Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی لطفی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این سمن‌ها حدود ۲۳۰ نفر از جوانان در حوزه‌های مختلف تولید و توزیع ماسک و گان، گندزدایی و ضدعفونی خیابان‌ها و معابر، توزیع بسته‌های غذایی میان نیازمندان و برپایی ایستگاه‌های غربالگری و پایش کرونا فعالیت کرده‌اند.

وی افزود: تهیه و پخش کلیپ‌های پیشگیری از کرونا و پوشش دهی فضای مجازی، حضور در ایستگاه‌های پایش مبادی ورودی جهت کنترل تردد خودروها و تولید محتوای فرهنگی با نشاط و امید بخش با رویکرد در خانه بمانیم از دیگر اقدامات سمن‌های جوان استان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لطفی گفت: سازمان‌های مردم نهاد استان با هدایت فرمانداری‌ها در نقاط حاشیه نشین و آسیب پذیر نیز وارد عمل شده و با تهیه و توزیع اقلام بهداشتی مانند ماسک، ژل و مواد ضدعفونی کننده برای ارتقای سطح آگاهی شهروندان در مقابله با این بیماری تلاش می‌کنند.

این مسوول، فعالیت سمن‌ها در فضای مجازی را بسیار مثبت ارزیابی کرد و افزود: این فضا امروزه از اهمیت بسیار زیادی برای مقابله با کرونا برخوردار است چون دستورالعمل‌ها و نکات فراوانی در این فضا مخابره می‌شود و سازمان‌های مردم نهاد استان قزوین می‌توانند با انتشار نکات آموزشی مفید، سطح آگاهی مردم را بالا ببرند.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان با اشاره به اقدامات دیگر این اداره در مقابله با ویروس کرونا، گفت: ضد عفونی کلیه خیابان‌های استان با استفاده از خودروهای آفرود هیات اتومبیلرانی و موتورسواری، تولید روزانه ۲ هزار ماسک توسط بسیج ورزشکاران استان با همکاری سپاه، آموزش بازی‌های بومی محلی از طریق رسانه ملی به منظور تشویق به ماندن در خانه و تولید فیلم و کلیپ ورزش در خانه توسط هیات همگانی از جمله این اقدامات بوده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا سازمان های مردم نهاد وزارت ورزش و جوانان استان قزوین پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا سازمان های مردم نهاد وزارت ورزش و جوانان استان قزوین ویروس کرونا سازمان های مردم نهاد وزارت ورزش و جوانان استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۳۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون: بازیکنان جوان پشتوانه تیم ملی هستند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مریم آزمون پس از عملکرد درخشان تیم ملی فوتبال زیر ۱۸ سال دختران برابر ازبکستان در تورنمنت کافا گفت: در ابتدا به کادر فنی تیم ملی جوانان تبریک می‌گویم که نیمه مربی‌ها را با قدرت و با یک کامبک عالی به نفع خودشان تمام کردند.

وی در ادامه اضافه کرد: روز گذشته شاهد یک بازی عالی و تاکتیکی خوبی از بازیکنان تیم ملی جوانان برابر ازبکستان بودیم. همین بازیکنان جوان پشتوانه در سال های آینده می توانند پشتوانه تیم ملی بزرگسالان کشورمان باشند. بازیکنان این تیم دو سال در اردوها و مسابقات مختلف حضور داشتند. با پیروزی برابر حریف دیرینه خودشان که در رنکینگ هم یک پله بالاتر از ایران هست، توانستند پیروز میدان باشند و این نشان از پیشرفت نوجوانان و جوانان ما است.

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان در پایان اظهار داشت: من به عنوان بیننده و مربی فوتبال از این بازی بسیار لذت بردم. امیدوارم این پیروزی ها ادامه دار باشد و تیم ملی جوانان بتواند در این تورنمنت قهرمان شود.

کد خبر 6085120

دیگر خبرها

  • ۲۵ سمن برای مقابله با موادمخدر در قزوین فعال است
  • اهمیت خانواده و ازدواج برای نسل جوان تببین شود
  • واگذاری روابط حاکم بر اقتصاد به مردم شرط تحقق مشارکت مردمی در تولید
  • دهه نود بدترین دهه زندگی مردم بود
  • استدلال استاد قرائتی برای ورود جوانان به حوزه
  • نقش دولت و دانشگاه در تحقق جهش تولید/ باید امید و انگیزه را به جوانان بازگردانیم
  • استان قزوین در فضای قرآنی در سطح کشور درخشیده است
  • تحقق تامین امنیت غذایی در کشور با اتکا بر تولیدات داخلی
  • سردار شفائی: تمرکز دشمن مقابله با انقلاب و ضربه زدن به ایران در جنوب شرق کشور است
  • آزمون: بازیکنان جوان پشتوانه تیم ملی هستند