Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-23@16:20:06 GMT

انجام ۱۳ هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۹۴۱۹۴

انجام ۱۳ هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی کرمانشاه

رامین پهلوانی گفت: از اواخر اسفندماه تاکنون ۱۳ هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی در کرمانشاه صورت گرفته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رامین پهلوانی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز اظهار داشت: با وجود انجام گشت‌های بازرسی توسط پلیس اماکن، یگان امداد، نماینده قضائی، اجراییات و بازرسی اتاق اصناف، واحدهای صنفی همکاری نمی‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بلافاصله پس از اینکه واحد صنفی مورد بازرسی قرار می‌گیرد، تذکرات لازم برای تعطیلی داده می‌شود و بازرسان از محل دور می‌شوند نسبت به بازگشایی اقدام می‌کنند.

رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف کرمانشاه گفت: مسئولان از بازرسان انتظارات نابجا دارند زیرا تعداد نیروهای بازرسی زیاد نیست که درب هر واحد صنفی بتوانیم یک نیرو به کار گیری کنیم.

پهلوانی تصریح کرد: اگر حقوقی به مردم برای روزهایی که باید در منزل قرنطینه باشند، داده شود شاید از حضور آنها در خیابان جلوگیری شود.

وی عنوان کرد: متأسفانه مردم اقصی نقاط شهر کرمانشاه از جمله شهرک مسکن، الهیه، دولت آباد، میدان، مجتمع تجاری موبایل فروشان، رودکی و تعاون همکاری نمی‌کنند.

این مسئول گفت: از بیست و چهارم اسفندماه تاکنون ۱۳ هزار بازرسی انجام شده و حدود ۶۰۰۰ اخطاریه به واحدهای صنفی متخلف داده شده است.

وی افزود: تاکنون یک هزار پرونده فک پلمب غیرمجاز از سوی اصناف داشته‌ایم.

رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف استان کرمانشاه تصریح کرد: بر اساس آخرین مصوبه رسمی واحدهای صنفی غیرضروری حداقل باید تا بیستم فروردین ماه تعطیل باشند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: واحدهای صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۴۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت‌های اصناف در قم

منوچهر نصیری گفت: طرح «زیست شبانه» با توجه به افزایش تردد در ساعات بامداد بمنظور ایجاد نظم و امنیت اجتماعی و نظارت بر فعالیت‌های واحد‌های صنفی در این ساعات در استان قم ادامه خواهد داشت.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم عنوان کرد: برخورد بدون مماشات با مخلان آسایش و آرامش شهروندان در اولویت فرماندهی انتظامی بوده و این طرح با حضور رده‌های مرتبط پیگیری و اجرایی می‌شود.

از بهمن ماه سال گذشته مصوب شد، هیچ واحد صنفی جز در اطراف حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مراکز خدمات عمومی بعد از ساعت ۱۲ فعال نباشند.

نیروی انتظامی استان قم نیز طی این مدت با واحد‌های صنفی متخلف برخورد کرده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان
  • تعطیل‌کردن روزهای پنجشنبه «خودتحریمی» است
  • تعطیل کردن روزهای پنجشنبه «خودتحریمی» است
  • اجرای طرح تشدید نظارت بر کالا‌های اساسی در لرستان
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت‌های اصناف در قم
  • اجاره نشین بودن ۶۰ درصد واحدهای صنفی تربت حیدریه
  • ١٠٠ هزار واحد صنفی در استان كرمان باید شناسه یکتا دریافت کنند
  • طرح جدید اتاق اصناف / منتظر این بازرسان باشید
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت های اصناف در قم
  • نظارت مستمر بر تامین کالاهای اساسی انجام می‌شود