحد مسکن مهر در دولت سیزدهم
  • پرداخت وام مسکن روستایی در مازندران