Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-03-28@22:18:13 GMT

حمید پورآذری در روز‌های کرونایی رادیویی شد

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۹۳۸۵۲

حمید پورآذری در روز‌های کرونایی رادیویی شد

این روز‌ها گروهی از هنرمندان تئاتر اقدام به راه‌اندازی رادیو اینترنتی با عنوان «رادیو تراس» کرده‌اند؛ رادیویی که حاصل همفکری این گروه در روز‌های قرنطینه خانگی به دلیل ویروس کروناست. به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در ایام تعطیلی فعالیت‌های تئاتری و بسته بودن سالن‌های نمایش، هنرمندان تئاتر هم منفعل نیستند و هر کدام با ایده‌هایی فردی یا گروهی اقداماتی را در خصوص بالا بردن روحیه مخاطبان و علاقه‌مندان به تئاتر و همچنین فعال کردن هم صنفی‌های خود انجام می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به تازگی تبلیغاتی در فضای مجازی مبنی‌بر راه‌اندازی رادیوی اینترنتی «رادیو تراس» منتشر شده و شماره صفر این برنامه نیز در فضای مجازی بارگذاری شده است.

در تبلیغ این برنامه رادیویی نام هنرمندان و فعالان تئاتری دیده می‌شود؛ حمید پورآذری، عباس جمالی، حسین جمالی، آرش عزیزی، مازیار سیدی و امیر قالیچی.

حضور حمید پورآذری سرپرست گروه تئاتر «پاپتی‌ها» و کارگردانی که همیشه با جوانان آثار مختلفی را در فضا‌های تئاتری و غیر تئاتری روی صحنه برده است در این برنامه رادیویی که همراه با صدای وی نیز هست، جالب توجه است.

عباس جمالی از دست‌اندرکاران برنامه «رادیو تراس» درباره این برنامه و شکل‌گیری آن، گفت: «رادیو تراس» نتیجه روز‌های قرنطینه خانگی و ویدئوکال‌هایی بود که با بچه‌های تئاتر داشتیم. تصمیم گرفتیم رادیویی اینترنتی را با هدف جذب مشارکت حداکثری خانواده تئاتر در شرایط و وضعیت فعلی راه بیاندازیم.

وی درباره سوژه‌های مدنظر در این برنامه، توضیح داد: هر فصل «رادیو تراس» روی موضوعات مختلف متمرکز است؛ به‌عنوان مثال موضوع فصل اول «خواب و رویا» است. قرار است در فصل‌های بعدی هم به موضوعات متنوع دیگری بپردازیم که در این راستا پذیرای ایده‌ها و نظرات اهالی و خانواده تئاتر هستیم. به طور حتم در یکی از فصل‌های «رادیو تراس» به خود موضوع تئاتر هم خواهیم پرداخت.

این بازیگر و کارگردان تئاتر در ادامه درباره گروه سازنده و اجرای «رادیو تراس» افزود: حسین جمالی مسئول تیم ساخت، بنده مسئول تیم نویسندگان و حمید پورآذری، آرش عزیزی، مازیار سید و امیر قالیچی هم اعضای تیم ایده «رادیو تراس» هستیم.

جمالی درباره زمان پخش «رادیو تراس» گفت: این برنامه هفته‌ای یک بار، روز‌های شنبه، ساعت ۲۲ روی فضای اینستاگرام و تلگرام منتشر می‌شود.

وی در پایان تأکید کرد: منتظر مشارکت هنرمندان تئاتر و ارائه ایده‌ها و نظرات شان برای هر چه بهتر شدن «رادیو تراس» هستیم.

لوگوی «رادیو تراس» توسط صالح تسبیحی طراحی شده است. منبع: خبرگزاری مهر

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: حمید پورآذری سینما و تئاتر سالن های نمایش فضای مجازی حمید پورآذری روز ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۳۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های امروز رادیو ارومیه هشتم فروردین

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مخاطبان برنامه‌های رادیو ارومیه می‌توانند برنامه‌های رادیو چی چیست را با مراجعه به جدول زیر پیگیری کنند.

خبر سراسری۰۰:۰۰
شب های ایران۰۲:۰۰
کتاب شب۰۲:۱۰
سازیان۰۲:۳۰
ویژه اذان صبح۰۳:۱۵
آوای کتاب۰۳:۳۰
اجابت۰۴:۳۰
ویژه اذان صبح۰۵:۱۵
ویژه اذان صبح۰۵:۳۰
روایت راوی۰۶:۱۰
چشمه سار ادب۰۶:۳۰
اخبار سراسری۰۷:۰۰
سلام یاشایش۰۷:۱۰
خبر سراسری۰۸:۰۰
ایستکلر۰۸:۳۵
قاصدک۰۹:۰۰
شهریمیز۰۹:۳۰
اخبار استان۱۰:۰۰
سئوگی سارایی۱۰:۰۵
جوانه های چی چست۱۱:۴۰پخش زنده
جهش۱۲:۰۰
پیام چی چست۱۲:۲۵
ائل سوزی۱۲:۳۰
اجابت چاغلاری۱۲:۵۰
جوانه های چی چست۱۳:۳۰
خبر سراسری۱۴:۰۰
آیه ها و قصه ها۱۴:۴۵
شما بپرسید۱۵:۰۰
اخبار استان۱۶:۰۰
بیرآخشام بیرسلام ( اذان و مناجات )۱۷:۰۰
پیام چی چست۱۸:۴۰
قند پارسی۱۸:۴۵
کندیمیز۱۹:۳۰
نغمه لر (بازپخش)۲۰:۳۰
اخبار سراسری۲۱:۰۰
این فصل را با من بخوان۲۱:۳۵
خبر کردی۲۱:۴۵
شب بخیر کردی۲۲:۰۰
آشوری۲۳:۰۰

دیگر خبرها

  • برنامه «سلسله موی دوست» از رادیو ایران
  • «مهمان نواز»، ویژه برنامه افطار رادیو اقتصاد
  • رادیو همراه با شب زنده‌داران لیالی قدر
  • واکنش حمید مطهری به بیانیه استقلال درباره تیم ملی
  • مراسم زنده احیا مسجد بلال از رادیو فرهنگ
  • معرفی ویژه برنامه‌های رادیویی رسانه ملی در شب‌های قدر
  • رادیو همراه با شب زنده داران لیالی قدر
  • برنامه‌های امروز رادیو ارومیه هشتم فروردین
  • برنامه «روزه گشا» از رادیو فرهنگ
  • ویژه برنامه «شهر رمضان» از رادیو ایران