Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسحاق رسولی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره سهم استان اردبیل از پژوهش گفت: یک سری اولویت هایی در استان تعریف شده و بر اساس آن پژوهش های ما باید نیاز محور باشد. یکی از موضوعاتی که روی آن کار میکنیم بحث مدیریت انرژی آب و انرژی های دامنه سبلان است.

او ادامه داد: مراکز تحقیقاتی استان اردبیل نیز فعالیت های زیادی را در حوزه پژوهش آغاز کرده اند؛ در حال حاضر مرکز تحقیقات انرژی، آب و گیاهان دارویی فعالیت های خود را برای افزایش سهم پژوهشی دانشگاه کلید زده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین دو گروه تحقیقاتی فناوری های اطلاعات و ارتباطات و سلامت و محیط زیست نیز فعالیت و اقدامات زیادی در این زمینه انجام داده اند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل گفت: حداکثر توان خود را روی پژوهش های کاربردی برون دانشگاهی گذاشته ایم. به عبارتی به دنبال انعقاد قراردادهای تحقیقاتی با صنعت هستیم.

او در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که برگزاری اولین رویداد ایده های خلاق با محوریت شکست کرونا را در دستور کار داریم توضیح داد: مقدمات برگزاری این رویداد فراهم شده است؛ به شکل مجازی سایت معرفی شده و با همکاری دانشکده علوم پزشکی، مرکز رشد، باشگاه پژوهشگران جوان و گروه مهندسی پزشکی، اولین رویداد مجازی ایده های خلاق برگزار خواهد شد.

رسولی در بخش دیگری از سخنان خود درباره آموزش مجازی دانشجویان گفت: بیش از ۸۰ درصد کلاسهای دانشگاه آزاد اسلامی در سطح واحدها و مراکز استان اردبیل به صورت مجازی در حال فعالیت است. البته با توجه به این که آموزش مجازی یک طرح نو و تازه است با برخی مشکلات نیز رو به رو هستیم.

او با بیان این که ۲ هزار و ۷۰۰ شناسه درسی در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل به سامانه واحد الکترونیکی انتقال داده شده است، اضافه کرد: تقریبا از همان زمانی که سازمان مرکزی دستورالعمل های لازم برای آموزش مجازی دانشجویان را اعلام کرد، در استان اردبیل فعالیت های خود را در این خصوص آغاز کردیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل با بیان این که تیم های پشتیبان فنی نیز مشخص شده است: این تیم ها به اساتید و دانشجویان راهنمایی های لازم را انجام داده و مشاوره های لازم را نیز ارائه میدهند. در هفته جاری نیز تمام درسها فعال شده و درسی را نخواهیم داشت که آموزش مجازی خود را آغاز نکرده باشد.

او همچنین گفت: نقاهتگاه یکصد تختخوابی در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل نیز با همکاری مدیریت اورژانس اردبیل برای بیماران کرونایی راه اندازی شده است. در جوار این بیمارستان در یکی از سالن های دانشگاه آزاد اسلامی، صد تخت بیمارستانی مستقر شده تا در صورت نیاز مورد استفاده قرار گیرد. البته تاکنون از این تخت ها استفاده نشده اما پیش بینی های لازم را در این خصوص انجام دادیم تا در صورت نیاز با مشکل مواجه نشویم.

انتهای پیام/

341 / 167 اسحاق رسولی دانشگاه آزاد اردبیل سهم پژوهشی آموزش مجازی نقاهتگاه

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: اسحاق رسولی دانشگاه آزاد اردبیل سهم پژوهشی آموزش مجازی نقاهتگاه دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل آموزش مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۳۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین اهدای عضو سال۱۴۰۳ استان اردبیل انجام شد

اولین ایثارگر از استان اردبیل در سال ۱۴۰۳ جهت اهدای عضو به تهران اعزام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی اردبیل اولین اهدای عضو سال جاری استان اردبیل انجام شد.

طبق این گزارش، زنده یاد لیلی سماواتی، ۶۱ ساله، اهل و ساکن شهرستان اردبیل که به دنبال سکته مغزی در بخش ICU بیمارستان علوی اردبیل بستری شده بود علیرغم مراقبت‌های درمانی و وجود علائم مرگ مغزی و پس از تشخیص و تأیید توسط متخصصین و کوردیناتورهای واحد فراهم‌آوری اعضا و نسوج پیوندی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل و با رضایت خانواده، ساعت ۲:۳۰ روز دوشنبه سوم اردیبهشت جهت اهدای عضو به بیمارستان امام خمینی (ره) تهران اعزام شد.

کد خبر 746980

دیگر خبرها

  • برگزاری رویداد فن‌آب برای صرفه‌جویی مصرف آب در صنایع نساجی
  • بزرگترین گردهمایی صنایع خلاق ایران در رویداد مانوین
  • برگزاری رویدادی نوآورانه در صنایع خلاق/رونمایی از منشور مسئولت اجتماعی شرکت‌های خلاق
  • برگزاری رویداد ریورس پیچ صنعت حمل و نقل
  • اولین اهدای عضو سال۱۴۰۳ استان اردبیل انجام شد
  • برگزاری نخستین رویداد استارت‌آپی سال در صنعت نساجی اصفهان
  • برگزاری دومین رویداد ایده‌پردازی و استعدادیابی «بیوتلنت»
  • انعقاد تفاهم‌نامه ساخت مسکن برای کارکنان دانشگاه آزاد خوزستان
  • چگونه می‌توانیم در خانه‌های خلاق ایرانی یک ایده را به محصول تبدیل کنیم؟
  • لزوم برگزاری رویداد‌های فرهنگی و گردشگری با محوریت روایتگری در فارس