Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@16:27:21 GMT

رویداد رسانه‌ای تب ریز برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۹۳۱۵۲

رویداد رسانه‌ای تب ریز برگزار می شود

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر خانه مطبوعات و رسانه‌های استان آذربایجان‌شرقی گفت: فراخوان رویداد رسانه‌ای آذربایجان‌شرقی به همت خانه مطبوعات و رسانه‌های استان و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان منتشر شد.

مرتضی شفیعی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فراخوان رویداد رسانه‌ای استان آذربایجان‌شرقی با عنوان «‌تب‌ریز» و با رویکرد ترویج پیام «تب کرونا با همدلی می‌ریزد» به همت خانه مطبوعات و رسانه‌های استان آذربایجان شرقی و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: کرونا؛ امید بخشی و آگاهی بخشی در جامعه، فرهنگ سازی بهداشت فردی و اجتماعی، تبیین جانشفانی کادر بهداشتی و درمانی استان، اقدامات گروه‌های جهادی و ستاد مقابله با کرونا در استان، پاسخ به شایعات دوران مقابله با کرونا و همچنین دوران پساکرونا و راهکارهای تحقق شعار سال(جهش تولید) محورهای این رویداد رسانه‌ای استان است.

وی با بیان این‌که رویداد رسانه‌ای استان «‌تب‌ریز» در بخش‌های گزارش، یادداشت و مقاله، مصاحبه–گفتگو، عکس خبری و تیتر برگزار می‌شود، گفت: آثار ارسالی باید حدفاصل یکم اسفند ۹۸ تا ۳۰ اردیبهشت ۹۹ در یکی از رسانه‌های دارای مجوز استان آذربایجان شرقی منتشر شده باشد.

شفیعی با بیان این‌که آثار باید به تائید مدیرمسؤول رسانه و در قالب فایل PDF به آدرس پست الکترونیکی tabriz.corona@gmail.com ارسال شوند، خاطرنشان کرد: آخرین مهلت ارسال آثار ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ است.

وی با تأکید بر این‌که آثار ارسالی با موضوعات خارج از محورهای ارایه شده، مورد داوری قرار نمی گیرند، یادآور شد: به آثار برگزیده در هر بخش جوایز ارزنده‌ای اهدا می‌شود.

به گزارش ایسنا، علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به دفتر خانه مطبوعات و رسانه های استان واقع در تبریز، اول سربالایی ولیعصر، مجتمع سینمایی 22 بهمن مراجعه کرده و یا با شماره تلفکس 33281912 041 در ارتباط باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری کروناویروس جشنواره رسانه خانه مطبوعات و رسانه های استان استان آذربایجان شرقی رویداد رسانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۳۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید استاندار آذربایجان شرقی از مجتمع آبرسانی

دریافت 56 MB

به گزارش خبرنگار مهر، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی از مجتمع آبرسانی روستایی شهرستان ورزقان بازدید کرد.

کد خبر 6085057

دیگر خبرها

  • ۱۰ اردیبهشت آخرین فرصت ارسال اثر به رویداد ملی جوانی جمعیت
  • برگزاری رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت در آذربایجان شرقی
  • اهدای ۱۷۹ واحد خون در مهربان
  • طنز در فضای مجازی با اقتصاد پیوند خورده است
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به دبیر خانه جشنواره شعر رضوی
  • طنز رسمی در حال عقب افتادن از طنز غیررسمی است/هزار و ۱۲۹ اثر به طنز پهلو رسید
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • صنعت دامپروری در آذربایجان شرقی
  • (تصاویر) پشتو قالاسی، قلعه‌ صخره‌ای آذربایجان شرقی
  • بازدید استاندار آذربایجان شرقی از مجتمع آبرسانی