Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی‌اکبر گروسی گفت: مردم در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، مراجعه کمتری به محاکم و مجتمع‌های قضایی داشته باشند و با یکدیگر در جامعه مدارا کنند تا نیازی به حضورشان در دستگاه قضا نباشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ارومیه و به نقل از ساست اطلاع رسانی استانداری آذربایجان غربی،«علی‌اکبر گروسی» عصر دیروز(۱۷فروردین) در بیست و پنجمین جلسه ستاد مقابله و مدیریت بیماری کرونای آذربایجان‌غربی اظهار داشت: مردم در این شرایط باید صبر پیشه کرده و اگر در دعاوی خود امکان انصراف وجود نداشت، پیگیری را برای ماه‌های بعد موکول کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی ادامه داد: فقط کسانی که اخطاریه در دست دارند به مجتمع‌های قضایی مراجعه کنند و باقی افراد نیز می‌توانند دعاوی خود را به صورت سیستمی پیگیری کنند. 

وی تاکید کرد: مراقبت از محل‌های تجمع یکی از اولویت‌ها بوده و دادگستری و مجتمع‌های قضایی یکی از محل‌های تجمع است که به شدت مورد کنترل قرار می‌گیرد. 

رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه کار دستگاه قضا بسیار تخصصی بوده و کار جذب قاضی نیز بسیار طولانی است، گفت: در سطح شهرستان‌ها کمبود قاضی وجود دارد و با توجه به اینکه آنان با افزایش مراجعه در معرض بیماری هستند اگر این افراد هم دچار بیماری شوند، روند رسیدگی به امور و خدمات‌رسانی با مشکل مواجه می‌شود. 

وی بیان کرد: باید مراجعه‌ها به دستگاه قضایی با کنترل انجام شود تا کاهش مراجعات صورت گیرد. 

این مسئول با اشاره به اینکه هرساله حدود هزار نفر از معتادان در جامعه جمع‌آوری و به کمپ‌های ترک اعتیاد فرستاده می‌شدند، افزود: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا این امر انجام نگرفت. 

وی تاکید کرد: معتادان متهاجر به دلیل رعایت نکردن مسائل بهداشتی خطر جدی برای جامعه در رابطه با گسترش ویروس کرونا هستند و از این رو باید چند کمپ آماده شود تا آنان در این مکان‌ها نگهداری شوند. 

رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: مرخصی چهار هزار زندانی استان نیز به دلیل کرونا تمدید می‌شود و بازگشت آنان هم به تدریج خواهد بود تا از شیوع این ویروس جلوگیری شود.

پایان پیام/322

منبع: شبستان

کلیدواژه: کنترل شیوع کرونا ویروس مراجع قضایی آذربایجان غربی آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۲۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار دادستان ویژه روحانیت شمالغرب کشور با رئیس کل داگستری استان آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این دیدار عتباتی با اشاره به مشکلات مرتبط با پرونده‌های قضایی گفت:همکاری‌ها و هماهنگی‌ها در خصوص برخی پرونده‌های قضایی موثر در حصول نتایج بهتر خواهد بود.
رئیس کل دادگستری استان همچنین کمک به حل مشکل یکی از واحد‌های تولیدی را مورد تاکید قرار داد و گفت: با حل مشکلات این واحد تولیدی اشتغالزایی چشم گیری بالغ بر ۱۰۰۰نفر در استان اتفاق می‌افتد که نیازمند همراهی و همکاری موثر دو مجموعه می‌باشد.
حجت الاسلام و المسلمین محمدنقی پورشادلو دادستان ویژه روحانیت شمالغرب کشور که اخیرا به این سمت منصوب شده است نیز به همکاری‌های دوجانبه تاکید و باز شدن گره از مشکلات مردم خصوصا پرونده‌های کثیرالشاکی را یکی از امور مهم ارزیابی کرد و همکاری‌های دوجانبه را در این خصوص کارگشا و نتیجه بخش عنوان کرد.

دیگر خبرها

  • کشف ۱۷ قبضه کلت کمری در پیرانشهر
  • کشف ۱۷ قبضه کُلت کمری در پیرانشهر
  • دیدار دادستان ویژه روحانیت شمالغرب کشور با رئیس کل داگستری استان آذربایجان غربی
  • همه دستگاه ها در کنار یکدیگر باید مجری عدالت باشند
  • صبر ٨٤ روزه مردم کرمان برای رسیدگی به پرونده‌ها در شعب تجدید نظر
  • معرفی ۳۶۷ متخلف زیست محیطی به مراجع قضایی آذربایجان غربی
  • متوسط زمان رسیدگی پرونده‌ها در شعب تجدیدنظر کرمان ۸۴ روز است
  • دیدار سفیر اتریش با رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی 
  • بازدید رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از واحد تولیدی کنسانتره در ارومیه
  • رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی پیگیری تخصیص حقوق دولتی استان از محل درآمدی و عایدی‌های استان