Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-29@05:54:53 GMT

روحانی و چرخش همزمان دو چرخ

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۹۳۹۱۶

روحانی و چرخش همزمان دو چرخ

سلامت مردم اولویت نخست است، امّا چرخ اقتصاد نیز باید حرکت کند.

به گزارش مشرق، رضا سراج کارشناس مسائل راهبردی در کانال شخصی خود در تلگرام نوشت:

روحانی در سال ۹۲ با شعار "چرخش همزمان چرخ هسته‌ای و چرخ اقتصاد" جامعه را شرطی نمود و در انتخابات ریاست جمهوری به پیروزی رسید. پرزیدنت سپس با استفاده از این برساختِ دوگانه، برجام را به ایران تحمیل کرد که نتیجه آن در صنعت هسته‌ای، اقتصاد کشور و معیشت مردم #هیچ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روحانی در ۱۷ فروردین گفت : "سلامت مردم اولویت نخست است، امّا چرخ اقتصاد نیز باید حرکت کند." به نظر می‌رسد پرزیدنت درصدد است با برساخت و دوگانه‌ی چرخش همزمانِ چرخ سلامت و اقتصاد، همان مسیر آزمون شده و بی‌نتیجه برجام را ریل گذاری نماید.

اگر واقعا سلامت مردم اولویت نخست بود، می‌شد از فرصت تعطیلات برای اعمال محدودیت و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا استفاده کرد تا با بازگشت سلامت به جامعه، فعالیت‌های اقتصادی نیز بی‌خطر آغاز گردد. ترفند فرار به جلو و ایجاد "بحران- مذاکره" برای مردم نخ‌نما شده است.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا مدافعان سلامت سال جهش تولید روحانی اقتصاد سلامت ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۳۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم و مسولین ادامه دهنده راه شهدا باشیم/خدمت به مردم اولویت باشد

دریافت 13 MB کد خبر 6064028

دیگر خبرها

  • سرعت چرخش زمین کم شده است؟
  • واکنش یک روحانی به دعوت از "کاظم صدیقی" برای سخنرانی در مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق (ع): دهن‌کجی به مردم عاقبت خوشی ندارد!
  • مردم و مسولین ادامه دهنده راه شهدا باشیم/خدمت به مردم اولویت باشد
  • حمایت از فلسطین اولویت جهان شهرمقاومت
  • اگر زمین یک لحظه نچرخد، چه می‌شود؟
  • جمع خوانی قرآن در ساوه
  • اقتصاد فرهنگ و هنر یکی از اولویت‌های اصلی وزارت فرهنگ است / هر فعل اقتصادی نیازمند انضمام نگاه فرهنگی است
  • مجرم خیلی خطرناکی که هنوز خبری از دستگیری‌اش نیست! مردم می‌پرسند: اگر مثلا یک روحانی را کتک زده بود، زودتر شناسایی نمی‌شد؟ (فیلم)
  • نماهنگ «نذر عشق»؛ طبخ ۳۲ هزار نان به نیت شهدای غزه
  • تمدید بیمه رایگان سلامت پنج دهک نخست جامعه در سال ۱۴۰۳