Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در اطلاعیه‌ای از تمدید سررسید تسهیلات دانشجویی دانش آموختگان این دانشگاه تا پایان اردیبهشت ۹۹ خبر داد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، کمیته پیشگیری و شورای سلامت دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در اطلاعیه ای، درخصوص دریافت اجاره بهای خوابگاه‌های دانشجویی و همچنین سررسید وام‌های دانشجویی صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


براساس این اطلاعیه، به دلیل شرایط ایجاد شده از ویروس کرونا، اجاره بهای خوابگاه‌های از دانشجویان به نسبت مدت حضور و سکونت در خوابگاه‌ها محاسبه و دریافت می‌شود و دانشجویان بابت تعطیلی دانشگاه و خوابگاه به دلیل شیوع کرونا ملزم به پرداخت اجاره بها نخواهند بود.

همچنین براساس این اطلاعیه سر رسید تسهیلات دانشجویی دانش آموختگان از ابتدای اسفند ماه ۱۳۹۸ تا پایان اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ به مدت ۳ ماه تمدید می‌شود.

در ادامه این اطلاعیه اعلام شده است که مهلت ثبت نام وام‌های دانشجویی که قبلا تا پایان فروردین ۹۹ تمدید شده بود، مجددا تا ۱۵ اردیبهشت ۹۹ تمدید می‌شود.

همچنین براساس این اطلاعیه همه فعالیت‌های اداری دانشگاه تا روز جمعه ۲۲ فروردین تعطیل بوده و تعطیلی خوابگاه‌ها و سلف دانشجویی نیز فعلا ادامه دارد و دانشجویان می‌توانند درخواست‌های دانشجویی خود را به صورت مجازی از طریق کانال حوزه معاونت دانشجویی مطرح و پاسخگویی به سوالات را از طریق همین کانال پیگیری کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه علوم کشاورزی گرگان تسهیلات دانشجویی کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۳۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت خوابگاه دانشجویی متاهلی در دامغان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ این خوابگاه در زمینی به مساحت ۱۵۰۰ متر مربع و اعتبار یکصد میلیاردریال در ۱۹ واحد ساخته می‌شود
تاکنون ۵۷ واحد خوابگاه متاهلی برای دانشجویان متاهل در دانشگاه دامغان ساخته شده است
علی خطیبی معاون اداری مالی وزارت علوم تحقیقات و فناوری گفت : ۵۰۰ واحد خوابگاه متاهلی در دانشگاه‌های کشور در حال ساخت است که این خوابگاه‌ها تا پایان امسال تحویل داده می‌شود.
وی گفت: یکی از سیاست‌های دولت به منظور اجرای طرح جوانی جمعیت و نگه داشتن نخبگان و حمایت از آنان احداث خوابگاه متاهلی است
وی افزود: برای ساخت خوابگاه‌های جدید متاهلی در دانشگاه‌ها منتظر تصویب اعتبارات مجلس شورای اسلامی هستیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • وزیر علوم: باید نخبگان را به سمت علوم انسانی هدایت کنیم
  • سلامت روحی و روانی در رشته‌های علوم انسانی بررسی می‌شود
  • خوابگاه دانشجویان بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مرحله تکمیل
  • وزیر علوم: تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند / انتظارات رهبری از تشکل‌های دانشجویی چیست؟ +فیلم
  • وزیر علوم: تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند / انتظارات رهبری از تشکل‌های دانشجویی+فیلم
  • وزیر علوم: انتظارات رهبر انقلاب از تشکل‌های دانشجویی / تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند+فیلم
  • افتتاح سرای دانشجویی دخترانه با ظرفیت ۲۵۰ دانشجو
  • تقویت همکاری انجمن‌های علمی با کمیته تحقیقات دانشجویی
  • تقویت همکاری انجمن‌های علمی دانشجویی علوم پزشکی و کمیته تحقیقات دانشجویی
  • آغاز ساخت خوابگاه دانشجویی متاهلی در دامغان