Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری بی‌بی‌سی، الیزابت دوم، ملکه انگلیس در این سخنرانی که ساعت ۸ شب به وقت محلی از رادیو، تلویزیون و شبکه‌های اجتماعی پخش شد، گفت این مسئله باعث "اختلال در زندگی" شهروندان کشورش شده و بعضی را عزادار و بسیاری را با مشکلات مالی روبرو کرده است.

او گفت که این سخنرانی او را به یاد نطق سال ۱۹۴۰ (هم‌زمان با جنگ جهانی دوم) همراه با خواهرش در کاخ ویندزور می‌اندازد که در آن با کودکانی که از خانه‌هایشان تخلیه و برای امنیت به نقاط دیگری فرستاده شده بودند، صحبت کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملکه سالخورده انگلیس به جز سخنرانی تلویزیونی سالانه به مناسبت روز کریسمس به ندرت به طور مستقیم مردم این کشور را خطاب قرار می‌دهد. این سخنرانی در حالی انجام شد که بوریس جانسون، نخست‌وزیر انگلیس که به چندی پیش به کرونا مبتلا شده بود و در قرنطینه خانگی به سر می‌برد، راهی بیمارستان شد.

الیزابت دوم از کارکنان خدمات بهداشت و درمان عمومی انگلیس تقدیر و بر اهمیت نقشی که هر فرد می‌تواند داشته باشد، تاکید کرد. او در این پیام از کسانی که از مقررات وضع ‌شده از جمله ماندن در خانه پیروی می‌کنند، تقدیر کرد.

سخنرانی الیزابت دوم در حالی صورت می‌گیرد که شمار افرادی که به دلیل ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده‌اند تا روز یکشنبه در انگلیس به حدود ۵۰۰۰ تن رسید. شاهزاده چارلز، ولیعهد انگلیس و پسر ارشد الیزابت دوم هم به کرونا مبتلا شده است.

پیام الیزابت دوم تنها توسط یک فیلمبردار که تجهیزات حفاظتی پوشیده بود، ضبط شد و تعدادی از کارکنان بخش فنی هم هنگام این سخنرانی در اتاقی دیگر بودند. این سخنرانی با هدف اطمینان دادن و پشتیبانی از مردم این کشور انجام شد. ملکه انگلیس گفت که تصمیم برای انجام این سخنرانی با "مشورت نزدیک" دولت انجام شده است.

منبع: الف

کلیدواژه: الیزابت دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۴۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 توصیف اردوغان از بغداد جنجال به پا کرد + عکس

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از CNN، «رجب طیب اردوغان»، رئیس جمهور ترکیه، پس از پایان سفر خود به عراق در روز دوشنبه، با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی X نوشت: به دعوت برادر عزیزم محمد شیاع السودانی نخست‌وزیر عراق و بعد از مدتی طولانی از دیدن دوباره بغداد، یکی از شهرهای تمدن کهنمان، بسیار خرسند شدم».

اردوغان در ادامه پیام خود به جزئیات مذاکراتش با مقامات عراق و توافقات و تفاهم‌نامه‌های امضاشده میان دو کشور پرداخت.

کد خبر 846944 برچسب‌ها خبر ویژه ترکیه - رجب طیب اردوغان عراق

دیگر خبرها

  • اجرای اقدام عملی برای رفع چالش‌های پیش‌روی توسعه اقتصادی مازندران
  • دستگاه تلقیح مصنوعی ملکه ثبت اختراع شد
  • ماکرون: اروپا در خطر مرگ قرار دارد
  • دنیای مد به روایت «حسنا و ملکه‌های رنگی»
  • وقوع حادثه امنیتی در آب‌های یمن
  • چالش متفاوت برای گلر پرسپولیس: حذفی و پنالتی!
  •  توصیف اردوغان از بغداد جنجال به پا کرد + عکس
  • ناپایداری آب شرب در سرزمین آب‌ها/ تغییرات اقلیمی از عوامل چالش کمبود منابع پایدار آب در لرستان
  • شاگردان نکونام میزبان یک استقلالی متفاوت (عکس)
  • آبیاری غیرمتعارف و ظروف پلاستیکی چالش مهم محیط زیست