Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@15:14:36 GMT

بارش باران از عصر امروز آغاز می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۹۳۹۸۴

بارش باران از عصر امروز آغاز می‌شود

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، محمد دادرس، مدیرکل هواشناسی گیلان گفت: بر اساس نقشه های هواشناسی با تقویت ناپایداری ها، بارش باران از عصر امروز آغاز می‌شود و تا صبح چهارشنبه به شدت ادامه خواهد داشت.

او افزود: بارندگی، وزش باد و بالا آمدن آب رودخانه‌ها مهمترین پدیده‌های جوی استان در چند روز آینده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل هواشناسی گیلان  از کاهش ۶ تا ۱۲ درجه ای دمای هوا در این مدت خبر داد، گفت: در مناطق کوهستانی گیلان نیز شاهد بارش برف خواهیم بود.

دادرس افزود: از پدیده‌های جوی دیگر در ۳ روز آینده رعد و برق، وزش باد، بارش تگرگ و مه آلودگی است.

او تصریح کرد: در این مدت بالا آمدن آب رودخانه، آبگرفتگی معابر و خزانه‌های برنج، سیلابی شدن مسیل ها، رانش و لغزش زمین و آسیب به سازه‌های سست بنیان، سرمازدگی درختان میوه نظیر گردو و فندق وجود دارد.

مدیر کل هواشناسی گیلان  در پایان از شهروندان خواست برای جلوگیری از بروز حوادث مخاطره آمیز از مستقر شدن کنار رودخانه خودداری کنند.

دادرس تصریح کرد: در حال حاضر دمای شهر رشت مرکز استان ۱۲ درجه سانتی گراد و رطوبت نسبی آن ۱۰۰ درصد است.

انتهای پیام/ م .ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی وضعیت آب و هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۳۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌های رگباری باران در گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ، محمد دادرس با اشاره به اینکه آسمان گیلان هم اکنون نیمه ابری تا ابری است گفت: با فعالیت توده هوای ناپایدار تا چهارشنبه افزایش ابر، وزش باد که در برخی نواحی شدید است و رگبار و رعد و برق و تگرگ در این مدت دور از انتظار نیست.
مدیر کل هواشناسی گیلان با اشاره به پیش بینی بارش رگباری باران در ارتفاعات و دامنه‌ها افزود: بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها، رانش و لغزش زمین در ارتفاعات و دامنه‌ها از دیگر پدیده‌های جوی در این مدت است.
وی همچنین با بیا ن اینکه از چهارشنبه تا اوایل هفته پیش رو جوی پایدار در استان خواهیم داشت گفت: فعالیت‌های دریایی هم تا فردا با احتیاط مناسب است.

دیگر خبرها

  • صدور هشدار فوری هواشناسی + جزئیات
  • صدور هشدار جدید نارنجی هواشناسی + جزئیات
  • اعلام هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای بارش باران و تگرگ در کرمان
  • بارش‌های رگباری باران در گیلان
  • صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی در گیلان
  • هوای خنک و سامانه ناپایدار تا فردا در اردبیل ادامه دارد
  • استقرار هوای خنک و بهاری تا چهارشنبه در گیلان
  • آغاز لایروبی رودخانه‌های شهر رشت
  • بارش شدید باران در راه گیلان/ مردم از توقف و برپایی چادر در کنار رودخانه‌ها خودداری کنند
  • وزش باد و بارش باران برای قم پیش بینی می‌شود