Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمال الدین برفر روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: قبوض مشترکان آب آشامیدنی با توجه به قرائت نکردن حضوری کنتور به منظور رعایت موارد بهداشتی، براساس مدت مشابه مصرف سال گذشته محاسبه می‌شوند.

وی گفت: با توجه به دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد مقابله با کرونا و رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی و رفاه حال شهروندان، عملیات قرائت حضوری کنتور انجام نشده و قبوض شهروندان براساس میزان مصرف مدت مشابه سال گذشته محاسبه و توزیع می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان دزفول افزود: با توجه به اینکه قبوض به صورت علی الحساب محاسبه می‌شوند در دوره بعدی با قرائت واقعی کنتور و محاسبه قطعی قبوض، مشترکان بدهکار و بستانکار مشخص می‌شوند و اگر مشترکی بیش از میزان مصرف خود مبلغی پرداخت کند، این مبلغ به صورت بستانکاری در پرونده او برای دوره بعد محفوظ است.

وی با بیان اینکه این تصمیم در راستای رعایت حقوق شهروندی و جلوگیری از تضییع حقوق مشترکان اتخاذ شده است، اظهارداشت: شهروندان می‌توانند درصورت لزوم با استفاده از سامانه پیامکی آبفا دزفول و ارسال شناسه قبض آب به سرشماره ۱۰۰۰۰۱۲۲۲ نسبت به ثبت رقم مصرف واقعی درج شده در کنتور آب اقدام کنند.

برفر درخصوص مشترکانی که قرائت کنتور آنها در مدت مشابه سال گذشته بدلیل بسته بودن در منزل صورت نگرفته است، افزود: این مشترکان می‌توانند با خوداظهاری و اعلام رقم کنتور از طریق سامانه پیامکی اعلام شده نسبت به صدور قبض خود اقدام کنند.

طرح فاصله گذاری اجتماعی با هدف کمک به قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا با کاهش تماس و نبود برگزاری اجتماعات و حذف ترددهای غیر ضروری اجرا شده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا آب و فاضلاب حقوق ویروس مشترکان بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۳۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشترکان برق مناطق سیل زده از موتور برق استفاده نکنند

سید فاضل حسینی مدیر دفتر نظارت بر برق روستایی شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت:با توجه به اتصال موتورهای برق به سیم کشی داخلی منازل و ایجاد خطر برای پرسنل عملیاتی این شرکت، مشترکان گرامی مناطق سیل زده از موتور برق جهت تامین برق منازل خود استفاده نکنند یا ابتدا به پرسنل عملیاتی مستقر در حال کار و یا ادارات برق منطقه اطلاع رسانی کرده و پس از صدور مجوز لازم اقدام به استفاده از موتور برق نمایند.

وی گفت: اتصال موتورهای برق به سیم کشی داخلی منازل باعث می‌شود جریان برق به صورت معکوس از طریق کنتور به شبکه اصلی توزیع برق وارد شده و این امر موجب برق گرفتگی و بروز حوادث جانی جبران ناپذیر و یا حتی فوت اشخاص و علی الخصوص نیروهای عملیاتی که در حال اصلاح شبکه هستند و آسیب به وسایل سایر مشترکین می گردد.

وی ادامه داد: پرسنل عملیاتی شرکت توزیع برق بر اساس دستوری که از مرکز دیسپاچینگ این شرکت مبنی رفع بر خاموشی شبکه برق می‌گیرند نسبت به اصلاح شبکه اقدام می کنند لذا ضروری است جهت جلوگیری از بروز حادثه جانی ، در صورت نیاز به استفاده از موتور برق حتما با ادارات برق هر منطقه ارتباط گرفته تا در خصوص نحوه اتصال صحیح موتور برق به سیم کشی داخلی  منازل راهنمایی گردند.

وی افزود: با توجه به گستردگی خسارت وارد شده ناشی از بحران به شبکه برق، پرسنل خدوم شرکت توزیع ، در تمامی مناطق خسارت دیده  مشغول اصلاح شبکه آسیب دیده جهت برقراری مجدد جریان برق هستند.

حسینی خاطرنشان کرد: ضمن سپاس از صبوری مشترکان گرامی، درخواست می شود در صورت مشاهده هر گونه خسارت به شبکه برق مراتب را از طریق سامانه ۱۲۱ یا اپلیکشن برق من ثبت و پیگیری نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ۲ عکس از خیابان آزادی ۵۰سال قبل!
  • مشترکان برق مناطق سیل زده از موتور برق استفاده نکنند
  • فاصله بین قیمت جهانی و بهای واقعی فولاد تولیدی به جیب دولت می‌رود
  • ماجرای جاذبه صوت قرآنی که امام سجاد (ع) قرائت می‌کردند
  • عمده‌ترین تخلف روانشناسان دارای پروانه عدم رعایت تعرفه ‌هاست
  • ماجرای جاذبه صوت قرآنی که امام سجاد(ع) قرائت می کردند
  • کدام استانهای کشور پر بارش تر بودند؟/ ایران پیشتاز تولید نفت اوپک
  • تعرفه برق مشترکان خانگی تغییر می‌کند؟
  • تعرفه برق مشترکان خانگی تغییر نمی‌کند/ پرمصرف ها نقره داغ می‌شوند
  • تعرفه برق مشترکان خانگی تغییر نمی کند/ پرمصرف ها نقره داغ می شوند