Web Analytics Made Easy - Statcounter

جواد علمایی معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره وضعیت گذراندن دروس عملی در زمان تعطیلی واحدهای دانشگاهی گفت: گذراندن دروس عملی به وضعیت شیوع کرونا در کشور بستگی دارد؛ اگر ماجرای کرونا به زودی تمام شود، دروس عملی به صورت فشرده برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در غیر این صورت تمامی این دروس باید در 3 ماه تابستان گذارنده شود.

وی افزود: اگر همچنان فضای کشور برای تشکیل کلاس‌های حضوری فراهم نباشد، در اولین فرصت و به صورت فشرده، سعی خواهیم کرد که کلاس‌های عملی و آزمایشگاهی را برگزار کنیم.

واحدهای دانشگاه آزاد حق حذف ترم ندارند

علمایی ادامه داد: واحدها تحت هیچ شرایطی حق حذف ترم نخواهند داشت؛ برای حل مشکلات زیرساختی آموزش مجازی در برخی استان‌ها نیز مذاکراتی را با وزارت ارتباطات انجام داده‌ایم تا مشکلات اینترنتی به حداقل برسد.

معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: تمامی فایل‌های آموزشی باید در سایت ذخیره شود تا دانشجویانی که به هردلیلی امکان حضور در کلاس مجازی و یا امکانات سخت افزاری را نداشتند، بتوانند در اولین فرصت فیلم‌های آموزشی ذخیره شده را ببینند. البته دانشجویان از طریق تلفن همراه نیز می‌توانند از کلاس‌های مجازی استفاده کنند.

وی با اشاره به موضوع پایان نامه‌های دانشجویان تحصیلات تکمیلی گفت: در بخش‌نامه سازمان مرکزی آمده است موضوع پایان نامه ها تا پایان فروردین ماه تعیین تکلیف می‌شود؛ البته همچنان در این راستا منتظر تصمیمات هیئت دولت هستیم.

علمایی خاطرنشان کرد: البته پیش بینی کرده‌ایم که اگر امکان تشکیل جلسه دفاع به صورت حضوری نباشد، این فرآیند را به صورت ترکیبی از مجازی و حضوری برگزار کنیم. به طوری که دانشجو در یکی از واحد دانشگاهی خود به همراه نماینده پژوهشی حاضر شود و با برقراری ارتباط تصویری با داوران به صورت ویدیو کنفرانس، از پایان نامه خود دفاع کند.

انتهای پیام/

108 / 167 جواد علمایی کرونا تعطیلی دانشگاه واحدهای عملی حذف ترم تکلیف دفاع پایان نامه

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: کرونا تعطیلی دانشگاه واحدهای عملی حذف ترم دانشگاه آزاد پایان نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۳۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری میزگرد پوشش دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، روح الله صیادیان خواه مسئول نهاد رهبری دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج در این مراسم با اشاره به مشکلات جوانان در امر ازدواج، توجه به حل همه جانبه این مشکلات را پایه اصلی فرهنگ‌سازی در راستای اجرای حجاب و دور نگه داشتن جوانان از ابتذال در جامعه و مبارزه با آسیب‌های ناشی از بی‌حجابی عنوان و تاکید کرد: متاسفانه هرچه مشکلات جوانان در امر ازدواج بیشتر می‌شود عرصه بر آنها تنگ‌تر شده و معضلاتی تحت عنوان بدحجابی و نابهنجاری‌ها در جامعه نمود بیشتری پیدا می‌کند و این مسئله جامعه را زیر سوال برده و ارزش‌های آن را مختل می‌کند.

وی افزود: پوشش دانشجویان در محیط‌های آموزشی و پژوهشی باید کامل و بر اساس شئونات اسلامی و دانشجویی باشد. با توجه به اینکه پوشش آراسته توام با وقار یکی از مهم‌ترین شئون شخصیت و لازمه احترام به دانش و آن مکان مقدسی است که افراد از نعمت کسب دانش بهره‌مند می‌شوند، انتظار می‌رود مطابق قانون کلیه اساتید، کارکنان، دانشجویان و ارباب رجوع دانشگاه از پوشش ظاهری متناسب با محیط علمی برخوردار باشند.

همچنین در این میزگرد هر کدام از مسئولین تشکل‌ها به بیان دیدگاه خود نیز پرداختند.

خبرنگار: سعیده صداقت نژاد

انتهای خبر/

کد خبر: 1228234 برچسب‌ها حجاب

دیگر خبرها

  • حمایت اینفلوئنسرهای فضای مجازی از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین به سبک خاص+ فیلم
  • کلاس های چهره به چهره صاحبان صنایع با دانشجویان برگزار می شود
  • امضای تفاهم‌نامه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد و دادگستری شاهرود
  • برگزاری میزگرد پوشش دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج
  • شکایت سناتورهای آمریکایی از برگزاری اعتراضات حامی فلسطین
  • جنگ غزه کلاس‌های درس دانشگاه کلمبیا را مجازی کرد
  • تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه زابل و فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان منعقد شد
  • روز پرکار دانشگاه آزاد کرمانشاه با امضای ۲ تفاهم‌نامه همکاری
  • تعطیلی برخی واحدهای دانشگاه آزاد در زمان برگزاری کنکور
  • تشکیل کنسرسیوم مراکز علمی و پژوهشی در حوزه محیط‌زیست آذر بایجان غربی