Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی‌شهر گفت: «خط مشاوره تلفنی روانشناختی مقابله با بیماری کرونا به همت استادان و دانشجویان این واحد دانشگاهی راه‌اندازی شد.»

فرید نعیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در خمینی‌‌شهر درباره راه‌اندازی خط مشاوره تلفنی روانشناختی مقابله با بیماری کرونا در این شهر  اظهار کرد: «خط مشاوره تلفنی روانشناختی مقابله با بیماری کرونا به همت استادان و دانشجویان گروه‌های آموزشی روانشناسی، مشاوره و مددکاری اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی‌شهر و با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری این شهر راه‌اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی افزود: «با توجه به لزوم تأمین آرامش روانی جامعه از تأثیرات مخرب برخی اخبار نادرست و به‌منظور ارائه اطلاعات صحیح و متقن و کمک به مسئولان برای مدیریت بهتر بحران و کنترل شرایط و استرس‌ها و نگرانی‌های ناخواسته حاکم بر خانواده‌ها،  شماره تلفن ۱۳۷ شهرداری خمینی شهر برای پاسخگویی به شهروندان این شهر از امروز آغاز به کار کرد.»

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی‌شهر گفت: «بیش از ۸۰ نفر از استادان و دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته‌های مشاوره روانشناسی و مددکاری اجتماعی این واحد دانشگاهی در چهار شیفت بدون وقفه از ساعت هشت صبح تا ۲۴ به پرسش‌ها، نگرانی‌ها و دغدغه‌های شهروندان خمینی شهری در راستای مقابله با بیماری کرونا پاسخگو هستند.»

 به گزارش آنا، در این طرح که با مشارکت انجمن مددکاری اجتماعی استان اصفهان اجرا شده است با فراخوان قبلی، استادان و دانشجویان به‌صورت داوطلبانه و رایگان به ارائه خدمات روانشناختی با بهره‌گیری از پروتکل‌های بهداشت روانی می‌پردازند.

انتهای پیام/4121/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر ویروس کرونا استادان و دانشجویان راه اندازی خمینی شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۳۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌راه‌اندازی واحد اوره پتروشیمی هنگام آغاز می‌شود

پیش‌راه‌اندازی واحد اوره پتروشیمی هنگام هفته آینده به طور رسمی کلید می‌خورد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پتروشیمی هنگام، با پیشرفت فیزیکی ۸۶ درصدی واحد اوره شرکت پتروشیمی هنگام و تعیین تکلیف ۳۶ سیستم و زیرسیستم، عملیات پیش‌راه‌اندازی واحد اوره با اولویت خطوط زیرزمینی (UG) از روز شنبه (اول اردیبهشت‌ماه) آغاز می‌شود.

سفارش‌گذاری آخرین سری تجهیزات مورد نیاز برای تکمیل نهایی عملیات نصب و ساختمان واحد اوره پتروشیمی هنگام، انجام شده است و با رسیدن راکتور اوره، عملیات راه‌اندازی این واحد وارد فاز عملیاتی خواهد شد.

تکمیل عملیات راه‌اندازی واحد اوره شرکت پتروشیمی هنگام سبب افزایش یک میلیون و ۱۵۰ هزار تنی ظرفیت اسمی تولید اوره کشور خواهد شد که در کنار نقش بسزای آن در امنیت غذایی می‌تواند ارزآوری بسیار بالایی را برای ایران به ارمغان آورد.

دیگر خبرها

  • افتتاح سامانه تلفنی رایگان مشاوره حقوقی در تبریز
  • افتتاح سامانه تلفنی رایگان مشاوره حقوقی در آذربایجان شرقی
  • پیش‌راه‌اندازی واحد اوره پتروشیمی هنگام آغاز می‌شود
  • مشاوران پلیس مرکزی بیش از ۴۲ هزار خدمت روانشناختی ارائه کردند
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • آغاز به کار جنبش تحریم علمی اسرائیل در اصفهان
  • معدوم کردن ۶ تن فرآورده‌های خام دامی غیر بهداشتی در خمینی شهر
  • آغاز به کار جنبش تحریم علمی اسرائیل از اصفهان
  • واگذاری دو هزار و ۸۷ واحد مسکونی ویژه مددجویان در فارس
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد