Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدشریف اسلامی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این فیلم ها شامل سه فیلم کوتاه و یک انیمیشن هستند.

وی افزود: «پاکبان ضد ویروس نیست» به کارگردانی سعید کریمی، «اشک های یک پدر» و «خواهش» به کارگردانی سید جواد هادی اصل و انیمیشن «آخرین عید دیدنی» چهار فیلم تولیدی در حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد بوده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این فیلم ها از اوایل اسفندماه ۱۳۹۸ تاکنون تولید شده و از طریق رسانه ها و فضای مجازی منتشر شده اند.

اسلامی عنوان کرد: هم اینک نیز سه فیلم کوتاه و یک فیلم مستند با موضوع مقابله با بیماری کرونا ویروس و فداکاری های پرسنل درمانی در حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد در حال تولید است.

وی ابراز داشت: این فیلم ها پس از تولید از طریق رسانه ها و فضای مجازی منتشر خواهند شد.

 اسلامی گفت: اوایل اسفندماه ۱۳۹۸ تاکنون با توجه به شیوع بیماری کرونا ویروس در کشور و کهگیلویه و بویراحمد از انجام هرگونه فعالیت هنری اجتماع محور از سوی حوزه هنری این استان خودداری شد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا انیمیشن پدر فضای مجازی کهگیلویه و بویراحمد ویروس بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد حوزه هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۳۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه یابی مستند بانوی کهگیلویه و بویراحمدی به جشنواره ملی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، رییس حوزه هنری استان گفت: مستند ایل بانو که روایتگر زندگی دختر عشایری استان درباره فعالیت‌های فرهنگی و خیرخواهانه است به نخستین جشنواره ملی فیلم کوتاه اقوام ایرانی راه یافت. محمد شریف اسلامی افزود: فیلم مستند ایل بانو به تهیه کنندگی مریم حسن زاده و کارگردانی نسیم سهیلی تولید حوزه هنری انقلاب اسلامی کهگیلویه وبویراحمد و شبکه استانی دنا به نخستین جشنواره ملی اقوام ایرانی راه یافت. وی بیان کرد: نخستین دوره جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی توسط موسسه فرهنگی هنری فصل هنر و بنیاد ایران‌شناسی، به دبیری کمال تبریزی و با شعار «اقوام، ریشه ایران‌زمین» ۲۶ تا ۳۰ اردیبهشت در تهران برگزار می‌شود. رییس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: این جشنواره در سه بخش اصلی، تجربی و جنبی برگزار می‌شود و هدف آن نمایش زیست‌بوم، فرهنگ، آئین، تاریخ، میراث فرهنگی ملموس و ناملموس و گردشگری اقوام ایرانی و معرفی استعداد‌های کشف‌شده به زبان هنر سینما است. اسلامی همچنین از درخشش عکاس کهگیلویه وبویراحمدی در جشنواره ملی دانش سنتی محیط زیست خبر داد و افزود:جایزه ویژه هیات داوران در این جشنواره به نرگس واحدی پور اهدا شد. نرگس واحدی پور، از دانش آموختگان باشگاه رشد حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد است. آیین اختتامیه نخستین جشنواره ملی دانش سنتی محیط زیست در دانشگاه شهرکرد برگزار شد که در این جشنواره یک هزار و ۴۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است. نخستین جشنواره ملی دانش بومی محیط زیست توسط اداره کل محیط زیست و حوزه هنری چهارمحال بختیاری با هدف احیای دانش بومی محیط زیست از ۲۷تا۲۹فرودین در شهر کرد برگزار شد.

دیگر خبرها

  • ۲۸۵ برنامه به مناسبت دهه کرامت در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌شود
  • تلاش غواصان برای یافتن پیکر بی‌جان کودک غرق شده در رودخانه خرسان
  • ۱۸۰۰ تن عسل در کهگیلویه و بویراحمد تولید شد
  • تولید سالانه ۲۰۷ کیلو گرم ژل رویال در کهگیلویه و بویراحمد
  • ادامه تلاش برای یافتن کودک چهار ساله غرق شده در رود خرسان
  • رسانه‌ها در ارتباط با مردم و فرهنگ‌سازی نقش مهمی دارند
  • ساخت بیش از دو هزار برنامه فرهنگی و هنری ذیل کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد
  • راه یابی مستند بانوی کهگیلویه و بویراحمدی به جشنواره ملی
  • اصحاب رسانه وظیفه سنگینی در تحقق شعار سال برعهده دارند
  • ۸ مرکز ویژه خرید تضمینی گندم در کهگیلویه و بویراحمد فعال است