Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه‌بان تیم ملی ایران و عضو باشگاه پرسپولیس در یک قدمی کسب عنوان بهترین بازیکن تاریخ آسیا در جام جهانی قرار دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سایت کنفدراسیون آسیا 5 روز پیش(13 فروردین-1 آپریل)یک نظرسنجی به راه انداخت تا بهترین فوتبالیست تاریخ آسیا در ادوار مختلف جام جهانی جهانی را معرفی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا بیرانوند، دروازه بان تیم ملی کشورمان و عضو پرسپولیس با درخشش در جام جهانی ۲۰۱۸ و مهار دیدنی پنالتی رونالدو جزو ۵ نامزد کسب این عنوان قرار گرفته بود.

اکنون در ششمین روزنظرسنجی و آخرین روز رای گیری بیرانوند با کسب 65 درصد آراء فاصله زیادی با کیسوکه هوندا 27 درصدی در رده دوم ایجاد کرده و به نظر نمی رسد تا پایان نظرسنجی(فردا) بتواند به آراء بیرانوند برسد. بدین ترتیب گلر تیم ملی ایران در آستانه کسب عنوان بهترین بازیکن تاریخ آسیا در جام جهانی قرار دارد.

پارک جی سونگ ستاره سابق منچستر یونایتد و تیم ملی کره جنوبی، سامی الجابر کاپیتان سابق الهلال و تیم ملی عربستان، تیم کیهیل، ستاره سابق تیم ملی استرالیا و کیسوکه هوندا، ستاره تمام نشدنی تیم ملی ژاپن رقبای بیرانوند در این نظرسنجی بودند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: علیرضا بیرانوند کنفدراسیون فوتبال آسیا جام جهانی تاریخ آسیا جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۴۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنانوف پا به توپ شد، عالیشاه و بیرانوند اختصاصی تمرین کردند

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم پرسپولیس در چارچوب مرحله یک هشتم جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور (یادواره آزادسازی خرمشهر)، روز جمعه در اراک میهمان تیم آلومینیوم هستند.

تمرین امروز از ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه و پس از حضور در جلسه فنی، در زمین چمن ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد. تمرین امروز که ۷۰ دقیقه به طول انجامید، شامل پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ در بخش کوچکی از زمین در قالب دو گروه و بعد از آن، مرور تاکتیک‌های هجومی و دفاعی در دو گروه از بازیکنان و در دو نیمه از زمین انجام شد.

وحدت هنانوف بعد از گذراندن دوران مصدومیت خود، امروز در بخشی از تمرینات گروهی حاضر شد و در کنار سایر بازیکنان تمرین کرد. علیرضا بیرانوند هم بعد از این که روز گذشته گچ دستش را باز کرد، برنامه‌های اختصاصی خود را زیر نظر کادر پزشکی و مربیان تیم انجام داد. امید عالیشاه نیز با توجه به مصدومیتی که در بازی برابر صنعت نفت برای او بوجود آمد، امروز زیر نظر کادر پزشکی تمرین کرد.

در تمرین امروز که دو میهمان ویژه داشت؛ الهام صالحی، قهرمان جهان و آسیا در رشته پرتاب نیزه و وزنه و زینب مرادی نفر دوم آسیا در پرتاب نیزه، دو بانوی ورزشکار پارادومیدانی اعزامی به مسابقات انتخابی المپیک، در ورزشگاه شهید کاظمی حاضر شدند و پیش از شروع تمرین، با بازیکنان و اعضای تیم، عکسی به یادگار گرفتند و بازیکنان تیم هم برای این دو ملی‌پوش کشورمان آرزوی موفقیت کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حسن یزدانی با عبور از هادی ساعی بهترین المپین ایران می‌شود
  • اصغر حسن‌زاده بهترین بازیکن دیدار ایران و قرقیزستان شد
  • تقدیر ستاره پیشین بارسا از والیبالیست بلغارستانی
  • شگفتی بزرگ؛ الهلال حذف شد | فینال آسیا و رویای ستاره پنجم بر باد رفت
  • تمرینات سخت و اختصاصی ستاره‌های مصدوم پرسپولیس
  • پاسخ تمسخرآمیز سرمربی پرسپولیس به مهم‌ترین سوال تاریخ فوتبال
  • تاریخ‌سازی افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • ستاره لژیونر تیم ملی صدرنشین جدول گلزنان جام ملت‌ها
  • خاطره جالب حسین طیبی از فارسی یاد دادن علیرضا بیرانوند به بازیکن پرتغالی (فیلم)
  • هنانوف پا به توپ شد، عالیشاه و بیرانوند اختصاصی تمرین کردند