Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که تعداد فوتی‌های ناشی از ابتلا به ویروس کرونا در ایالت نیویورک به بیش از ۳۵۰۰ نفر رسیده است دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا از پایین آمدن منحنی مرگ و میر در نیورک سخن گفت و آن را شاخصی مثبت ارزیابی کرد. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از شبکه خبری الجزیره قطر، دونالد ترامپ رئیس جمهو آمریکا گفت بازگشت شاخص منحنی مرگ‌ومیر در نیویورک بر اثر ویروس کرونا شاخصی مثبت محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نیویورک اصلی‌ترین مرکز شیوع ویروس کرونا شده است. آندریو کومو فرماندار نیویورک اذعان کرد که تعداد فوتی‌های ناشی از ابتلا به ویروس کرونا در این ایالت به بیش از ۳۵۰۰ نفر رسیده است. تنها در روز گذشته بیش از ۶۳۰ نفر در این ایالت جان خود را از دست داده‌اند. بیش از ۱۰۸۴۱ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا نیز از روز جمعه تاکنون ثبت شده است. در مجموع بیش از ۱۱۳۷۰۴ نفر تاکنون در نیویورک به این ویروس مبتلا شده‌اند.

ترامپ در عین حال نسبت به ثبات در منحنی مبتلایان به ویروس کرونا در مناطق کانون اصلی این ویروس ابراز امیدواری کرد.

بر اساس گزارش دانشگاه جان هاپکینز، شمار قربانیان آمریکا بر اثر ابتلا به ویروس کرونا به ۹۱۷۱ نفر رسیده است و ۳۲۳۵۱۶ نفر نیز در این کشور به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

ترامپ گفت که بخش مدیریت حالت فوق العاده فدرال اقدام به انتقال کمک‌های حیاتی و تجهیزات حمایتی از سراسر جهان به آمریکا کرده است.

وی همچنین از استقرار بیش از ۳۰۰۰ پرسنل متخصص نظامی در بخش بهداشت عمومی به ایالت‌های نیویورک، نیوجرسی و ایالت کونیتیک آمریکا خبر داد و گفت از سه شنبه بیش از ۳۰۰۰ نفر از پرسنل نظامی در این سه ایالت مستقر خواهند کرد.

در حالی که گسترش ویروس کرونا به نگرانی بزرگی در بین مردم آمریکا تبدیل شده است و کمبود تجهیزات پزشکی و درمانی و حفاظتی چالش بزرگی برای سیستم بهداشت و سلامت ایالات متحده به شمار می‌رود، ترامپ همچنین اعلام کرد که از فردا کار توزیع میلیون‌ها عدد از ماسک در چندین ایالت آمریکا را شروع خواهند کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تبلیغ داروی که هنوز برای درمان کرونا به تایید نرسیده، پراخت و از نشانه‌های خوب و نوید بخش برای استفاده از داروی ضد مالاریای «هیدروکسی کلروکوئین» در مبارزه با ویروس کرونا سخن گفت و تاکید کرد که در این زمینه مقادیر زیادی از این دارو خریداری شده است.

ترامپ همچنین اعلام کرد که این کشور در صدد ایجاد ایستگاه و مرکز پزشکی فدرال در واشنگتن است.

رئیس جمهور آمریکا همچنین در سخنان خود گذری به باز نفت هم زد و گفت: اگر قیمت نفت در همین سطح باشد تعرفه‌هایی را بر واردات اعمال خواهم کرد و این آشکارا به این معناست که ما به نفت خارجی نیازی نداریم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ترامپ ویروس کرونا در ایالت نیویورک ابتلا به ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۳۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه «ای بی سی نیوز» روز چهارشنبه به نقل از مقامات آگاه گزارش داد که با توجه به اینکه امکان حبس کوتاه مدت «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا به دلیل اتهامات قضائی وجود دارد، سرویس مخفی این کشور چند جلسه برای برنامه ریزی اقدامات مرتبط برگزار کرده است.

منابع آگاه اعلام کردند با این حال سرویس مخفی آمریکا هنوز برنامه مشخصی در این باره ندارد.

سرویس مخفی آمریکا مسئول محافظت از رؤسای جمهور فعلی و سابق این کشور (و همچنین خانواده‌های آنها) است، اما حفاظت از رئیس جمهور سابق در زندان یک مورد بی سابقه خواهد بود.

نامزد احتمالی جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در یکی از پرونده‌های قضائی خود به جعل سوابق تجاری مربوط به پرداختی سال ۲۰۱۶ به استورمی دنیلز، ستاره سابق فیلم‌های غیراخلاقی، متهم شده است.

کد خبر 6088028

دیگر خبرها

  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟
  • سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • طرح سرویس مخفی آمریکا برای محافظت از ترامپ در صورت زندانی شدن
  • شیوع آنفلوانزای پرندگان در آمریکا
  • کارشناس انگلیسی: ترامپ تهدیدی برای اروپای شرقی است
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • هم‌اکنون ۳۳ هزار نیروی نظامی ناتو در مرزهای روسیه مستقر هستند
  • ترامپ اوکراین را بخشی از روسیه می‌داند