Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@16:00:03 GMT

پلیس به مصرف کنندگان مواد مخدر هشدار داد

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۹۳۱۷۹

پلیس به مصرف کنندگان مواد مخدر هشدار داد

سردار محمدمسعود زاهدیان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار انتظامی ایرنا افزود: محدود شدن ترددها و برخوردهای پلیس منجر شده تا قیمت مواد مخدر در استان های مختلف افزایش یابد از سوی دیگر فروشندگان برای فروش مواد مخدر ناخالصی هایی به مواد استفاده می کنند که برای مصرف کنندگان بسیار خطرناک است.

وی ادامه داد: قیمت مواد مخدر از آن جایی در استان های مختلف افزایش یافته که ترددها محدود شده و انتقال مواد مخدر به نقاط مختلف کشور را سخت‌تر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زاهدیان در توضیح این مطلب افزود: کشفیات مواد مخدر از ابتدای امسال تا کنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۰ درصد بیشتر شده است چرا برخورد پلیس و محدودیت در ترددها سبب شده تا مواد مخدر به دست توزیع کنندگان نرسد.

وی ادامه داد: فروشندگان برای حفظ بازار خود قیمت مواد مخدر را به گونه ای نگه داشته اند تا مصرف کنندگان، مواد مخدر مورد نیاز خود را تامین کنند براین اساس از ناخالصی هایی در تولید مواد مخدر استفاده می کنند که بریا سلامت افراد بسیار خطرناک است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ضمن هشدار به مصرف کنندگان مواد مخدر گفت: در این شرایط فعلی که فروشندگان مواد مخدر در ساخت مواد مخدر از ناخالصی هایی استفاده می کنند بهتر است مصرف کنندگان در این شرایط رفتار درست را در پیش بگیرند.

زاهدیان اضافه کرد: بهترین راه این است که مصرف کنندگان مواد مخدر در شرایط فعلی به مراکز درمانی مراجعه کرده و با استفاده از درمان، اعتیاد خود را کنار گذاشته تا سلامتی خود را حفظ کنند.

به گزارش ایرنا بیماری کووید-۱۹ که ناشی از ویروس کرونا جدیدی است از اوایل ماه دسامبر سال گذشته میلادی (دی ماه) در استان هوبی چین شیوع یافت.  تاکنون ۵۸ هزار و ۲۲۶ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و تعداد جان باختگان کرونا در کشور به سه هزار و ۶۰۳ نفر رسید.

برچسب‌ها ویروس کرونا محمدمسعود زاهدیان پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا پروندهٔ خبری کرونا و قشرهای آسیب پذیر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا ویروس کرونا پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا مصرف کنندگان مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۳۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 سوداگر مرگ با بیش از ۴ کیلو تریاک در رشت دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمود حافظی با اشاره به اینکه مبارزه با سوداگران مرگ و پیشگیری از اعتیاد همواره در اولویت مأموریت‌های پلیس قرار دارد، اظهار کرد: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر به عنوان یکی از مهم‌ترین عوامل فروپاشی خانواده‌ها و سر منشأ بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی، نیازمند همکاری همه جانبه مردم و نهادهای مسؤول با مجموعه انتظامی است.

وی تصریح کرد: در راستای مقابله با سوداگران مرگ و در پی دریافت خبر فعالیت فردی در امر توزیع مواد مخدر در یکی از محله‌های شهر رشت، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت با بیان اینکه مأموران انتظامی با انجام اقدامات نامحسوس و تحقیقات پلیسی پس از اطمینان از صحت موضوع متهم مورد نظر و محل سکونت وی را شناسایی کردند افزود: مأموران کلانتری ۱۵ رشت با هماهنگی قضائی این متهم را در منزلش دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از منزل متهم، ۴ کیلو و ۱۸۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک و یک بطری مشروبات الکلی خارجی کشف شد، گفت: در این رابطه متهم ۴۸ ساله دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام انتظامی در پایان با اعلام اینکه مهمترین شرط پایداری امنیت در هر جامعه مشارکت مردم با پلیس است، از شهروندان خواست، برای مقابله با سوداگران مرگ و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی، هرگونه مورد مشکوک را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کد خبر 6083388

دیگر خبرها

  • کشف ماده مخدر از نوع تریاک در محور تهران قم
  •  سوداگر مرگ با بیش از ۴ کیلو تریاک در رشت دستگیر شد
  • کشف بیش از ۲۱ کیلو تریاک در شهرستان پارس‌آباد
  • طرح آرامش در نیشابور اجرا شد
  • جلسه شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر در شهرستان پیرانشهر
  • مرگ ۹۱ نفر بر اثر مصرف مواد مخدر در مازندران
  • مرگ ۹۱ نفر بر اثر مصرف مواد مخدر
  • بیش از ۱۳ کیلو مواد مخدر در رشت کشف شد
  • مرگ در کمین مصرف کنندگان دارو‌های تقلبی و قاچاق
  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر قزوین