Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،روح اله وفاکیش رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بندرعباس گفت:عملیات تصرف اراضی ملی در منطقه کلمتلی متوقفل شد.

وفاکیش افزود: میزان۱۳ هکتار از اراضی ملی منطقه کلمتلی که فردی بدون در نظر گرفتن اصل ۴۵ قانون اساسی و رعایت مواد ۱و ۲ قانون ملی شدن جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور اقدام به تصرف کرده بود به استناد تبصره ذیل ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور توسط پاسگاه حفاظت این اداره از ادامه فعالیت تصرفی آن جلوگیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ارزش ریالی این اراضی را ۷۸۰ میلیون تومان عنوان کرد.

رییس اداره منابع طبیعی و ابخیزداری شهرستان بندرعباس گفت: یگان حفاظت این اداره به صورت شبانه روزی و ایام تعطیل آماده دریافت و بررسی هرگونه اخبار در خصوص تخریب و تصرف اراضی ملی، قطع درخت و آتش سوزی از طریق سامانه ۱۵۰۴ یگان حفاظت است.

انتهای پیام/ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: منابع طبیعی هرمزگان اراضی ملی بندرعباس اراضی ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۳۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف اراضی ملی در شهرستان طارم

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز زنجان؛ رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان طارم گفت: رفع تصرفات اراضی ملی از ابتدای سال آغاز شده است و تاکنون نزدیک به ۱۰۰ هکتار از اراضی ملی در شهرستان طارم رفع تصرف شده‌اند.

احمدی افزود: با بیان اینکه مردم شهرستان طارم درصورت مشاهده تصرف اراضی ملی می‌توانند با شماره ۱۵۰۴ و ۳۲۸۲۳۱۴۴ تماس بگیرند.

وی تصریح کرد: رفع تصرف و قلع و قمع آثار تصرفی در پلاک ۶۱ هندی‌کندی به مقدار ۴۱ هکتار و در پلاک گیلوان به اندازه ۱۰ هکتار انجام شده است .

 

دیگر خبرها

  • ۵۰ هکتار اراضی‌ملی در بوکان از متصرفان بازپس گرفته شد
  • ۵۰ هکتار اراضی ملی در بوکان از متصرفان بازپس گرفته شد
  • رفع تصرف ۵۰ هکتار از اراضی ملی در بوکان
  • رفع تصرف اراضی ملی در شهرستان طارم
  • رفع تصرف ۳۰۰ هکتار از عرصه‌های طبیعی کرمانشاه
  • رفع‌تصرف ۱۰هزار مترمربع از اراضی کشاورزی در لرستان
  • رفع تصرف فوری ۸۷ هزار مترمربع از اراضی ملی دماوند
  • رفع تصرف ۱۰ هکتار از اراضی ملی شهرستان جیرفت
  • رفع تصرف ۳ هکتار از اراضی ملی در اشنویه 
  • رفع تصرف اراضی ملی در شهرستان قائم شهر