Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، سردارغلامرضا جعفری، فرمانده انتظامی هرمزگان از کشف ۲۰۰ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در استان خبر داد.

سردار جعفری گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا وارز پلیس امنیت اقتصادی با همکاری ماموران انتظامی استان، با تلاش شبانه روزی و اجرای طرح‌های پاکسازی نقاط آلوده و اشرافیت کامل بر محور‌های مواصلاتی فرعی و اصلی استان طی هفته گذشته موفق شدند، ۱۰۳ دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل کالای قاچاق را شناسایی و توقیف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود:در این مدت مجموعا ۹ میلیون ۶۷۰ هزار نخ انواع سیگار، ۴۷۴ هزار لیتر سوخت، ۶۹ تن انواع اقلام خوراکی، ۹۴ هزار و ۹۰۰ قلم سایر کالا، ۱۱ هزار و ۷۰۰ دستگاه تجهیزات رایانه ای، ۳۰ هزار دستگاه لوازم خانگی، ۱۷۷ راس دام قاچاق، ۱۸۰ متر پارچه، ۴ هزار و ۹۰۰ عدد لوازم یدکی، ۳ هزارو ۷۰۰ عدد لوازم آرایشی و بهداشتی، ۵ هزار و ۵۳۰ عدد مواد محترقه و ۳ قلم اشیاء میراث فرهنگی کشف شد.

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ارزش ریالی کالا‌های قاچاق کشف شده ۲۰۰ میلیارد ریال است.

سردار جعفری افزود: در این رابطه یک باند متلاشی و ۱۱۷ متهم نیز دستگیر شدند.

او با اشاره به اینکه طی این مدت ۱۵۱ فقره پرونده کشف کالای قاچاق تشکیل شده است، گفت: از این تعداد ۸ پرونده بالای ۵۰۰ میلیون تومان، ۲۰ پرونده بین ۱۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان و ۱۲۳ فقره پرونده زیر ۱۰۰ میلیون تومان بوده است.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قاچاق کالا کالای قاچاق نیروی انتظامی کالای قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۳۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف کالاي قاچاق به ارزش ۳ ميليارد ريال در بروجن

سرهنگ کوروش صفیان اظهار کرد: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و در پی دریافت اخباری مبنی بر ورود کالای قاچاق به شهرستان بروجن، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

کشف ۴۸۲ مورد تخلف صنفی در چهارمحال و بختیاری

فرمانده انتظامی بروجن افزود: با تلاش و پیگیری مامورین ضمن هماهنگی قضایی و اجرای طرح ایست و بازرسی در محور‌های مواصلاتی شهرستان، از یک دستگاه خودرو سمند در عملیات موفق پلیسی مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق کشف شد.

وی اضافه کرد: در بازرسی از این خودرو مقادیر قابل توجهی کالای خارجی قاچاق به ارزش تقریبی ۳ میلیارد ریال کشف و ضبط شد و یک نفر دستگیر و یک دستگاه خودرو توقیف شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • توقیف ۱۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در نایین
  • کشف گوشی قاچاق در نوار مرزی استان آذربایجان غربی
  • کشف کالاهای قاچاق و توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی
  • کشف کالاي قاچاق به ارزش ۳ ميليارد ريال در بروجن
  • کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان
  • قاچاقچی دستمال جادویی در دام پلیس همدان
  • تعقیب قضایی۶ هزار متهم قاچاق کالا و ارز /دستگیری ۵١٢ نفر مجرم خطرناک و اراذل
  • کشف کالای قاچاق در دهلران
  • دستگیری ۵۹۳۶ متهم قاچاق کالا و ارز در استان کرمان
  • توقیف سه میلیارد ریال کالای قاچاق