Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-16@16:58:17 GMT

افزایش رایگان سرعت اینترنت تا پایان اردیبهشت

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۹۳۶۱۸

افزایش رایگان سرعت اینترنت تا پایان اردیبهشت

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از ارتقا رایگان سرعت اینترنت خانگی تمام مشترکین تا ۱۶ مگابیت تا پایان اردیبهشت‌ماه خبر داد.

به گزارش ایسنا «محمدجواد آذری جهرمی» بامداد دوشنبه در توییتر خود نوشت: ‏با آغاز مجدد کلاس‌های مجازی مدارس و دانشگاه‌ها، به شرکت‌های اینترنت خانگی ابلاغ کردیم که تا پایان اردیبهشت سرعت تمام مشترکین خود را «رایگان» به ۱۶مگابیت ارتقا دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این دستورالعمل ساعتی قبل در اکثر این شرکت‌ها اجرایی شد.

رشد هفت درصدی متوسط مجموع پهنای باند تا این لحظه نتیجه این ارتقا است.

--------------------------------------------

بیشتر بخوانید:

قبل از اینترنت چه کار می‌کردی؟ جهرمی: اینترنت خانگی پرسرعت به زودی در تهران تکذیب ارائه اینترنت رایگان لینک کوتاه: asriran.com/0031rL

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: اینترنت پرسرعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۳۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب و راه اندازی تکنولوژی نسل ۴ همراه اول در روستای مسلمیه اهواز

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، رحیم فلاح زاده گفت: در ادامه اجرای طرح توسعه و ارتقای ارتباطات سیار در روستا‌ها به منظور بهره‌مندی روستائیان از خدمات مبتنی بر شبکه ملی اطلاعات، با توسعه زیرساخت‌ها و فراهم کردن بستر ارتقای شبکه ارتباطی همراه، تکنولوژی ۴ G بر روی دکل روستایی مسلمیه شهرستان اهواز نصب و راه‌اندازی شد.

وی افزود: پس از به روزرسانی و وارد مدار شدن این سایت در شبکه ارتباطی همراه اول، ساکنین روستای مسلمیه، جاده مواصلاتی و مناطق اطراف و نزدیک، از نعمت اینترنت پرسرعت همراه اول برخوردار شدند و مشترکین نیز خدمات دولت الکترونیک و تبادل اطلاعات دیتایی صوت و تصویر را با سرعت بالاتر تجربه می‌کنند.

فلاح زاده ادامه داد: از اهداف اجرای این طرح می‌توان به کاهش شکاف و تسریع در روند دیجیتالی شدن و اتصال روستا‌ها به اینترنت پر سرعت و در سطح بالاتر و بهره‌مندی روستاییان از شبکه ملی اطلاعات اشاره کرد.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان اضافه کرد: اعتبار این طرح از محل اعتبارات پروژه uso وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بوده که برای افزایش پوشش شبکه همراه و پایداری ارتباطات مخابراتی توسط کارشناسان حوزه معاونت ارتباطات سیار مخابرات منطقه خوزستان عملیاتی و اجرا شد.

دیگر خبرها

  • گزارش جدید اسپیدتست/ وضعیت سرعت اینترنت ایران در جهان
  • افزایش سرعت اینترنت ثابت و همراه نسبت به ماه گذشته
  • افزایش سرعت اینترنت ایران علیرغم کاهش رتبه
  • افزایش سرعت اینترنت ثابت و همراه در کشور
  • نقش موثر شرکت سایپاگام به عنوان کانون تولید قطعات الکترونیکی گروه سایپا/ افزایش ظرفیت تولید سایپاگام از اواسط اردیبهشت ماه
  • ورود سامانه ناپایدار بارشی از نواحی جنوب غربی کشور
  • راه‌اندازی نسل جدید اینترنت 5G در چین
  • نصب و راه اندازی تکنولوژی نسل ۴ همراه اول در روستای مسلمیه اهواز
  • نسل جدید اینترنت ۵G در چین راه اندازی می شود
  • اینترنت 5.5G چیست و چه تفاوتی با 5G دارد؟