Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: خوشبختانه تاکنون هیچ مورد مشکوکی از ابتلاء به ویروس کرونا در زندان‌های خراسان‌جنوبی مشاهده نشده است.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی خراسان‌جنوبی بیان‌کرد: زندان‌ها امن‌ترین مکان برای جلوگیری از ویروس کرونا است، چرا که ورود و خروج به زندان به دقت بررسی و پایش سلامت نیز در این محیط صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاشمی با تأکید بر اینکه با این وجود بر خود لازم می‌دانیم که تمام موارد ایمنی و پیشگیری را برای زندانیان فراهم کنیم، ادامه‌داد: با شیوع ویروس کرونا بلافاصله کمیته آگاه‌سازی و پیشگیری از ویروس کرونا در زندان‌های خراسان جنوبی تشکیل و برنامه‌های منظمی در زمینه پیشگیری تنظیم نمود.

وی گفت: برای تمامی زندان‌های خراسان‌جنوبی دستگاه تب‌سنج فراهم شده و هر زندانی که علائم تب و سرفه داشته باشد بلافاصله تحت نظر قرار می‌گیرد.

ضدعفونی مستمر خوابگاه‌های زندانیان

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه به صورت مستمر خوابگاه زندانیان، کابین‌های تلفن و اماکن مشترک مورد استفاده زندانیان ضدعفونی می‌شود، گفت: از طرف دیگر اطلاع‌رسانی شده تا خانواده زندانیانی که علائم تب و سرفه دارند برای ملاقات به زندان‌های خراسان‌جنوبی مراجعه نکنند.

هاشمی اظهارکرد: تمام ورودی‌های به زندان اعم از پرسنل، زندانیان و سربازان به زندان‌ها از طریق سنجش علائم بیماری کنترل و از ورود افراد مشکوک جلوگیری می‌شود.

وی بیان‌کرد: همچنین فعالیت‌های اصلاحی و تربیتی اجتماع‌محور در زندان از جمله برنامه نماز جماعت، کلاس‌های آموزشی، کارگاه‌های اشتغال و حرفه‌آموزی در زندان‌های خراسان جنوبی موقتاً به صورت تعلیق درآمده است.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی خراسان‌جنوبی ادامه‌داد: همچنین زندانیانی که به مرخصی اعزام می‌شوند پس از برگشت به مدت ۱۵ روز جدای از دیگر زندانیان نگهداری و پس از پایش وضعیت سلامت به اندرزگاه منتقل می‌شوند.

درخواستی از دانشگاه علوم پزشکی

هاشمی گفت: از دانشگاه علوم پزشکی انتظار می‌رود که پس از پایان مرخصی زندانیان، با توجه به اینکه زندانیان اعزام شده به مرخصی از نقاط مختلف کشور هستند در بازگشت از آنان تست کرونا گرفته و سپس وارد زندان شوند.

وی بیان کرد: مواد ضدعفونی‌کننده شامل دستکش لاتکس، تب‌سنج غیر ارتماسی، طلق و عینک محافظ برای زندان‌های خراسان‌جنوبی فراهم شده است.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی خراسان‌جنوبی بیان‌کرد: در جهت تجهیز بهداری زندان مرکزی بیرجند یک تخت مراقبت‌های ویژه همراه با ملزومات لازم از جمله مانیتور مخصوص کنترل علائم بیماران، خریداری و نصب شده است.

۷۴ درصد زندانیان خراسان‌جنوبی ایام نوروز به مرخصی رفتند

هاشمی ادامه‌داد: با اجرای بخشنامه مرخصی ایام رجب، نوروز و مبعث حضرت رسول اکرم (ص) ۷۴ درصد زندانیان خراسان‌جنوبی به مرخصی اعزام شدند.

وی یادآور شد: همچنین ۹۶ نفر از زندانیان خراسان‌جنوبی با اجرای این بخش‌نامه از زندان‌های خراسان‌جنوبی آزاد شدند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا خانواده خراسان جنوبی دانشگاه علوم پزشکی کلاس های آموزشی نوروز بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی زندان های خراسان جنوبی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۳۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از چهار میلیون لیتر نفت سفید در روستاهای غرب خراسان

 

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار گفت:  چهار هزار و ۲۰۰ خانوار روستایی فاقد گاز طبیعی در شهرستان‌های سبزوار، بردسکن، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد سکونت دارند که در سال گذشته چهار میلیون و ۵۵۰ هزار لیتر نفت سفید به این خانوارها اختصاص یافت.

 حمید مظفری نژاد افزود :  گسترش شبکه گازرسانی و توزیع الکترونیکی سوخت در بستر سامانه "سدف" با شناخت صحیح مصرف کنندگان واقعی، کاهش ۶۹ درصدی مصرف نفت سفید را در منطقه نسبت به مدت مشابه سال قبل تر به همراه داشته است.

مدیر منطقه سبزوار گفت: هم اینک ۷۴ باب فروشندگی مجاز نفت سفید در منطقه فعالیت دارند که خانوارهای روستایی فاقد گاز طبیعی به راحتی می توانند با مراجعه به نزدیکترین فروشندگی محل زندگی خود نسبت به دریافت سهمیه اقدام کنند.

شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه سبزوار یکی از ۳۷ منطقه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران است که در قالب سه ناحیه سبزوار، بردسکن و جغتای، تامین و توزیع سوخت در شهرستان‌های سبزوار، بردسکن، خوشاب، داورزن، جوین و جغتای را بر عهده دارد.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد مقدس واقع است.

 
 

دیگر خبرها

  • دستان پر مهر خیران قفل گشای آزادی
  • بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شد!
  • مواضع بن‌غفیر باردیگرخبرسازشد/اعدام زندانیان فلسطینی به‌بهانه جا!
  • بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شد
  • شورای فعالان تربیتی در خراسان شمالی تشکیل شود
  • جشنی برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد
  • کاهش ۱۰ درصدی آمار زندانیان چهارمحال‌ و بختیاری
  • اقدامات تأمینی و تربیتی برای خانواده های زندانیان
  • توزیع بیش از چهار میلیون لیتر نفت سفید در روستاهای غرب خراسان
  • همکاری کمیته‌امداد و سازمان زندان‌ها برای حمایت از خانواده‌های زندانیان