Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@07:18:49 GMT

برگزاری دوره‌های آموزشی آنلاین در جهاد دانشگاهی لرستان

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۹۳۶۶۵

برگزاری دوره‌های آموزشی آنلاین در جهاد دانشگاهی لرستان

ایسنا/لرستان سرپرست معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی لرستان از برگزاری دوره‌های آموزشی آنلاین در این واحد خبر داد.

سید مسعود نجفی در گفت‌وگو با ایسنا گفت: در شرایط کنونی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و در جهت رعایت اصول بهداشتی و حفظ سلامتی اقشار مختلف جامعه، آموزش‌های آنلاین جایگزین کلاس‌های حضوری در مراکز آموزش واحد لرستان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هم‌زمان با اجرای این طرح ملی که توسط معاونت آموزشی کشور تدوین و در اختیار واحدهای استانی قرار گرفت واحد لرستان نیز نسبت به طراحی، تدوین و بارگذاری کلاس‌های آموزشی در قالب این طرح اقدام و تدابیری اتخاذ شده است.

نجفی اضافه کرد: علاقه‌مندان به شرکت در دوره‌های آموزشی بدون محدودیت‌های مکانی با تکیه‌بر فناوری اطلاعات قادر خواهند بود در کلاس‌های موردنظرشان شرکت کنند.

وی در ادامه گفت: تعامل بین اساتید، پرسش و پاسخ، دسترسی آسان، ارتباط تصویری، امکان بارگذاری فایل و ویدیوهای مربوطه، از ویژگی‌های بارز این طرح است.

نجفی بیان کرد: تخفیفات ویژه تا سقف ۳۰ درصد شهریه، عدم مراجعه حضوری، پرداخت الکترونیکی شهریه نیز از سایر مزایای آموزش آنلاین است.

وی تصریح کرد: همکاران حوزه معاونت آموزشی با شماره‌های تلفن‌های ۳۳۲۳۱۷۰۱- ۳۳۲۲۳۵۲۵ آماده راهنمایی و ارائه اطاعات بیشتر در این زمینه خواهند بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی جهاد دانشگاهی آموزش آنلاین کروناویروس همه علیه کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۳۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف

 

 

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان خواف گفت: این مدرسه با ۳۶۳  متر مربع زیربنا در مجموع با اعتباری بالغ بر ۴۲ میلیارد ریال با مشارکت خیرین و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ساخته شد.  


روح الله غلامپور سدهی افزود: در راستای طرح سه شنبه های امیدآفرین، از سال گذشته تاکنون هر سه شنبه یک مدرسه با همراهی خیران و اعتبارات دولتی و معادن در مناطق شهری و روستایی خواف به بهره برداری رسیده یا کلنگ زنی شده است.


مدیر آموزش و پرورش خواف گفت: در یک سال گذشته ۶۰ تفاهم نامه توسط شرکت های صنعتی و معدنی و ۱۶۴ تفاهم نامه توسط خیرین مردمی برای ساخت مدارس در شهرستان خواف به امضا رسیده است.

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره‌های رایگان آموزش صنایع دستی در لرستان
  • رئیس جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان در سمت خود ابقا شد
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • برگزاری دوره منطقه‌ای توانگری تسهیل گران اقتصاد مقاومتی در لرستان
  • ارائه ۴۳ بسته سرمایه‌گذاری بخش گردشگری لرستان به سرمایه‌گذاران
  • برگزاری دوره آموزشی آشنایی بیماری‌های کرم ابریشم ویژه نوغانداران بخش بایگ شهرستان تربت حیدریه
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف
  • ارتقای سطح کیفی آموزش به دانشجویان با تبیین اهمیت یادگیری عمیق
  • برگزاری دوره آموزشی زیست عفیفانه در مشهد