Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-24@14:12:56 GMT

تو مراقب بیماران‌مان باش، من مراقب تو

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۹۴۲۲۵

تو مراقب بیماران‌مان باش، من مراقب تو

هم‌زمان با شیوع ویروس کرونا و اعلام دستور قرنطینه خانگی به عنوان تنها راهکار مقابله مستقیم با آن، اغلب مشاغل در سطح شهرها تعطیل شده و شهرهای کشور عملا از بُعد ظاهر تعطیل شده است، اما در این مدت، جامعه صنفی پزشکان و پرستاران کشور نه تنها تعطیلی به خود ندیدند، بلکه با اعمال شیفت‌های بیشتر کاری با ساعات طولانی‌تر، نوعی ایثار در برابر جامعه و مردم از خود به نمایش گذاشتند که نه تنها ایران بلکه تمامی کشورهای درگیر این ویروس به احترام آنان ایستاد و کلاه از سر برداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به نوع انتشار و ماهیت رفتاری این ویروس، شاید به نظر می‌رسید کاری از دست مردم ساخته نیست، اما اکنون در برخی نقاط کشور کار به جایی رسیده است که نیاز شدید به کمک‌های مردمی احساس می‌شود.

در همین راستا موسسه مردم نهاد مهرگیتی بار دیگر و بعد از اجرای موفق کمپین «نوسازی و تجهیز هنرستان دخترانه نرجس خانعلی‌زاده»، به سراغ اجرای کمپین جدیدی برای «کمک به خرید تجهیزات ایمنی برای کادر درمان» رفته است.

این موسسه در حالی به حمایت تمام قد از کادر درمان به پاخاسته که با توجه به رسالت مردم نهادی آن، نیازمند اجماع حمایت‌های مردمی و کمک‌های خیرخواهانه برای پیشبرد این هدف متعالی است.

شعار این کمپین «تو مراقب بیماران‌مان باش، من مراقب تو» است. قطعا اگر بدانیم که در صورت کمبود تجهیزات، هر ۸ ساعت یک نفر از کادر درمانی از چرخه درمان خارج می‌شود، به یاری این کمپین رفته و هر کدام به وسع خود حمایت‌های مالی و معنوی‌مان را انجام می‌دهیم.

هر چند بنابر اعلام این کمپین، با توجه به تنگ بودن زمان کمک‌های نقدی باید هر چه سریع‌تر جمع‌آوری شود اما اگر در حال حاضر قادر به کمک نقدی نیستید، با استفاده آدرس  (http://www.parmoon.com/giti) میتوانید خود را به عنوان حامی کمپین معرفی و سه نفر از دوستان‌تان را نیز به حمایت دعوت کنید.

با مراجعه به این لینک، دو پوستر برای پست و استوری اینستاگرام با عکس خود دریافت خواهید کرد که قادر به اشتراک‌گذاری آن در پیج خود و دعوت از دوستان دیگرتان برای پیوستن به این کمپین خواهید بود.


تاکنون هنرمندان و چهره‌های فرهنگی بسیاری نظیر کوروش سلیمانی، مهدی پاکدل، الهام پاوه‌نژاد، پرستو صالحی، نیما کرمی، بهار ارجمند، امیررضا دلاوری، حدیث فولادوند، نازنین بیاتی و… حمایت‌های خود را از این کمپین اعلام کرده‌اند.

همچنین مدیران و مسئولان حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور نیز به شکلی کاملا خودجوش به حمایت از این اقدام خیرخواهانه پرداخته‌اند.

به عنوان نمونه حسین فلاح جوشقانی رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و معاون وزیر ارتباطات، مهرداد ترابیان مدیر کل دفتر هماهنگی استان‌های وزارت ارتباطات و مجری طرح USO و بابک تراکمه عضو هیئت مدیره همراه اول به این کمپین پیوسته و از محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، ایمان میری مدیر عامل های‌وب، مهدی غیناقی عضو هیئت مدیره اپراتور اول و نیز داود زارعیان معاون مخابرات ایران دعوت کرده‌اند تا به این چالش خیرخواهانه ملحق شوند.

۴۷۲۳۱

کد خبر 1373305

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ویروس کرونا وزارت بهداشت ستاد ملی مقابله با کرونا سازمان اوقاف و امور خیریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۹۴۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایش مستمر دکل‌های ارتباطی در رابطه با سلامتی مردم

مصطفی بهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بحث تعرفه‌های اینترنت توسط کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: بحث کیفی سازی اینترنت شهر طبس جزو برنامه‌هایی بوده که در سال جاری انجام خواهد شد.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی با بیان اینکه آنچه مردم از آن گلایه‌مند هستند بحث کیفیت اینترنت می‌باشد، یادآور شد: وقتی کیفیت ارتقا یابد در صورت افزایش هزینه‌ها این افزایش به چشم نمی‌آید اما اگر سرویس ارتباطی با کیفیت تأمین شود در بحث اینترنت ثابت رضایتمندی بیشتری به دنبال خواهد داشت.

بهی در مورد تأثیر دکل‌های ارتباطی با سلامتی مردم گفت: دغدغه سلامتی دغدغه مهمی بوده که مردم دارند اما این اطمینان را به مردم می‌دهیم که این موضوع به طور مستمر مورد پایش قرار می‌گیرد.

وی افزود: دکل‌های ارتباطی از هر اپراتوری و در هر شهر و روستایی تحت پایش مستمر قرار دارند که توسط سازمان تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی انجام می‌گیرد و نتایج آنها حتی به دفتر حفاظت در برابر اشعه سازمان انرژی اتمی ارسال می‌گردد که این نظارت‌ها را مضاعف و می‌کند بنابراین ین اطمینان را به مردم می‌دهیم که از این حیث هیچ مشکلی برای سلامتی مردم نخواهد داشت و کاملاً تحت پایش مستمر می‌باشد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی در رابطه با این خواسته مردم که اجرای دکل‌های ارتباطی زمانبر هستند و این زمان کوتاه شود، خاطرنشان کرد: اجرای یک دکل مراحل مختلفی داشته و این امر باعث زمانبر شدن آن شده و از مردم خواسته می‌شود در این زمینه صبور باشند.

کد خبر 6084977

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی بیماران خاص از حمایت‌های دارویی خاص
  • لزوم حمایت از بیماران هموفیلی/ ۳ بیمار فاکتور ۹ در استان داریم
  • بهره‌مندی بیماران خاص از حمایت‌های دارویی ویژه
  • بهره‌مندی بیماران خاص و صعب‌العلاج از حمایت‌های دارویی ویژه
  • روزنامه جمهوری اسلامی: دشمن غدار جمهوری اسلامی، فقر است؛ مسئولان مراقب باشند
  • دشمن غدار جمهوری اسلامی، فقر است؛ مسئولان مراقب باشند
  • حمایت از بیماران سلیاکی با بسته‌های حمایتی
  • حمایت پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران از پایان نامه‌های تحصیلات تکمیلی دانشگاه بیرجند
  • دیدار با مدیر کل دفتر بازرسی ،مدیریت عملکرد ،امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری آذربایجان غربی
  • پایش مستمر دکل‌های ارتباطی در رابطه با سلامتی مردم