Web Analytics Made Easy - Statcounter

رحیم صدیقی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به آخرین وضعیت جوی استان کردستان اظهار کرد: طبق بررسی نقشه ها و مدل های هواشناسی هوای استان طی امروز نسبتاً پایدار می باشد.

وی ادامه داد: از عصر و اوایل شب امروز دوشنبه تا روز چهارشنبه هوای استان ناپایدار بوده و در اکثر نقاط استان به ویژه ارتفاعات مرکزی و نواحی غربی شاهد وزش باد گاهی شدید و رگبارهای پراکنده بهاری با احتمال وقوع رعدوبرق خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل هواشناسی استان کردستان گفت: برای روزهای پنجشنبه و جمعه همراه با تشدید ناپایداری ها شرایط بارش تقویت خواهد شد، با توجه به تغییرات احتمالی در این خصوص در روزهای آینده بیشتر اطلاع رسانی می شود.

وی به روند افزایش دمای هوا در استان کردستان که از هفته گذشته آغاز شده بود اشاره کرد و یادآور شد: از لحاظ دمایی نیز طی امروز و فردا دمای هوا در این استان حداکثر روزانه افزایش ۲ تا ۴ درجه ای خواهد داشت.

پیش‌بینی‌های اداره کل هواشناسی استان کردستان نشان می‌دهد که طی روزهای آینده دمای هوا در گرم‌ترین ساعت در این استان به ۲۳ درجه خواهد رسید و مردم سروآباد باید این دمای هوا روز سه‌شنبه تجربه خواهند کرد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا استان کردستان وزش باد هواشناسی هفته موج بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی استان کردستان دمای هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۳۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش دمای هوای کرمانشاه

محمدعلی زورآوند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس آخرین تحلیل از داده‌های هواشناسی، طی ساعاتی از امروز بعدازظهر، علاوه بر وزش باد و رشد ابر، ممکن است شاهد رگبارهای موقت و پراکنده‌ای از باران همراه با رعدوبرق، بخصوص در نیمه شرقی استان کرمانشاه باشیم.

وی افزود: از فردا (چهارشنبه) تا شنبه هفته آینده، به دلیل تقویت تدریجی شرایط پایدار، پدیده قابل توجهی برای جو استان پیش بینی نمی‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: از امروز تا روز شنبه، دمای هوای روزانه در غالب نقاط با روندی آرام افزایش می‌یابد.

کد خبر 6087041

دیگر خبرها

  • آسمان مازندران تا اواسط هفته آینده صاف و آفتابی
  • پیش‌بینی هفته‌ای بهاری برای استان کرمانشاه
  • پیش بینی هفته ای بهاری برای استان کرمانشاه
  • افزایش ۳۲ درجه‌ای دمای هوا در اردبیل تا هفته آینده
  • افزایش دمای هوای کرمانشاه
  • باران رگباری ، تگرگ ،صاعقه و تندبادهای لحظه ای در کرمان
  • دمای هوای خراسان رضوی خنک می‌شود
  • اعلام هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای بارش باران و تگرگ در کرمان
  • فعالیت سامانه بارشی در کرمانشاه تا پایان امروز ادامه دارد
  • کاهش محسوس دما طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه در گلستان