Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه از ساخت همزمان شش تقاطع غیرهمسطح در کرمانشاه خبر داد و افزود: تقاطع امام خمینی(ره) شهریور ماه امسال به بهره برداری می‌رسد.

محسن ارجمندی  در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به افزایش ترافیک شهری در سالهای اخیر، گفت: با توجه به افزایش خودروها در شهر هرساله شاهد افزایش ترافیک شهری هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حال حاضر 300 هزار خودرو در شهر کرمانشاه تردد می کنند و خیابان های شهر قطعا جوابگوی این تعداد خودرو نیست.

ارجمندی با اشاره به وجود معضل ترافیک در بافت مرکزی شهر و نقاطی مانند شهرک مسکن و الهیه، گفت: رفع ترافیک شهری راه های مختلفی دارد که یکی از راه های آن احداث تقاطع غیرهمسطح است.

وی با اشاره به وجود 12 تقاطع غیرهمسطح در کرمانشاه، از ساخت همزمان شش تقاطع غیرهمسطح دیگر خبر داد وافزود: در حال حاضر تقاطع های غیر همسطح میدان امام خمینی(ره)، میدان سپاه، تقاطع مادر(وکیل آقا)، میدان آزادگان، تقاطع دیزل آباد و تقاطع هوانیروز(جاده قدیم) در دست احداث هستند.

ارجمندی تصریح کرد: در این میان تقاطع غیرهمسطح امام خمینی(ره) پیشرفت زیادی داشته و تا پایان شهریور ماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: ساخت تقاطع تنها یکی از راه های رفع ترافیک شهری است و راه دیگر بحث راه اندازی خط‌های ویژه BRT است.

ارجمندی با بیان اینکه راه اندازی این اتوبوس‌ها نیاز شهر کرمانشاه است، گفت: برای راه اندازی خط BRT باید زیرساخت هایی تامین شود که تامین این زیرساخت‌ها در کرمانشاه قدری دشوار است، بطور مثال به سختی توانستیم در بحث خیابان مدرس یک خط ویژه در مسیر برگشت این خیابان را به اتوبوس های شهری اختصاص دهیم و این کار در مسیر رفت میسر نشد.

وی افزود: برای راه اندازی خط BRT نیازمند همکاری مردم هستیم و باید مردم به ضرورت راه اندازی آن پی ببرند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهری کرمانشاه گفت: در کنار همه اینها بحث قطار شهری نیز در کرمانشاه در حال انجام است و هرکدام از اینها می تواند به رفع بخشی از معضل ترافیک شهر کمک کند.

ارجمندی احداث پیاده‌راه راه نیز دیگری برای کاهش ترافیک شهری در برخی نقاط دانست و افزود: برنامه داریم امسال از میدان آزادی تا چهارراه مدرس را پیاده راه کرده و تنها یک خط ویژه اتوبوس در آن قرار دهیم که از این طریق معضل ترافیک در این بخش از شهر هم تا حد زیادی مرتفع می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كرمانشاه منطقه کرمانشاه تقاطع غیرهمسطح تقاطع غیرهمسطح امام خمینی ره ترافیک شهری ترافیک شهر راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۳۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل بزرگراه زهک-زابل وتقاطع غیرهمسطح زهک درشش ماهه اول امسال

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: از اقدامات اساسی ما در توسعه استان توجه به زیر ساخت‌های جاده ایی منطقه سیستان است و یکی از بزرگ‌ترین طرح های در دست اجرای این اداره جاده زابل به زاهدان است.
عطاءالله اکبری در ادامه گفت:یکی از جاده‌هایی با تکمیل جاده زابل به زاهدان مستقیم تحت تاثیر قرار خواهد گرفت منطقه مرزی میلک است که شهرستان زهک در مسیر آن قرار دارد.
وی افزود:بزرگراه زهک به زابل ۱۶ کیلومتر آن تکمیل و پنج کیلومتر نهایی آن در حال اجراست و پیشرفت خوبی دارد و همچنین تقاطع غیرهمسطح زهک با پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصد هم اکنون در حال اجراست و پیش بینی میشود تا شش ماه آینده تکمیل و به بهره برداری برسند.

دیگر خبرها

  • پل مدرس ترافیک شهر همدان را حل می کند؟
  • ️جابجایی درختان طرح تقاطع غیرهمسطح دفاع مقدس - نسیم شمال - اقبالیه
  • تکمیل بزرگراه زهک-زابل وتقاطع غیرهمسطح زهک درشش ماهه اول امسال
  • آخرین وضعیت ساخت بزرگراه شوشتری در تهران | ۲۶ معارض تجاری و مسکونی در مسیر این بزرگراه خریداری شد
  • اختصاص ۵۰ میلیارد تومان به پسماند گیلان
  • رکود در ساخت‌وساز موجب افزایش جرایم اجتماعی می‌شود
  • تکمیل تقاطع امام خمینی (ره) اراک اولویت اقدامات مسؤولان شهری باشد
  • برگزاری جشنهای دهه کرامت در استان کرمانشاه
  • برای نخستین بار ؛ حضور سفیر عربستان در فرودگاه امام خمینی(ره) همزمان با اعزام زوار ایرانی + فیلم
  • ۱۰ تقاطع همسطح در قم هوشمندسازی شد