Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@14:25:38 GMT

گفتگو با علیرضا بیرانوند در روز‌های قرنطینه

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۹۲۶۲۴

گفتگو با علیرضا بیرانوند در روز‌های قرنطینه

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا بیرانوند در یک نظرسنجی بسیار مهم قرار گرفته و کنفدراسیون فوتبال آسیا از مخاطبان خود درخواست کرده تا بهترین فوتبالیست آسیایی حاضر در ادوار جام جهانی را انتخاب کنند. تنها ایرانی حاضر در این فهرست، بیرانوند است که به خاطر بازی‌های درخشان در جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه انتخاب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا در این مورد گفت: «افتخار می‌کنم توانستم جایی برای خود در این نظرسنجی بسازم.

این بهترین اتفاق برای من است و حضور در این لیست اهمیت فوق العاده‌ای دارد، زیرا مردم باید از بین گزینه‌های دیگری، چون سامی الجابر، پارک جی سون و... یک نفر را انتخاب کنند. البته نکته دیگر هم این است که تنها یک دروازه بان و یک بازیکن ایرانی در این نظرسنجی حضور دارد و این موضوع برایم لذت بیشتری به همراه دارد.»

دروازه بان ملی پوش پرسپولیس با اشاره به تعطیلی لیگ به خاطر شیوع بیماری کرونا افزود: «واقعا همه از این وضعیت کلافه شده‌اند. سلامتی مردم مدتی است که به خطر افتاده و همه باید دعا کنیم تا این ویروس از زندگی مان بیرون برود. همچنین باید از کادر پزشکی و درمانی در همه بیمارستان‌های ایران هم تقدیر و تشکر کنم که با تمام وجودشان پای کار ماندند و به درمان بیماران در این شرایط پرداختند. امیدوارم به شکل شایسته‌ای از آن‌ها تقدیر و تشکر شود. مردم هم باید بیش از این‌ها مسائل بهداشتی را رعایت کنند تا خدای ناکرده به این بیماری مهلک دچار نشوند. سلامتی مردم از هر چیزی مهم‌تر است و در این شرایط، هیچ کس دلش نمی‌خواهد به بهانه فوتبال، شاهد رشد دوباره بیماری کرونا باشد.»

از او در مورد لژیونر شدنش در پایان فصل و حضور در لیگ بلژیک هم پرسیدیم که این طور پاسخ داد: «من با باشگاه آنتورپ قراردادی منعقد کردم، اما می‌بینید که وضعیت نه تنها در ایران بلکه در همه دنیا خراب است. نمی‌توانیم نسبت به اتفاقاتی که رخ می‌دهد، بی توجه باشیم. باید قبول کنیم این مشکلات مختص کشورمان نیست.

با این حال من همیشه آماده هستم تا پیشرفت کنم. قبل از لژیونر شدن، دوست دارم با پرسپولیس به قهرمانی در لیگ امسال برسم و چهار قهرمانی پشت سر هم را تجربه کنم. ما تا همین جای کار هم قهرمان هستیم و فقط مانده مسوولان سازمان لیگ، تصمیم نهایی شان را در مورد بازی‌ها اعلام کنند.»

بیرانوند گفت: «همه مان اعتقاد داریم هیچ چیز به اندازه حفظ سلامتی مردم مهم نیست. اگر تصمیم بر این بود که بازی‌ها را برگزار کنند، ما هم با تمام قدرت به مسابقات برمی گردیم و برای قطعی کردن قهرمانی می‌جنگیم. اگر هم برگزار نشد، امیدوارم سازمان لیگ بر اساس قانون و عدالت، یک تصمیم بدون عیب و نقص بگیرد و خیال همه را راحت کند.»

منبع: جام جم

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علیرضا بیرانوند کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۲۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد

اوسمار  ویرا  سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره عملکرد امیر رضا رفیعی درون دروازه سرخپوشان اظهار کرد:  مطمئنم که رفیعی دروازه‌بان خوبی است و از فصل پیش هم آمادگی‌اش را نشان داده است. اما بخش حمله و دفاع تیم فقط شامل یک بازیکن نیست. مثلا ما برای گلزنی به عیسی بسنده نمی‌کنیم و به امیررضا هم نمی‌گوییم فقط در دروازه بایستد و از گل خوردن جلوگیری کند.

او در مورد گلر جوان سرخپوشان گفت: ما آپشن دیگری نداشتیم، اما خیلی به امیررضا اعتماد داشتیم. او کارها و تمرینات خوبی داشت و حتی از پارسال همیشه به او توجه داشتیم. وقتی گوهری به آلومینیوم رفت، به امیررضا مطمئن بودیم.

ویرا درباره آخرین وضعیت علیرضا بیرانوند گفت: این گلر شروع به تمرین با تیم کرده اما نیاز دارد که به فیزیوتراپی ادامه بدهد. اميدوارم هرچه زودتر آماده بازی شود. شاید برای بازی جام حذفی نرسد اما به بازی با سپاهان می‌رسد.

سرمربی پرسپولیس  با اشاره به شوخ بودن علیرضا بیرانوند گفت: ما یک فضای کاری خیلی خوب داریم. بازیکنانی داریم که خنده رو هستند و شوخی می‌کنند و بازیکنانی هم داریم که جدی‌تر هستند. بیرانوند  یکی از بازیکنانی است که خیلی شوخی و بگو بخند می‌کند. باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد
  • عکس| اولین تصویر بیرانوند بدون گچ دست!
  • اولین تصویر از علیرضا بیرانوند بعد از باز کردن گچ دستش | واکنش رقیب بیرانوند را ببینید
  • علیرضا بیرانوند بالاخره با دست بدون گچ (عکس)
  • علیرضا بیرانوند با پرسپولیس به اراک می‌رود
  • همخوانی علیرضا بیرانوند و همسرش در کنسرت
  • همخوانی علیرضا بیرانوند و همرش در کنسرت
  • گچ دست علیرضا بیرانوند باز شد؛ خبر خوب برای سرخ‌ها!
  • بیرانوند از این بازی برمی‌گردد اما...
  • ببینید | همخوانی جالب همسر علیرضا بیرانوند به همراه شوهرش در کنسرت