Web Analytics Made Easy - Statcounter

جواد حق لطفی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و تاکید ستاد ملی مقابله با کرونا بر خودداری مردم از سفرهای جاده‌ای، آمار سفرهای نوروزی به طور قابل توجهی کاهش یافت و آزادراه‌ها و سایر محورهای استان، نوروز خلوتی را تجربه کردند.

وی افزود: از ۲۵ اسفندماه سال گذشته تا پایان روز شانزدهم فروردین ماه امسال هفت میلیون و ۱۸۴ هزار و ۸۸۳ دستگاه خودرو در راه‌های این استان تردد کردند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶۸ درصد کاهش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیته خدمات حمل و نقل ستاد اجرایی هماهنگی خدمات سفر استان قزوین اضافه کرد: در این مدت همچنین ناوگان جاده‌ای حمل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان نیز ۷۳ هزار و ۸۹۵ مسافر را جابه‌جا کرد که در مقایسه با ۱۰۴ هزار و ۳۳۲ مسافر جابه‌جا شده در نوروز سال گذشته ۲۹ درصد کاهش داشت.

حق لطفی با اشاره به اجرای طرح ملی فاصله گذاری اجتماعی که از هشتم فروردین ماه به منظور جلوگیری از گسترش ابتلاء به کرونا آغاز شده است گفت: در قالب این طرح که برای هر کدام از بخش‌های کشور مسؤولیتی مشخص کرده، مبادی ورودی و خروجی استان جهت جلوگیری از ورود افراد غیربومی و مسافران به داخل استان با هماهنگی پلیس راه مسدود شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین افزود: با اجرای این طرح که تا بیستم فروردین ماه ادامه دارد آمار عبور و مرور خودروها بیش از پیش کاهش پیدا کرده است.

حق لطفی افزود: البته برای قطع کامل زنجیره انتقال کرونا این کاهش تردد کافی نیست و باید سفرها و رفت و آمدهای غیرضروری به صفر برسد.

کد خبر 4893310

منبع: مهر

کلیدواژه: تردد وسایل نقلیه ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر ایلام فاصله گذاری اجتماعی شهرکرد گرگان طرح غربالگری روز طبیعت سال جهش تولید استانداری قزوین بارش باران ماسک طبی جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۴۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرونده چهارمین همایش تئاتر تک در چهارمحال و بختیاری بسته شد

به گزارش خبرنگار مهر، احسان قائدی، در آئین اختتامیه چهارمین همایش تئاتر تک در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: برای برگزاری این دوره از جشنواره اهدافی مدنظر بود که بخش زیادی از آن‌ها محقق شد، چهارمین دوره در حقیقت همایش اولین‌ها بود و شاهد اجرای کارهای متفاوتی بودیم که وجه تمایز این جشنواره بود.

وی با اشاره به بسته شدن پرونده چهارمین جشنواره تئاتر چهارمحال و بختیاری، افزود: این دوره با تمام کمی و کاستی بسته شد، امید است دبیرخانه پنجمین دوره جشنواره تئاتر تک از هم اکنون آغاز به کار کند و فروردین سال آینده جشنواره‌ای گرم‌تر و جدی تر را شاهد باشیم، البته از همه افراد دعوت می‌کنم که در دوره بعد حضور داشته باشند، تئاتر تک به دور از قضاوت‌ها میدان تجربه است.

رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری از هیأت انتخاب، هیأت داوران و هیأت اجرایی و همه افرادی که در برگزاری این دوره کمک شایانی کرده‌اند تشکر ویژه به عمل آورد.

قائدی ادامه داد: از فرشید بزرگ نیا، ثریا امنیان دهکردی و امیر بهاور اکبرپور به عنوان هیأت داوران با اهدای لوح تقدیر به عمل آمد.

وی عنوان کرد: همچنین از هفت گروه اجرا که در روزهای ۲۶ و ۲۷ فروردین روی صحنه نمایش رفتند با اهدای لوح سپاس مورد تقدیر شد.

کد خبر 6080912

دیگر خبرها

  • حزب الله: به هر تجاوز رژیم صهیونیستی پاسخ خواهیم داد
  • واژگونی خودرو در جاده شازند یک فوتی و ۲ مصدوم بر جا گذاشت
  • بیش از ۱۲ میلیون مسافر به خراسان رضوی سفر کردند
  • طرح نوروزی راهداری کردستان به روایت آمار
  • حادثه رانندگی در جاده تبریز - صوفیان یک کشته و ۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • پرونده چهارمین همایش تئاتر تک در چهارمحال و بختیاری بسته شد
  • ضرغامی در پاسخ به قدس آنلاین بیان کرد: تکذیب خروج ایران از ایکوم و ایکوموس
  • تلاش راهداران در جهت کاهش سوانح رانندگی در فروردین امسال
  • تشکیل ۱۴۱۷ پرونده تخلف تعزیراتی نوروزی در خراسان رضوی
  • افزایش ۳۲ درصدی اعزام زائران عتبات نسبت به سال گذشته