Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-24@02:54:15 GMT

سرمربی ایرانی برای تیم ملی والیبال جدی شد

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۹۳۰۵۸

فدراسیون والیبال ایران چند روز پیش اعلام کرد که دیگر قصد ندارد به همکاری خود با ایگور کولاکوویچ ادامه دهد. تیم ملی والیبال کشورمان با توجه به تعویق رقابت های المپیک توکیو، بازی های مهمی را در پیش ندارد و قرار است تا چند وقت دیگر سرمربی جدید را جانشین کولاکوویچ کند.

به گزارش تابناک ورزشی، پیش از این قرار بود تیم ملی با کولاکوویچ به مسابقات لیگ ملت‌های والیبال و المپیک اعزام شود، اما به دلیل شیوع ویروس کرونا این رویداد‌ها به تاخیر افتاد و فدراسیون نشین‌ها هم حالا در نظر دارند تا تغییری در تیم ملی ایجاد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از تائید خبر فسخ قرارداد کولاکوویچ گزینه‌های مختلفی برای تیم ملی مطرح و حتی عنوان شد که تیم ملی می‌خواهد با گزینه‌ای قوی به فعالیتش ادامه دهد، البته همان زمان هم شنیده شد که ممکن است تیم ملی برای لیگ ملت‌های والیبال در صورتی که امسال دنبال شود با گزینه‌ای داخلی اعزام شود. مخارج ارزی استخدام مربی خارجی و افزایش مجدد نرخ ارز نسبت به ریال باعث شده که فدراسیون به گزینه ایرانی هم فکر کند.

حالا شنیده شده که ممکن است در گزینه‌های پیشنهادی نام مربی ایرانی هم وجود داشته باشد و تیم ملی به طور کلی با این مربی کارش را دنبال کند، نکته مهم اینجاست که در صورت رخداد چنین مسئله‌ای می‌توان انتظار درخشش داشت، زیرا مربیان ایرانی در چند سال گذشته با قهرمانی در نوجوانان و جوانان جهان و رویداد‌های آسیایی به خوبی توانایی هاشیان را اثبات کرده اند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس جهش تولید ناو روزولت مناجات شعبانیه وام کرونا والیبال ایران کولاکوویچ سرمربی ایرانی تابناک ورزشی کروناویروس جهش تولید ناو روزولت مناجات شعبانیه وام کرونا تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۳۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهبودی به تیم والیبال صنعتگران پیوست

کاپیتان فصل گذشته تیم والیبال پیکان به تیم تازه وارد لیگ برتری پیوست. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم والیبال صنعتگران امید که نخستین فصل حضور خود در لیگ برتر را تجربه خواهد کرد، رسما وارد بازار نقل و انتقالات شد.

نخستین خرید تیم صنعتگران، علی بهبودی، کاپیتان و پاسور کهنه‌کار و فصل گذشته تیم پیکان است تا با توجه به حضور این بازی‌ساز باتجربه، تیم صنعتگران اقدام به جذب سایر بازیکنان کند.

حضور تیم والیبال جوانان ایران در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی

هدایت تیم تازه‌وارد صنعتگران در این فصل بر عهده رضا مومنی مقدم است که به طور همزمان مسئولیت تیم جوانان ایران را  نیز بر عهده دارد. در مدتی که این مربی در تیم جوانان برای حضور قدرتمند در مسابقات قهرمانی آسیا تلاش می‌کند، حسین نجاتی، ملی‌پوش پیشین و مربی فصل گذشته تیم شهداب، تمرین‌های تیم صنعتگران را به عنوان مربی زیر نظر خواهد داشت.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • گزینه اول جانشینی توخل در بایرن مونیخ
  • مشکل عجیب یونایتد برای اخراج تن‌هاخ: مربی نیست!
  • تجویز نسخه ایتالیایی برای والیبال بلغارستان
  • ۹ کاندیدای سرمربی‌گری تیم ملی بسکتبال؛ از لیگ‌برتر تا قلب اروپا
  • ۹ گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال مشخص شدند/ هاکان دمیر از گزینه‌های فدراسیون خارج نشد
  • فیلم وایرال شده و پرحاشیه هم نکونام را به کمیته انضباطی نکشاند | دلیل احضار نشدن سرمربی استقلال چیست؟
  • پس از انتشار فیلم جنجالی از نکونام؛ چرا سرمربی استقلال احضار نشد؟
  • بهبودی به تیم والیبال صنعتگران پیوست
  • پرونده انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال باز شد/ «دمیر» هم گزینه هست
  • گزینه جنجالی والیبال ایران معادلات را به هم زد