Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسؤول بسیج دانشجویی استان چهارمحال و بختیاری، ضمن آمادگی بسیج دانشجویی برای حرکت در مسیر جهش تولید، گفت: اهداف مورد نظر رهبر معظم انقلاب در تعیین شعار سال با برنامه‌ریزی قوی و توجه به نقاط قوت داخلی و توان جوانان ایران محقق خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد به نقل از روابط عومی بسیج دانشجویی دانشگاه شهرکرد، مرتضی کریمی، گفت: بیانات رهبر معظم انقلاب و تعیین شعار سال به نام جهش تولید، بزرگترین چشم انداز مجموعه بسیج دانشجویی در جهت سازماندهی و جهت‌گیری هسته‌های مسئله‌محور دانشجو در سال 1399 می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسؤول بسیج دانشجویی استان چهارمحال و بختیاری افزود: شعار سال 99 با عنوان "جهش تولید"، به یاری خدا و با کمک به رفع بلای ویروس منحوس کرونا و برنامه‌ریزی قوی و توجه به نقاط قوت داخلی و توان جوانان ایران محقق خواهد شد.

کریمی با اشاره به برخی از فعالیت‌های دانشجویان بسیجی استان چهارمحال و بختیاری در سال 98، توضیح داد: تشکیل هسته‌های مساله‌محور و پرداختن به مسائل مهم کشور و مردم در سطوح مختلف و حضور جهادی در عرصه‌های مختلف با رویکرد حل مساله از سیل سال 98 تا تشکیل قرارگاه مبارزه با کرونا که ثمره خوبی داشته است.

این مقام مسؤول در پایان گفت: بیانات رهبر معظم انقلاب و تعیین شعار سال به نام جهش تولید، بزرگترین چشم انداز مجموعه بسیج دانشجویی در جهت سازماندهی و جهت گیری هسته های مسئله محور دانشجو در سال 1399 می باشد، که به یاری خدا و با کمک به رفع بلای ویروس منحوس کرونا و برنامه ریزی قوی و توجه به نقاط قوت داخلی و توان جوانان ایران محقق خواهد شد.

انتهای پیام/3339/م

منبع: فارس

کلیدواژه: مرتضی کریمی بسیج دانشجویی دانشگاه شهرکرد شعار سال جهش تولید بسیج دانشجویی جهش تولید شعار سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۴۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدوین برنامه های عملیاتی شرکت آبفا کردستان برای تحقق شعار سال ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، محمد فرهاد مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کردستان با بیان این مطلب اظهار کرد: با توجه به نامگذاری امسال به نام جهش تولید با مشارکت مردم، تدابیر مناسبی برای افزایش خدمات رسانی با نگاه به شعار سال در نظر گرفته شده و اجرا می شود.

وی افزود: آبرسانی به روستاهای استان در قالب چند جبهه عملیاتی از جمله طرح جهاد آبرسانی به ۱۶۹ روستای استان و آبرسانی بلندمدت به شهرها با هدف جلب مشارکت مردم و خیرین آبرسان، رونق تولید و اشتغال در روستاها و استفاده از تولیدات و تجهیزات کارخانجات داخلی از طریق اجرای خطوط انتقال و شبکه های آب در روستاها و شهرهای استان از مهمترین برنامه های تدوین شده در راستای تحقق شعار امسال در حوزه آبفا است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کردستان گفت: اجرای طرح های توسعه ای فاضلاب در شهرها و روستاهای استان با هدف جلب مشارکت مردم، رونق تولید و اشتغال، استفاده از تولیدات و تجهیزات کارخانجات داخلی، ارتقای سطح بهداشت جامعه و ساماندهی فاضلاب شهرها و روستاها دیگر اولویت مهم شرکت آب و فاضلاب استان در حوزه فاضلاب برای امسال است.

فرهاد تصریح کرد: خرید لوازم و تجهیزات کنتور و ست های انشعاب و تهیه دستورالعمل بازرگانی به منظور خرید و استفاده از تولیدات داخلی با هدف حمایت از تولیدات و تولیدکنندگان داخلی، جهش تولید و نوسازی و ارتقاء خدمات، برنامه مهم دیگر شرکت آبفا برای امسال است.

وی ابراز امیدواری کرد با به ثمر نشستن این برنامه های عملیاتی، زمینه تحقق واقعی و عینی شعار سال ۱۴۰۳ در حوزه آب و فاضلاب استان کردستان فراهم شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897409

دیگر خبرها

  • مسوولان برای مشارکت مردم در تولید طرح بدهند
  • تحقق شعار سال در گرو نقش آفرینی کارگران و کارفرمایان
  • تحقق شعار سال در اولویت کاری شرکت ملی صنایع مس قرار دارد/ تلاش برای سرعت بخشیدن به طرح‌های توسعه‌ای
  • تحقق شعار سال و کمک به تولید، با ارتقای تصفیه خانه پرکندآباد ۲ مشهد
  • رفع موانع در فرایند مشارکت راهی برای تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
  • ستاد سهام؛ ابتکار یزد برای تحقق شعار سال /برنامه‌ریزی برای جهش تولید با مشارکت مردم در یزد
  • تامین سرمایه اجتماعی و اعتماد سازی عمومی رکن اساسی در تحقق شعار سال است
  • لزوم همت مضاعف در مسئولان برای تحقق شعار سال
  • امید آفرینی و مشارکت عمومی نقش مهمی در تحقق شعار سال دارد
  • تدوین برنامه های عملیاتی شرکت آبفا کردستان برای تحقق شعار سال ۱۴۰۳