Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-18@16:35:34 GMT

استعفای مقام‌پزشکی اسکاتلند برای نقض محدودیت تردد

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۹۳۳۸۱

استعفای مقام‌پزشکی اسکاتلند برای نقض محدودیت تردد

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، تصویر خانم کاترین کالدروود از نقض مقررات توسط عکاس روزنامه اسکاتیش سان زمانی گرفته شده که او برای سرکشی از منزل دومش در سواحل شرقی کشور در حال تردد بود. او اعتراف کرده که از زمان اعمال مقررات منع رفت‌وآمد تاکنون دوبار از منزل دومش سرکشی کرده است.

پیشتر اعلام شد که خانم کالدروود به دلیل نقض توصیه‌های بهداشتی در کنفرانس‌های مطبوعاتی حاضر نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با این حال در بیانه‌ای از اقدامات خود عذرخواهی کرد و گفت پس از رایزنی‌هایی که با سروزیر اسکاتلند داشته، این تصمیم را گرفته و دو طرف به این نتیجه رسیده‌اند که ادامه حضور او در این سمت می‌تواند به ادامه مسیر کشور برای عبور از بحران کرونا زیان بزند.

نخست وزیر انگلیس دو هفته پیش با اعلام وضعیت اضطراری، مقررات منع رفت و آمد را به اجرا گذاشت. او از مردم این کشور خواست تا تنها در شرایط اضطراری از خانه خارج شوند و ضمن رعایت فاصله ایمنی، از تجمع بیشتر از ۲ نفر پرهیز کنند.

بر همین اساس به پلیس اختیارات ویژه ای داده شده تا افراد متخلف را جریمه و یا بازداشت کند.

پلیس اسکاتلند عصر یکشنبه تائید کرد که به خانم کالدروود به دلیل نقض مقررات هشدار داده است.

آمار ابتلا به کرونا در سراسر انگلیس به سرعت در حال افزایش است.

بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس که ۱۰ روز پیش به کرونا مبتلا شد، هنوز از وضعیت سلامتی پایداری برخوردار نیست. دفتر نخست وزیری انگلیس اعلام کرد که جانسون برای آزمایش‌های بیشتر به بیمارستان منتقل شده است.

ملکه انگلیس ساعاتی پیش در سخنانی اظهار کرد که کشور در مقطع بسیار چالش‌برانگیزی قرار دارد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس جهش تولید ناو روزولت مناجات شعبانیه وام کرونا اسکاتلند مقام پزشکی عالی ترین مقام استعفا محدودیت تردد نقض تخلف کروناویروس جهش تولید ناو روزولت مناجات شعبانیه وام کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۳۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در سنندج اعمال می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ رضا همتی‌زاده شامگاه دوشنبه به خبرنگاران رسانه‌های کردستان اظهار کرد: همزمان با روز ارتش، درحد فاصل میدان لشکر تا میدان کوهنورد از ساعت ۶ صبح روز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه در دولاین رفت و برگشت بلوار آزادگان به صورت کامل ممنوعیت تردد برقرار است و رانندگان برای تردد به مرکز شهر از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

وی افزود: از ساعت ۱۲ شب قبل اجرای مراسم توقف هرگونه وسائط نقلیه در مسیر برگزاری رژه ممنوع بوده و در صورت توقف با جرثقیل جابجا می‌گردند؛ از شهروندان درخواست کرد از پارک خودرو در مسیرهای اعلامی خودداری نمایند.

رئیس پلیس راهور کردستان در ادامه گفت: رانندگانی که از سمت میدان گاز و میدان شورا و شهرک پنج آذر قصد عزیمت به سمت مرکز شهر دارند، می‌توانند از کمربندی آبیدر، بلوار آزادگان، خیابان غفور، خیابان آبیدر و میدان مولوی کرد استفاده کنند.

وی با بیان اینکه محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش تا پایان مراسم اعمال می‌شود، تصریح کرد: از شهروندان تقاضا می‌شود در زمان اعمال محدودیت‌های ترافیکی همراهی خوبی را با پلیس داشته و رانندگان در زمان برگزاری مراسم از مسیرهای جایگزین برای تردد استفاده کنند تا از بروز گره‌های ترافیکی در حواشی مسیرهای برگزاری مراسم رژه جلوگیری شود.

کد خبر 6079307

دیگر خبرها

  • محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمالی کشور
  • کدام کشورها ۱۰۰ درصد برق خود را از انرژی‌های تجدیدپذیر تأمین می‌کنند؟
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در این محور شمالی
  • محدودیت ترافیکی در راه‌های مازندران
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • ◄ محدودیت‌ های ترافیکی ۲۹ فروردین ماه در بیرجند اعلام شد
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در بیرجند
  • محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در سنندج
  • محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در سنندج اعمال می‌شود
  • محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در سنندج اعلام شد